Whaha *ziet het al voor zich*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:16 schreef sbientje het volgende:
Ik ben er ook weer klaar voor.. Hopelijk eindig ik niet voorop de polonaise op t winkelcentrum
Iddquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:24 schreef xxiessiexx het volgende:
En de sneeuw, want uiteraard was er weer een vers pak gevallen, zoals het alleen op zaterdag kan
Bij ons had ook iedereen weinig post, behalve ik dan weer.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:57 schreef gelebeer het volgende:
Geweldig dagje vandaag. Toen ik aankwam op kantoor had de postverdeler mijn wijk al ingegooid, en er was ontzettend weinig post.
Lucifersquote:Op zaterdag 13 februari 2010 15:12 schreef Deezertje het volgende:
Hier wel HAH en veel post vd Belastingsdienst
En ik kon mijn ogen gewoon niet meer openhouden tijdens het fietsenIk was en ben echt moe vandaag, en dat zonder carnaval gevierd te hebben
Irritant is dat he, dat alles zo half uit de bus hangt? Folderbezorgers hebben daar ook zo'n handje van..quote:Op zondag 14 februari 2010 09:52 schreef tntster het volgende:
Ik hoorde gisterochtend van een chauffeur dat de gidsen alweer terug kwamen bij tnt.
Of het waar is weet ik niet maar goed, ik liep vandeweek mijn ronde en er was iemand van sandd voor mij bezig.
Echt elk adres waar die man post voor had, hing de post half uit de bus.
Op een adres kon ik zelfs een pakje zo uit de bus trekken als ik wou.
Dus ik zou zeggen concurrenten ga zo door, krijgen wij het straks weer wat drukker
Ik niet, want als je het een beetje handig doet heb je er soms zelfs voordeel van, hoe gek het ook moge klinkenquote:Op zondag 14 februari 2010 12:59 schreef MissSpooky het volgende:
Krantjesbezorgers.
Ooooveral hangt het er half uit, ik krijg daar altijd zo'n slecht zin van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |