quote:
Je had gelijk, ik had naar je moeten luisteren!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
waarom mensen in discussie gaan met Qwea is mij een raadsel, na al die zand en pizza streken is het wachten op de overtreffende trap, je ouders vermalen in de chili ofzo![]()
*koekje voor referentie
Misschien moeten we even gaan vragen of ze dr sneeuwwitje al heeft gehadquote:
Ik heb nergens gezegd dat je FB niet mocht afkrakenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:14 schreef Goodbye het volgende:
Ja maar echt Qwea, vind je dat soort opmerking dan ook echt niet te ver gaan? Als wij hier niet eens Frans Bauer af mogen kraken, mogen we dan wel gaan roepen dat iemand vast AIDS heeft. Tering zeg.
Kom jij ff zeil leggen dan maandag?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Qwea, je kan best maandag weer beginnen op je stage hoor
ja maar je woont zo ver wegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja dag, ik won, hier dat koekje.
Ik maak me niet druk. Ik zit heel relaxt te wachten tot het half 4 is. Dan ga ik maar eens afwassenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
jullie maken je druk om iets wat niet meer is dan een paar magnetische sporen op een hardeschijf aan de andere kant van nederland, mensen ga buitenspelen of leuk doen
Nou, gewoon... daaromquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Qwea het volgende:
Nou, als je het niet erg vind, wil ik dit niet per pm doen. Deze hele discussie is hier in de SC begonnen. Waarom moet het dan via PM?
Er komt geen gescheld of niks aan te pas, en ik geef gewoon mijn mening. Waarom dan via pm? If I may ask
Buitenspelen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
jullie maken je druk om iets wat niet meer is dan een paar magnetische sporen op een hardeschijf aan de andere kant van nederland, mensen ga buitenspelen of leuk doen
Ik zeg ook niet dat jij dat zei. Maar dat was de discussie net. Een discussie over dat AIDS gedoe heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat je FB niet mocht afkrakenGa me nou geen woorden in de mond leggen wil je.
En Ll opent zo vaak de "aanval" (wat ik niet eens als een aanval zie, maar dat terzijde) op mij.. dat ik me niet kan vooooorstellen dat hem dit boeide.
Ooh, en daarnaast ligt het er ook nog aan in welke context dingen gezegd worden he. Maar goed, dat er selectief gelezen wordt hier was ik wel al achter. Dat is niks nieuws.
JIJ LET GEWOON NIET OP EN JE DOET JE WERK NIET GOED! IK BEN VET VALS BEZIG!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, gewoon... daarom
Weet ik ook veel
Op mij kom je ook niet vals over, maar dat kan ook zijn omdat ik snel tussendoor zit te lezen, maar het valt blijkbaar elders wel verkeerd...
En maakt er foto's vanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee man, die vreet puppies, dit is veel te normaal voor hem
Combinatie van te weinig uren en de vraag of ik het hier op langere termijn nog wel zo leuk blijf vinden. Dus ik schrijf nu zowel op parttime als fulltime functies.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je aan het solliciteren bent gegaan?deze baan toch niet zo leuk?
Qwea, als je dat nu gaat doen ben je om half 4 klaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik zit heel relaxt te wachten tot het half 4 is. Dan ga ik maar eens afwassen
zonnetje en 30 gradenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Buitenspelen?
Ik weet niet wat voor weer het bij jou is hoor maar hier zit dat er echt niet in
Nog 12 minutenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik zit heel relaxt te wachten tot het half 4 is. Dan ga ik maar eens afwassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |