La Palma chardonnay/sauvignon blanc uit Chili. Was in de aanbieding bij G&Gquote:
Jajaquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
La Palma chardonnay/sauvignon blanc uit Chili. Was in de aanbieding bij G&G
Hmm. Iig al 2 druivesoorten....Ik vind cepages stom!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
La Palma chardonnay/sauvignon blanc uit Chili. Was in de aanbieding bij G&G
Och, dan zou hij nog een camerapil kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop niet dat golfer een jejenumscopie krijgt
Hoihoi
Ik heb nooit iemand gebotst want ik rijd geen auto. Jammer Freecell! Maar ik ben blij dat alles goed met je is!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaja
Ik heb vandaag gebotst
Er stopte iemand voor mij, ik remde en mijn auto gleed gewoon doorGlad hier!
*bonk*
Zij een krasje, ik een flinke barst in de bumper en een knipperlicht dat moeilijk doet.
Hm.
Ach is erg makkelijk drinkbaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm. Iig al 2 druivesoorten....Ik vind cepages stom!
Dat dan weer wel en je hebt hem verdiend!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach is erg makkelijk drinkbaar. Ik had hem wel verdiend na een drukke week.
Wow!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:28 schreef Braamyo het volgende:
zo net ff heerlijk spontaan lekker eten gemaakt
Tomaten soep vooraf, met stokbrood en kruidenboter.
Gebakken aardappeltjes, gekruiden zalmsnippers en geblancheerde wortelballetjes als hoofdgerecht.
En als dessert tiramisu met slagroom, vieneta 3 chocolade en gekarameliseerde banaan, met een stukje ananas voor de decoratie
Lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:28 schreef Braamyo het volgende:
zo net ff heerlijk spontaan lekker eten gemaakt
Tomaten soep vooraf, met stokbrood en kruidenboter.
Gebakken aardappeltjes, gekruiden zalmsnippers en geblancheerde wortelballetjes als hoofdgerecht.
En als dessert tiramisu met slagroom, vieneta 3 chocolade en gekarameliseerde banaan, met een stukje ananas voor de decoratie
Maar dat had ze beloofd ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
MeMo is idd lief! En ze is geeneens gillend weg gerend
Ik ken het, zeker als er mensen komen eten, wil ik niet te weinig hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:34 schreef Braamyo het volgende:
had alleen wel weer een net iets te groot hoofdgerecht -_-
iedere keer denk ik dat ik te weinig heb, ook al probeer ik echt te minderen, en iedere keer blijkt het teveel te zijn
mijn ogen zijn te groot......of mijn maag te klein
ha! dat willen we natuurlijk eerst uit haar mond horen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
MeMo is idd lief! En ze is geeneens gillend weg gerend
ik snap ook niet waar ik bang van ben want iedere keer heb ik gewoon veel te veel over, en dat gaat ten koste van het dessert waar ik juist zo goed in ben maargoedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken het, zeker als er mensen komen eten, wil ik niet te weinig hebben.
Helemaal overheen gelezenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag gebotst
*bonk*
Zij een krasje, ik een flinke barst in de bumper en een knipperlicht dat moeilijk doet.
Hm.
nope ik ben net een survivelaar, ik kook met wat mijn omgeving te bieden heeft, dat dit soms leid tot een 3 gangen dinee op 2 pits electrische in een studenten keuken van 2 bij 2 leidt is bijzaakquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef krakkemieke het volgende:
Braamyo, ben je net als ik en neem je dan je eigen mes enzo mee?
* krakkemieke neemt mes en dunschiller mee op vakantie
Ik neem mijn mes ook vaak mee als ik bij mijn ouders ga kokenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:46 schreef krakkemieke het volgende:
Braamyo, ben je net als ik en neem je dan je eigen mes enzo mee?
* krakkemieke neemt mes en dunschiller mee op vakantie
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem mijn mes ook vaak mee als ik bij mijn ouders ga kokenOp vakantie is ook een goed idee, ik erger me altijd aan de messen in vakantiehuisjes
Zeg, pas je 'n beetje op, zwanger schaapje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaja
Ik heb vandaag gebotst
*bonk*
Hm.
Nuh, ik zag het ver van te voren aankomen. Het was gewoon lullig dat ik er niks tegen kon doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezenSchrok je erg?
Nou ja, als je niet hard rijdt valt het meestal wel mee, maar dat moet raar aanvoelen als je niet remt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:57 schreef freecell het volgende:
Nuh, ik zag het ver van te voren aankomen. Het was gewoon lullig dat ik er niks tegen kon doen
Ow, das wel echt beroerd nieuws weerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:58 schreef DarkElf het volgende:
schoonzusje ligt weer in t ziekenhuis. maandag laatste chemo gehad maar erg ziek geworden, en vanmorgen bleek ze hevig uitgedroogd, haar bloeddruk gevaarlijk laag en zo dus ze hebben haar opgenomenze is ontzettend afgevallen ook de laatste 2 weken. maar goed dat dit de laatste chemo was, meer zou haar lichaam niet aankunnen lijkt het.
Hopenlijk knapt ze goed op in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:58 schreef DarkElf het volgende:
schoonzusje ligt weer in t ziekenhuis. maandag laatste chemo gehad maar erg ziek geworden, en vanmorgen bleek ze hevig uitgedroogd, haar bloeddruk gevaarlijk laag en zo dus ze hebben haar opgenomenze is ontzettend afgevallen ook de laatste 2 weken. maar goed dat dit de laatste chemo was, meer zou haar lichaam niet aankunnen lijkt het.
Mja, ik remde, dat deed niks, dus inderdaad koppeling in en even wachten, maar toen zat ik er ook al bovenopquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet hard rijdt valt het meestal wel mee, maar dat moet raar aanvoelen als je niet remt.
(slipcursus vertelde me dat je alles moet loslatenkoppeling intrappen en voelen wanneer de auto weer grip krijgt en dan pas weer remmen)
Dan houdt het op hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:00 schreef freecell het volgende:
Mja, ik remde, dat deed niks, dus inderdaad koppeling in en even wachten, maar toen zat ik er ook al bovenop
En er omheen sturen kon ook niet, want daar reed al iemand
Oh, chocola!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:vanaf mn nieuwe witte bureaustoel, met de spijkerbroek ingeruild voor pyjamabroek (spijkerbroek en wit leer gaan niet samen merkte ik meteen al
![]()
![]()
)
Sauna was heerlijk! En de rassul met chocola was erg grappig (vooral toen ik jeuk aan mn neus kreeg en al helemaal onder de chocola zat maar toch aan mn neus ging zitten) En nee ik ben niet gillend weg gerend maar D-H ook niet voor mij
je kon kiezen uit modder of chocola bij het rassulritueelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:11 schreef Isabeau het volgende:
DE, klinkt als leuke weekend dingenEn MeMo en DH wat leuk dat het zo leuk was
Ik zie de chocolade al aan je neus zitten hahahaha Ik werk morgen weer, dus een half weekend voor mij.
Ja, maar jij hebt ook geen ouwe lukl, denk ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd..... Maar ik heb meer aan een lunchdutje.
Ik heb een overvol hoofd. En dat is na de lunch het volst. Dan moet ik even niks zien en horen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook geen ouwe lukl, denk ik.
Ik ga overdag vaak naar bed. Niet omdat ik wil slapen, vaker omdat ik niks wil horen en zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een boeiend artikel gelezen over het nut van een 'nap' en hoe lang dat dan zou mogen zijn etc. Maar ik val dus nooit in slaap en stel dat er nu staat dat een goede nap 40 minuten duurt (bijv hoor), bedoelen ze dan dat je 40 min moet slapen of telt 40 min met je oogjes gesloten rustig liggen ook mee?Misschien weet Steer dat, die is inmiddels expert in slaap
MeMo onder de chocolade smerenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:vanaf mn nieuwe witte bureaustoel, met de spijkerbroek ingeruild voor pyjamabroek (spijkerbroek en wit leer gaan niet samen merkte ik meteen al
![]()
![]()
)
Sauna was heerlijk! En de rassul met chocola was erg grappig (vooral toen ik jeuk aan mn neus kreeg en al helemaal onder de chocola zat maar toch aan mn neus ging zitten) En nee ik ben niet gillend weg gerend maar D-H ook niet voor mij
mijn huidje is wel helemaal gladquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
hahahamaar t was een lekker dagje, lekker ontspannen, badderen, eten
aai!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
mjn huidje is ook lekker zacht en glad hoor
gelukkig. jammer dat er geen berkentakken waren in de russische saunaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:44 schreef Memento-Mori het volgende:
mjn huidje is ook lekker zacht en glad hoor
Had je jouw zweep en karwats niet eens bij je?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:59 schreef Den_Haag het volgende:
gelukkig. jammer dat er geen berkentakken waren in de russische sauna
ja we hebben alle opgietrituelen gemistquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:59 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gelukkig. jammer dat er geen berkentakken waren in de russische sauna
je was toch naar elysium?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja we hebben alle opgietrituelen gemist
momenteel even bagger, ik heb door de zenuwen een flinke opvlamming van m'n colitis gekregen, dus ook daar veel last van en vermoeidheid, en 24/7 kotsmisselijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:50 schreef SeaOfLove het volgende:
hoe gaat t nu lichamelijk mirjam? heb je nog veel pijn?
Het zit je ook niet mee hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef Mirjam het volgende:
momenteel even bagger, ik heb door de zenuwen een flinke opvlamming van m'n colitis gekregen, dus ook daar veel last van en vermoeidheid, en 24/7 kotsmisselijk.
en, in een kennelijk zelf-destructieve bui, gestopt met alloe medicijnen. stom. nu weer langzaam opbouwen maar.
aardig veel pijn, in m'n been begin ik alles weer goed te voelen helaas, dus het effect was zeer kortdurend
jezus wat ontzettend klote zeg! hoop dat de medicijnen snel gaan werken, ookal wil je ze liever niet gebruiken het is nu helaas even niet andersquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
momenteel even bagger, ik heb door de zenuwen een flinke opvlamming van m'n colitis gekregen, dus ook daar veel last van en vermoeidheid, en 24/7 kotsmisselijk.
en, in een kennelijk zelf-destructieve bui, gestopt met alloe medicijnen. stom. nu weer langzaam opbouwen maar.
aardig veel pijn, in m'n been begin ik alles weer goed te voelen helaas, dus het effect was zeer kortdurend
jawel hoor, nog steeds therapeutisch. woensdag ws het na 2 uurtjes kennelijk klaar, want toen gingf ik spontaan over m'n nek.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee heBen je ook niet meer aan het 'werk' eigenlijk?
sja, is idd niet anders kennelijk. lyrica en morfine weer voorzichtig opbouwen met m'n eigenwijze hoofdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jezus wat ontzettend klote zeg! hoop dat de medicijnen snel gaan werken, ookal wil je ze liever niet gebruiken het is nu helaas even niet anders![]()
herkenbaar, ik krijg altijd kippenvelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:55 schreef golfer het volgende:
Hoe door-geproduceerd het ook was,elke keer als ik dat eerste optreden van die Susan Boyle bij Brittain's got Talent weer terug zie moet ik even slikken.
Ivo Niehehad net in zijn TV-show een interview met haar, vandaar dat dat fragment weer voorbij kwam.
de romantische sauna wasquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je was toch naar elysium?
die in de romantische sauna is wel lekker, alleen altijd zo druk.
die in de banja is niet zo speciaal.
ze zijn alleen altijd zo achterlijk heet
nah ik deel graag orders uitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeg heb ik hier ook nog wat over te zeggen?
nee hoor, da's die sauna met kachelding in 't midden, fliedelmuziek en wat kaarsjes en roosjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nah ik deel graag orders uit![]()
De romantische sauna ken ik btw niet, is die nieuw ofzo?
oké nou ben ik er meerdere keren geweest maar ken het echt niet, ook de ijs-scrub nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee hoor, da's die sauna met kachelding in 't midden, fliedelmuziek en wat kaarsjes en roosjes.
je kunt vanuit die sauna naar de ijs-scrub ruimte lopen
slaap lekkerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:10 schreef Tezz het volgende:
Trusten allemaal!!!!!!!!!!!!![]()
En speciaal voor SOL, die ook maar lekker naar bedje moet gaan!
Klopt! Ik heb net gisteren wat artikels over powernaps gelezen. Die moeten idealitair zo kort zijn, dat je alleen slaapfase I en II (dus zonder diepe fases III en IV) meemaakt. De ideale lengte is 15-30 minuten, en dan zoveel mogelijk ontspannen. Dan zit je namelijk al bijna min of meer in fase I automatisch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een boeiend artikel gelezen over het nut van een 'nap' en hoe lang dat dan zou mogen zijn etc. Maar ik val dus nooit in slaap en stel dat er nu staat dat een goede nap 40 minuten duurt (bijv hoor), bedoelen ze dan dat je 40 min moet slapen of telt 40 min met je oogjes gesloten rustig liggen ook mee?Misschien weet Steer dat, die is inmiddels expert in slaap
Dit heb ik ook wel eens gelezen, de ideale power nap zou zijn een bak koffie en dan een kwartiertje slapen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb net gisteren wat artikels over powernaps gelezen. Die moeten idealitair zo kort zijn, dat je alleen slaapfase I en II (dus zonder diepe fases III en IV) meemaakt. De ideale lengte is 15-30 minuten, en dan zoveel mogelijk ontspannen. Dan zit je namelijk al bijna min of meer in fase I automatisch.
Ook een leuk weetje: je kunt best een kop koffie voor een powernap drinken om extra goed fris aan de slag te kunnen daarna. Caffeïne heeft na 30 minuten pas een stimulerend effect op het menselijk lichaam:: dus in die interval kun je prima een powernap doen, om er extra verfrist uit te komen!
Nu ga ik naar bedje toe, bijgekletst met een vriendin van me in de kroeg, was supergezellig. Oh, en volgende week uit eten met stipjes!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt! Ik heb net gisteren wat artikels over powernaps gelezen. Die moeten idealitair zo kort zijn, dat je alleen slaapfase I en II (dus zonder diepe fases III en IV) meemaakt. De ideale lengte is 15-30 minuten, en dan zoveel mogelijk ontspannen. Dan zit je namelijk al bijna min of meer in fase I automatisch.
Ook een leuk weetje: je kunt best een kop koffie voor een powernap drinken om extra goed fris aan de slag te kunnen daarna. Caffeïne heeft na 30 minuten pas een stimulerend effect op het menselijk lichaam:: dus in die interval kun je prima een powernap doen, om er extra verfrist uit te komen!
Nu ga ik naar bedje toe, bijgekletst met een vriendin van me in de kroeg, was supergezellig. Oh, en volgende week uit eten met stipjes!![]()
![]()
Ik meen ooit ergens gelezen te hebben dat je slaap ook letterlijk stuk is in deze fase van een zwangerschap. Een trucje van moeder natuur om je alvast langzaam te laten wennen aan de gebroken nachten die gaan komen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:08 schreef freecell het volgende:
Ik kan datOp de bank gaan liggen en meteen in slaap vallen, heerlijk
Nuja, nu kan ik het even nietMijn slaap is stuk geloof ik, ik word echt overal wakker van!
jamaar jamaar jullie hebben al genoeg gehadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook, het was BIJNA weg
Ik heb het wel gehad met die sneeuw
Anderhalf uur is ongeveer een slaapcyclus, het inslapen meegeteldquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:27 schreef borisz het volgende:
MIjn powernaps duren meestal langer. Als ik smiddags een sieta neem dan wordt met meestal anderhalf uur
.
Hier 8 ofzo denk ikquote:
Dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anderhalf uur is ongeveer een slaapcyclus, het inslapen meegeteld
HOE'A en moggel. Ff huis opruimen want zus en nichtje komen zo!
dat is de dagbesteding van de buurman, neem hem dat niet afquote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier 8 ofzo denk ikNet geen 10 zeg maar
En die arme TARA moet weer vegen straksAnders doet onze met pensioen-zijnde buurman het
En dat vinden we ook een beetje zielig
Same to you all, and pics or....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:45 schreef Stereotomy het volgende:
HOE'A en moggel. Ff huis opruimen want zus en nichtje komen zo!
Heet was die sauna zekerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dank je wel! Heel interessant om te weten
En MeMo, de romantische sauna in Elysium is toch die sauna waar je absoluut niet op blote voeten in kan?Er stond een bord dat je slippers aan moest houden, dus ik dat braaf gedaan. Op de bank in de sauna slippers op de grond gezet. So far so good. En toen stond ik op, op blote voetjes op die vloer. OK! Ik begreep direct waarom je slippers aan moest houden want mijn voetzolen stonden in brand
Kan je niet op de fiets? Of is het teveel en kan je geen autorijden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:06 schreef Tezz het volgende:
Ik wil boodschappen doen, mijn huis is voedselloos. Maar ik krijg mijn man niet wakker.....
Ik kan gelukkig wel autorijden, en de auto staat voor de deur, maar ik ga meestal alleen en dan wordt man altijd 'boos' want schijnbaar vindt ie boodschappen doen leuk. Dus hij wil mee. Ik geef hem nog een half uur....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan je niet op de fiets? Of is het teveel en kan je geen autorijden?
Verdwaalde ganzen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is de dagbesteding van de buurman, neem hem dat niet afhier sneeuw weer! en ik lig in een deuk weer om de verdwaalde ganzen
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig wel autorijden, en de auto staat voor de deur, maar ik ga meestal alleen en dan wordt man altijd 'boos' want schijnbaar vindt ie boodschappen doen leuk. Dus hij wil mee. Ik geef hem nog een half uur....
Ja ik weet het ook niet. Of hij zegt het puur omdat ie niet wil dat ik met zware boodschappen ga sjouwen (in verband met brakke rug).quote:
Oh god, zo'n buurman hebben wij ook. Die begint met het minste laagje al meteen weer verwoed te vegen, zelfs om 7 uur 's ochtends! Zou prima zijn natuurlijk verder, ware het niet dat hij nog laaaaang niet met pensioen is.. Obsessief gedragquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Verdwaalde ganzen?
Jamaar hij staat er altijd zo bij te puffen
Die van ons is wel liefquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh god, zo'n buurman hebben wij ook. Die begint met het minste laagje al meteen weer verwoed te vegen, zelfs om 7 uur 's ochtends! Zou prima zijn natuurlijk verder, ware het niet dat hij nog laaaaang niet met pensioen is.. Obsessief gedrag
Oh die van ons is ook heel aardig hoor! Maar (gelukkig) doet hij het stuk gemeentestoep voor ons huis niet verder.. En onze oprit zit aan de andere kant van het huis dus daar heeft ie ook niets te zoekenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van ons is wel lief
Alleen hij doet ons paadje nu ook 'omdat ik zo bol ben' wat óók lief is, maar TARA wil het ook best zelf doen hoor
Wij hebben ook een buurman die in de zomer onze voortuin sproeit, onze heg knipt en in de winter ons stoepje ook veegt. Op zich lief natuurlijk, maar ik krijg er altijd zo gevoel bij van 'ik doe het maar want ze doen het zelf toch niet....'. Daar zit overigens een kern van waarheid in, mijn man is een beetje laks in die dingen....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van ons is wel lief
Alleen hij doet ons paadje nu ook 'omdat ik zo bol ben' wat óók lief is, maar TARA wil het ook best zelf doen hoor
Ik heb zo'n zwager. Die is met schaatsen een paar weken geleden gevallen, schouder uit de kom en een scheurtje in het bot (nee het is niet prins wim-lexquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh god, zo'n buurman hebben wij ook. Die begint met het minste laagje al meteen weer verwoed te vegen, zelfs om 7 uur 's ochtends! Zou prima zijn natuurlijk verder, ware het niet dat hij nog laaaaang niet met pensioen is.. Obsessief gedrag
Das lievquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:19 schreef Tezz het volgende:
Ja ik weet het ook niet. Of hij zegt het puur omdat ie niet wil dat ik met zware boodschappen ga sjouwen (in verband met brakke rug).
Ow wauw, wel fotootjes maken voor ons als het eenmaal hangt hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo meteen wel nog leuk wat mooie grote foto's inlijsten voor in de slaapkamer en het grote panorama naar de lijstmaker brengen zodat hij er een mooie lijst + passe-partout omheen kan maken! Zo leuk om je eigen kunst in huis te kunnen hangen![]()
Is goed! Want als alle foto's hangen is onze slaapkamer ook helemaal klaar qua metamorfosequote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:26 schreef Bluezz het volgende:
Ow wauw, wel fotootjes maken voor ons als het eenmaal hangt he
Proficiat!quote:
De rode aanhalingstekens rechtsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:29 schreef Tezz het volgende:
Proficiat!
(ik weet nog steeds niet hoe dat werkt met meerdere quotes, hihi)
Ik heb alleen blauwe aanhalingstekens. En als ik dan in een quote zit zie ik geen enkel knopje wat aangeeft dat ik nog een quote kan plaatsen. Maar goed, who cares! Gewoon geen dubbele quotes willen en dan komt het allemaal goed met digi-tezz!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De rode aanhalingstekens rechts
Krantje lezen, vroeg op in het weekend roels
Oh en er zijn hier 4 vogels, ik weet niet precies wat voor, krijgertje aan het spelen op de balkonrand, waar een laag sneeuw op ligt. Zó grappig om te zien
dat bordje heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 30 januari 2010 03:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dank je wel! Heel interessant om te weten
En MeMo, de romantische sauna in Elysium is toch die sauna waar je absoluut niet op blote voeten in kan?Er stond een bord dat je slippers aan moest houden, dus ik dat braaf gedaan. Op de bank in de sauna slippers op de grond gezet. So far so good. En toen stond ik op, op blote voetjes op die vloer. OK! Ik begreep direct waarom je slippers aan moest houden want mijn voetzolen stonden in brand
er is hier een kudde verdwaalde ganzen, normaal zijn ze aan de overkant van de provinciaalse wegquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Verdwaalde ganzen?
Jamaar hij staat er altijd zo bij te puffen
Ja, erg he? 2X binnen een week en het is the hell zo pijnlijk.quote:
Gezelligquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
er is hier een kudde verdwaalde ganzen, normaal zijn ze aan de overkant van de provinciaalse weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik vind dat stiekem heel erg leuk werkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:38 schreef golfer het volgende:
Gisteravond vergeten de auto in de garage te zetten.
Moet ik hem weer helemaal sneeuwvrij maken.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en DH en borisz, woweconomie is reuze interessantIk ben het nu pas aan het ontdekken
(en Ross noemt me nu al een chinese gold farmer....da's een beroep waarbij arme chinezen heel veel geld verdienen door in wow speelgold te verkopen voor echt geld
)
Denk dat veel van die principes in het echte leven ook op gaan. Er zijn ook steeds meer onderzoekers die in wow wetenschappelijk onderzoek doen naar bepaalde groepsdynamiek en dergelijke.Ja ik heb ook aan de WOWeconomie meegedaan, vier-vijf jaar geleden. Sommige spullen gingen in de veiling echt voor enorme bedragen weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nog wel erg humor was dat je ergens makkelijk cristallen kon halen die je voor een bepaalde missie nodig was, maar in de veiling gingen die ook erg over de kop
. was Blij dat ik geen WOW meer speel maar dat terzijde
.
[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 30-01-2010 12:48:10 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Mogguh!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heet was die sauna zeker
Morguh op deze witte morgen
Als ik op Wow ga, invite je me dan? En kan ik dan die flesjes verkopen aan jequote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Zo klein ben ik nou ook weer niet
En oh ja, het belangrijkste economische principe van wow wat ik heb geleerd is: mensen zijn lui en ongeduldig. En daar kan je (in wow in ieder geval) heel rijk mee worden
Ik kan je niet invitenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik op Wow ga, invite je me dan? En kan ik dan die flesjes verkopen aan je?
Verlopen accounts worden gehacked door gold-sellers :/ Niet verlopen accounts overigens ook. Smerige business, maar zolang mensen (de nog luiere mensen) dollars en euros betalen voor gamegold blijven ze bestaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:31 schreef borisz het volgende:
Ohja over WoW. Mijn account is eruit gegooid wegens Involvement in online trading activities. Terwijl ik doen al minimaal drie jaar geen wow meer speelde.
Mooi, dan whisp ik m ff. Is ie al op de hoogte?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan je niet invitenMaar Waldie wel, alleen is die nu niet online.
Correctie: hij komt net online
Hij zei meneer tegen je!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn nichtje is hier
Was net bij de AH, meer dan 10 EUR boodschappen gedaan, dus voetbalplaatjes.Staat er zo'n jochie net naast de kassa:
Jochie: "Meneer! Meneer, mag ik uw voetbalplaatjes??"
Ik: "Nee ik spaar ze zelf!"
Jochie:![]()
Ik had trouwens voor 30 euro bij de AH. Dus drie zakjes, tralalala!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn nichtje is hier
Was net bij de AH, meer dan 10 EUR boodschappen gedaan, dus voetbalplaatjes.Staat er zo'n jochie net naast de kassa:
Jochie: "Meneer! Meneer, mag ik uw voetbalplaatjes??"
Ik: "Nee ik spaar ze zelf!"
Jochie:![]()
weggeven aan mensen die je kent?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had trouwens voor 30 euro bij de AH. Dus drie zakjes, tralalala!
(wat moet je trouwens met die dingen?)
Is dit ook WOW taalquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:20 schreef Ole het volgende:
ja.
studenten mogen grafische rekenmachine gebruiken. Maar het komt wel eens voor dat afkortingen 2 dingen betekenen.
Current ratio = vlottende activa / kort vreemd vermogen (kvv)
Had ze ipv kort vv ---> kvv als kostenvoet vreemd vermogen genomen. Tja, dan krijg je een heel vreemd antwoord
Ja zoietsquote:
ja echt?! ik heb nu een heel ander beeld van jequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:34 schreef Ole het volgende:
Ja, ik voel me soms net een kleuterjuf![]()
Maar geef bedrijfseconomie op het HBO
Grappig hequote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:41 schreef SeaOfLove het volgende:
ja echt?! ik heb nu een heel ander beeld van jemijn beeld van ole wat doe je
![]()
![]()
Yup!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Grappig heOle is een stoere juf mét scharrel
het is gewoon raarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is gewoon raarOh en de voetbalplaatjes zijn voor jou
Liev tnxxquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:48 schreef SeaOfLove het volgende:
het is gewoon raarOh en de voetbalplaatjes zijn voor jou
Overdag is Ole een doornormale HBO juf, maar als het donker wordt dan...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Overdag is Ole een doornormale HBO juf, maar als het donker wordt dan...
[/jambers]
iemand die veel in de kroeg zit voor ons om bekende nederlanders te spotten en gate's te voeden in SHO en je zit in de beveiliging ofzoquote:
Ole komt altijd in de verhalen/grappen voor als het over zuipen gaatquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
iemand die veel in de kroeg zit voor ons om bekende nederlanders te spotten en gate's te voeden in SHO en je zit in de beveiliging ofzovan greys had ik btw ook een heel ander beeld tot ik haar irl zag dus
kloptquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[quote]iemand die veel in de kroeg zit
Die kom ik gewoon toevallig tegen in de Grachtengordelquote:voor ons om bekende nederlanders te spotten en gate's te voeden in SHO
Ik sla nog geen deuk in een pakje boter hoorquote:en je zit in de beveiliging ofzovan greys had ik btw ook een heel ander beeld tot ik haar irl zag dus
![]()
de ganzen kakelen er op los, of kakelen ganzen niet?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Liev tnxx(Als we eraan denken
) Oh en hoe is het met de ganzen?
Mijn teller voor 2010 staat pas op 2quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ole komt altijd in de verhalen/grappen voor als het over zuipen gaat. En ze heeft natuurlijk iedere week een andere scharrel
ben benieuwd naar jou irl lolzquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:06 schreef Ole het volgende:
[..]
klopt![]()
[..]
Die kom ik gewoon toevallig tegen in de Grachtengordel![]()
[..]
Ik sla nog geen deuk in een pakje boter hoor
Maar het zijn al wel bestaande scharrels hoor, scheelt dat iets?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:09 schreef golfer het volgende:
Ganzen gakken, volgens mij.
En Ole, je bent het jaar bescheiden begonnen. Pas 2 scharrels in 1 maand tijd.
Doen die studenten al zo lang over hun studie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar het zijn al wel bestaande scharrels hoor, scheelt dat iets?
Eentje ken ik al 15 jaar, de andere 5
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar het zijn al wel bestaande scharrels hoor, scheelt dat iets?
Eentje ken ik al 15 jaar, de andere 5
Welnee, het is al lang 5 uur geweest.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
is het te vroeg voor een chardonnay?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee, het is al lang 5 uur geweest.
een waarschuwing voor dat kleine beetje sneeuw? of gaat het nog vriezen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:02 schreef golfer het volgende:
We moeten vanavond naar Uithoorn voor verjaardagsfeestje van mijn schoonzusje, maar het KNMI geeft weer een waarschuwing af.
Nou ja, we beslissen wel om 8 uur wat we gaan doen.
Als het niet al te erg er uit ziet gaan we gewoon wel.
* Sunnythesun neemt toevallig net een slokquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:02 schreef SeaOfLove het volgende:
is het te vroeg voor een chardonnay?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:08 schreef SeaOfLove het volgende:
een waarschuwing voor dat kleine beetje sneeuw? of gaat het nog vriezen?
quote:Het KNMI waarschuwt dat het verkeer
vanavond veel last kan hebben van
nieuwe sneeuwbuien die over het land
trekken.Het instituut zegt dat het
wegdek snel spiegelglad kan worden.
Lokaal kan in korte tijd veel sneeuw
vallen en de buien kunnen gepaard gaan
met onweer en windstoten.het KNMI raadt
iedereen die de weg opgaat aan om de
weerwaarschuwingen te volgen.
wacht maar tot mirjam met de deegroller op je afkomtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
* Sunnythesun neemt toevallig net een slok
ik hoop het toch niet
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh oh..
* Sunnythesun duikt weg... met glas in hand uiteraard..
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:38 schreef Bluezz het volgende:
Boris toch![]()
Elf
* Bluezz is goed bezig, nee niet evy + rennen, maar wel net naar het station gelopen om te klokken hoelang ik erover doe (wil het lopen/wandelen wat gaan uitbreiden) en daarna nog een kwartier in straf tempo omgefietst.
Nu heb ik gloeioren
Nee, het 5 uurs glaasje is hier even in de ijskast gezet. Vanavond gewoon weer een lekker schaapjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:59 schreef DarkElf het volgende:
![]()
gloeioren! heerlijk! moet je wel even te lijf gaan met een glas chardonnay geloof ik
sushiquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt hoor!! Vooral de combinatie van het pittige. malse rendangvlees met lobbige "saus" met het knapperige kroepoek.. oh man daar kan ik geen genoeg van krijgen!![]()
![]()
ah okquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Met ongebakken kroepoek in olie of in de magnetron, op een keukenpapiertje. Dan mis ik wel de smaak van olie...
Ik heb het in een pannetje arachideolie gedaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Met ongebakken kroepoek in olie of in de magnetron, op een keukenpapiertje. Dan mis ik wel de smaak van olie...
Spul is cool.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:05 schreef DarkElf het volgende:
zelfgebakken kroepoek, nooit gedaan hoe doe je dat?
Hier in het Westen viel het heel erg mee. Vooral natte sneeuw. Het was gewoon op de terugweg nog 3 graden boven nul.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Viel wel mee op de weg, golfer? Hier sneeuwt het maar door en er is nauwelijks gestrooid
Veel plezier met den film. Ik ga maar even wachten op nieuws over mijn collega. Ze heeft vanavond net een auto ongeluk gehad en ze had eigenlijk om 7 uur moeten werkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
Hier in het Westen viel het heel erg mee. Vooral natte sneeuw. Het was gewoon op de terugweg nog 3 graden boven nul.
Film begint.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
Tineke Schouten, dat is nou typisch D66 humor. Van dat oppervlakkige, zonder echte keuzes.
Niets tegen D66, tegen Tineke Schouten des te meer. Vre-se-lijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:44 schreef borisz het volgende:
[..]. Blijft wel redelijk oppervlakkig, maar het is wel leuk
. WIl je diepgaande cabaret moet je naar MMH
.
Hoe was de film?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Fleecedekentje erbij in je bed. Scheelt echt een slok op een borrel. Sterkte verder wijffiequote:Op zondag 31 januari 2010 04:14 schreef Memento-Mori het volgende:
bah mn humeur is op t moment -100 ofzo. Vandaag werken van12-20 en daarna de kroeg in met wat collega's, prima dus op de fiets naar t werk zodat ik uit de stad vannacht kon fietsen, had er al de pest in dat ik met sneeuw moest fietsen maar goed.Staan we bij n kroeg, wil ik fiets van slot halen, breekt sleutel af in het slot en te diep om er uit te peuteren of met de andere helft open te krijgen. Op dat moment komen er wat gasten uit een kroeg gerend en staan we midden in een enorme vechtpartijToen dat gedaard was kwam de politie eraan, collega en ik besluiten mn fiets veilig te stellen door m op n drukkere plek qua fietsen te plaatsen word ik dus aangehouden, laat t afgebroken sleuteltje nog zien maar ze hebben ze mn sofinr genoteerd,voelde me net een crimineel ofzo, wilde bijna gaan janken, na noteren sofinr mochten we verder, fets hopelijk veilig gesteld en toen was de rest van de groep kwijt
dus taxi genomen naar huis (voor niks dus van huis naar werk en werk naar stad gefietst). Maandag/dinsdag fiets maar proberen naar een fietsenmaker te slepen ofzo. En nu lig ik in bed, heb t ijskoud en krijg t niet warm
![]()
Hmmm ja, een spannend WK in 't verschietquote:Op zondag 31 januari 2010 09:38 schreef borisz het volgende:
Memo![]()
Goedemorgen. Mooie sportzondag vandaag.
Goud en Brons zijn al binnenquote:Op zondag 31 januari 2010 09:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmmm ja, een spannend WK in 't verschiet
Lukt mij ook wel hiermee, denk ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:50 schreef borisz het volgende:
Voetbal: De klassieker, Man UTD - Arsenal, Finale Afrika Cup.
Komen we de dag wel weer mee door
Tennis is keurig op tijd afgelopen. Federer won natuurlijk weer.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff ik vind het saai.. tennis..
We gaan zo lekker wandelen met Sam..
quote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Freecell een dochter heeft gekregen! (). Freecell, vertel: heb ik profetische gaven?
quote:
Baby zit nog lekker in buik en aan de buitenkant kunnen we nou eenmaal niet zien of er een piemeltje aan zitquote:Op zondag 31 januari 2010 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Freecell een dochter heeft gekregen! (). Freecell, vertel: heb ik profetische gaven?
Scheidrechter Vinkquote:Op zondag 31 januari 2010 12:32 schreef TAV74 het volgende:
Uit bijgeloof geen Feyenoord - Ajax kijken, kans dat ajax nu wint is minimaal 70% groter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |