ORLY?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:48 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar wel doen hoor.
Ik vind dat helemaal geen doorslaggevend bewijs, wat zie je daar nou? Ik heb goede ogen hoor, maar dat is toch niet 'overduidelijk' een penis? Het is 'n driehoekje in nota bene dezelfde kleur als dat 'jurkje' dat ze draagt, meer zie je eenvoudigweg niet. Toen die roddel uitkwam vond ik dat ook al zo teleurstellend.quote:
Nou ik zie het vleeskleurigs en niet driehoekig lolz. bizar is het welquote:Op zondag 7 februari 2010 16:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal geen doorslaggevend bewijs, wat zie je daar nou? Ik heb goede ogen hoor, maar dat is toch niet 'overduidelijk' een penis? Het is 'n driehoekje in nota bene dezelfde kleur als dat 'jurkje' dat ze draagt, meer zie je eenvoudigweg niet. Toen die roddel uitkwam vond ik dat ook al zo teleurstellend.
Oke, deze dan, waar moet dat ding hier in vredesnaam verstopt zitten?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:37 schreef Bee-R34 het volgende:
[..]
Nou ik zie het vleeskleurigs en niet driehoekig lolz. bizar is het wel
naar binnen gefloeptquote:Op zondag 7 februari 2010 16:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Oke, deze dan, waar moet dat ding hier in vredesnaam verstopt zitten?
[ afbeelding ]
Hermafrodiet is iets anders dan 'n vent zijn.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:38 schreef cinnamongirl het volgende:
Het nummer 'pokerface' gaat over lesbische seks. En als het een vent is, dan is ze wel erg goed gelukt. Zo'n ass en heupen klei je er niet even zo op, hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |