quote:En worden regelmatig ge-update. Van het koningshuis hebben ze zelfs al reacties opgenomen van mensen die praten over het overlijden van die persoon. Dus ze hebben nu al eenr eactie gegeven waarin ze ingaan op het overleden lid van het koningshuis. En af en toe worden deze reacties aangepast, omdat die persoon eerder overlijdt. Ze hadden over Pim binnen 30 min de band gestart met een overzicht van zijn carriere, lijkt me dat ze het dus al hadden klaarliggen.
Op maandag 06 mei 2002 20:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Necrologien en bijbehorende foto's liggen bij omroepen en gedrukte pers klaar van (vrijwel) alle bekende Nederlanders.
Ook over BNN'ers die of oud zijn of waarvan wel eens kan worden gedacht dat ze binnenkort overlijden.
De pers, media, de politiek en alle anderen. Zelfs hier had je mensen die hem met Hitler vergeleken. Dat is verdomme toch een vrijbrief om iemand om te leggen!
En nu allemaal geschokt
Ik wil eerlijk gezegd niet weten wat er gebeurt als het bekend wordt als de dader een allochtoon is....
Ik vrees het ergste.
ook schijnt de dader die gepakt is, bekend te hebben
quote:Doe eens ff normaal... Een helder denkent persoon wenst niemand dood.
Op maandag 06 mei 2002 20:55 schreef NorthernStar het volgende:
Half Nederland heeft hem vermoord!De pers, media, de politiek en alle anderen. Zelfs hier had je mensen die hem met Hitler vergeleken. Dat is verdomme toch een vrijbrief om iemand om te leggen!
En nu allemaal geschokt
quote:Waanzin.
Half Nederland heeft hem vermoord!De pers, media, de politiek en alle anderen. Zelfs hier had je mensen die hem met Hitler vergeleken. Dat is verdomme toch een vrijbrief om iemand om te leggen!
[Dit bericht is gewijzigd door Lithion op 06-05-2002 20:57]
Man die verdacht is van aanslag is aangehouden
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 06-05-2002 20:57]
quote:Ruud de Wild had het vorige week al aangekondigd. Morgen zou Jan Marijnensen (?) komen.
Op maandag 06 mei 2002 20:56 schreef Delight het volgende:
LPF heeft het geheim gehouden dat hij naar het interview ging, dus ze verwachten dat het iemand uit de buurt is die er tijdens de uitzending heen is gegaan
quote:Schijnheil!
Op maandag 06 mei 2002 20:56 schreef gelly het volgende:[..]
Doe eens ff normaal... Een helder denkent persoon wenst niemand dood.
quote:Iemand met Hitler vergelijken gaat te ver maar je kunt de schuld van dit alles niet op een partij, of een richting afschuiven. Fortuyn deed mee in de stijl van campagne voeren zoals dat gebeurde.
En nu allemaal geschokt
quote:Molukker en de treinkaping.
Op maandag 06 mei 2002 20:58 schreef cptmarco het volgende:
Ik val net midden in een vraaggesprek op Ned. 2. Het gaat overiets wat in 1977 gebeurt is. Wat was dat, het ging over uitstellen van de verkiezingen
quote:chill ff zeg...
En nu allemaal geschokt
quote:Die valse sentimenten waren het duidelijkst bij Melkert en Rosenmoller.
En nu allemaal geschokt
"Ow, wat vinden wij het erg". Ja daaagggg!!!!!
Stiekum wrijven de PvdA + Groenlinks in de handjes. "Zo, daar zijn we van af", denken ze vast.
[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 06-05-2002 20:59]
quote:jah ik zie het nu ook, dit werd beweerd op het nieuws net.
Op maandag 06 mei 2002 20:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ruud de Wild had het vorige week al aangekondigd. Morgen zou Jan Marijnensen (?) komen.
quote:Had je die mening 2 weken terug ook of alleen nu?
Op maandag 06 mei 2002 20:58 schreef Heerlijkheid het volgende:[..]
Iemand met Hitler vergelijken gaat te ver
quote:idd beetje hypocriet
En nu allemaal geschokt
quote:ach stom, dat had ik zelf ook kunnen weten.
Op maandag 06 mei 2002 20:58 schreef SunChaser het volgende:[..]
Molukker en de treinkaping.
quote:Doe eens even normaal ja?
Op maandag 06 mei 2002 20:58 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Schijnheil!
quote:Onzin. Melkert was oprecht geschokt (Rosenmöller heb ik nog niet gehoord). Leer eens luisteren naar iemands stem. Dit is voor héél politiek Nederland een klap.
Op maandag 06 mei 2002 20:58 schreef Leatherface het volgende:
Die valse sentimenten waren het duidelijkst bij Melkert en Rosenmoller."Ow, wat vinden wij het erg". Ja daaagggg!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |