La Palma chardonnay/sauvignon blanc uit Chili. Was in de aanbieding bij G&Gquote:
Jajaquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
La Palma chardonnay/sauvignon blanc uit Chili. Was in de aanbieding bij G&G
Hmm. Iig al 2 druivesoorten....Ik vind cepages stom!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:07 schreef borisz het volgende:
[..]
La Palma chardonnay/sauvignon blanc uit Chili. Was in de aanbieding bij G&G
Och, dan zou hij nog een camerapil kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop niet dat golfer een jejenumscopie krijgt
Hoihoi
Ik heb nooit iemand gebotst want ik rijd geen auto. Jammer Freecell! Maar ik ben blij dat alles goed met je is!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaja
Ik heb vandaag gebotst
Er stopte iemand voor mij, ik remde en mijn auto gleed gewoon doorGlad hier!
*bonk*
Zij een krasje, ik een flinke barst in de bumper en een knipperlicht dat moeilijk doet.
Hm.
Ach is erg makkelijk drinkbaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm. Iig al 2 druivesoorten....Ik vind cepages stom!
Dat dan weer wel en je hebt hem verdiend!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach is erg makkelijk drinkbaar. Ik had hem wel verdiend na een drukke week.
Wow!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:28 schreef Braamyo het volgende:
zo net ff heerlijk spontaan lekker eten gemaakt
Tomaten soep vooraf, met stokbrood en kruidenboter.
Gebakken aardappeltjes, gekruiden zalmsnippers en geblancheerde wortelballetjes als hoofdgerecht.
En als dessert tiramisu met slagroom, vieneta 3 chocolade en gekarameliseerde banaan, met een stukje ananas voor de decoratie
Lekkerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:28 schreef Braamyo het volgende:
zo net ff heerlijk spontaan lekker eten gemaakt
Tomaten soep vooraf, met stokbrood en kruidenboter.
Gebakken aardappeltjes, gekruiden zalmsnippers en geblancheerde wortelballetjes als hoofdgerecht.
En als dessert tiramisu met slagroom, vieneta 3 chocolade en gekarameliseerde banaan, met een stukje ananas voor de decoratie
Maar dat had ze beloofd ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
MeMo is idd lief! En ze is geeneens gillend weg gerend
Ik ken het, zeker als er mensen komen eten, wil ik niet te weinig hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:34 schreef Braamyo het volgende:
had alleen wel weer een net iets te groot hoofdgerecht -_-
iedere keer denk ik dat ik te weinig heb, ook al probeer ik echt te minderen, en iedere keer blijkt het teveel te zijn
mijn ogen zijn te groot......of mijn maag te klein
ha! dat willen we natuurlijk eerst uit haar mond horen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
MeMo is idd lief! En ze is geeneens gillend weg gerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |