Idem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo zou Rabat (rabbas?) een rare keus zijn, dat is de hoofdstad van Marokko. En wie bepaald dus wat makkelijk of moeilijk is. Ik wil niet zeuren, maar als je sowieso niet kan spellen, begin dan niet over wat een domme keus is, terwijl het wel juist is.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hoezo zou Rabat (rabbas?) een rare keus zijn, dat is de hoofdstad van Marokko. En wie bepaald dus wat makkelijk of moeilijk is. Ik wil niet zeuren, maar als je sowieso niet kan spellen, begin dan niet over wat een domme keus is, terwijl het wel juist is.
Vraag ging ook over koninkrijken al heb ik hem niet volledig mee gekregen. Het was fout omdat het Anan zou moeten zijn en dat ligt volgens mij ook in Japan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zeg toch al stom? kan ook onnodig zeuren.. Sorry verkeerd gezien/gehoord/gespelt..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal maar stoppen met anderen te wijzen op hun spelfoutenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vraag ging ook over koninkrijken al heb ik hem niet volledig mee gekregen. Het was fout omdat het Anan zou moeten zijn en dat ligt volgens mij ook in Japan.
Maar over spelling moet jij ook niet te hoog van de toren blazen.![]()
Hind dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:55 schreef Montagui het volgende:
Op dit moment vermoed ik dat de meest hintloze de mol is.
quote:
Had die inderdaad niet goed gezien.. Is niet echt een spelfout maar gewoon een andere stad.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:05 schreef .aeon het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal maar stoppen met anderen te wijzen op hun spelfouten
Het moest Amman zijn, de hoofdstad van Jordanië.
Kijk, iemand met een goede kijk op het programmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |