abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 februari 2010 @ 11:15:46 #101
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_78222842
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:49 schreef Regal het volgende:
De New World Order staat gelijk aan de multiculturele samenleving. Dat is een samenleving realiseren waar mensen niet echt meer hun eigen identiteit zullen kennen.KKK wil hun eigen volk daarvoor tegen bewapenen. Ik zal niet zeggen dat de KKK dat op een juiste manier gedaan heeft,
Het gaat je wel goed af, he, racisme goedpraten?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_78271736
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 11:15 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het gaat je wel goed af, he, racisme goedpraten?
Waar praat ik het dan goed?

Ik zeg toch duidelijk dat de KKK niet op een juiste manier gehandeld heeft?
Ook zeg ik dat ik tegen globalisering ben, maar niet op de KKK manier. Is lezen nou zo moeilijk?

Of probeer je gewoon weer mijn woorden te verdraaien zoals zo vaak?
Sorry, maar ik wordt een beetje moe van je...
  zondag 21 februari 2010 @ 18:41:17 #103
235357 TitusPullo
pi_78271821
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:38 schreef Regal het volgende:

[..]

Waar praat ik het dan goed?

Ik zeg toch duidelijk dat de KKK niet op een juiste manier gehandeld heeft?
Ja, de handelwijze was niet goed, maar met het gedachtengoed was kennelijk niets mis.
quote:
Sorry, maar ik wordt een beetje moe van je kerel...
Je moet je eens de moeheid voorstellen van iemand die waarneemt hoe jij beestachtig racisme omschrijft als een verdediging tegen de NWO.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_78272017
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:41 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Ja, de handelwijze was niet goed, maar met het gedachtengoed was kennelijk niets mis.
[..]

Je moet je eens de moeheid voorstellen van iemand die waarneemt hoe jij beestachtig racisme omschrijft als een verdediging tegen de NWO.
Weer verdraai je mijn woorden.

Natuurlijk, wat ze gedaan hebben met de zwarte bevolking is fout, maar daar heb ik het in dit geval niet over. Ik heb het over de strijd tussen noord en zuid.

Alles wat tegen de New World Order is kan ik aanmoedigen, maar de KKK ging alleen veel te ver door alles wat anders was op te zoeken en op te hangen. Dat is fout. Hopelijk begrijp je me nu een beetje, en beschuldig je mij niet weer ineens ergens van. Dankjewel.
  zondag 21 februari 2010 @ 18:54:52 #105
235357 TitusPullo
pi_78272188
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:48 schreef Regal het volgende:

[..]

Nee, hoor.
quote:
Alles wat tegen de New World Order is kan ik aanmoedigen, maar de KKK ging alleen veel te ver door alles wat anders was op te zoeken en op te hangen. Dat is fout. Hopelijk begrijp je me nu een beetje, en beschuldig je mij niet weer ineens ergens van. Dankjewel.
Ja hoor, ik begrijp je heel goed. Een samenleving waarin mensen hun identiteit kennen, is goed. Als die identiteit bestaat uit het onderdrukken van anderen (want naar die toestand wilde de KKK terugkeren), dan is dat niet bezwaarlijk. Rassenvermenging is een kwaad, maar je mag rassenvermenging niet met geweld voorkomen. Dat is nog altijd een schunnige opvatting.
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 18:57:39 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_78272277
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:48 schreef Regal het volgende:

[..]

Natuurlijk, wat ze gedaan hebben met de zwarte bevolking is fout, maar daar heb ik het in dit geval niet over. Ik heb het over de strijd tussen noord en zuid.

Ik zag ook absoluut geen racisme in je posts, ook niet het goedpraten van racisme.

De KKK is toch al een gevoelig onderwerp, dus laten we elkaar niet persoonlijk aanvallen en ons aan de feiten houden. En zeker niet andere users voor racist uitmaken.
pi_78272617
quote:
Op zondag 21 februari 2010 18:54 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, hoor.
[..]

Ja hoor, ik begrijp je heel goed. Een samenleving waarin mensen hun identiteit kennen, is goed. Als die identiteit bestaat uit het onderdrukken van anderen (want naar die toestand wilde de KKK terugkeren), dan is dat niet bezwaarlijk. Rassenvermenging is een kwaad, maar je mag rassenvermenging niet met geweld voorkomen. Dat is nog altijd een schunnige opvatting.
Natuurlijk vergeet je alle stukken te citeren over de strijd tussen noord en zuid. Je weet dat het noorden van de VS altijd heel machtig is en was tegenover het zuiden he? Je hebt totaal geen benul hoeveel invloed dit had, ofwel? Het zuiden werd overal mee benadeeld. Dit valt gewoon niet te ontkennen.

Mensen wouden er iets tegen doen, maar het is helemaal mislukt en de verkeerde kant opgegaan.

En oh ja, waarom zou je trouwens niet tegen de multiculturele samenleving mogen zijn? Waarom is dat al zo snel volgens jou racistisch? Je eigen identiteit en tradities verlies je inderdaad, maar blijkbaar kan jij dat geen fuck schelen. Sorry, maar jij zou je moeten schamen. Heb niks tegen andere culturen en rassen, maar de multiculturele samenleving werkt gewoon niet. En dat is juist wat de New World Order wilt. Dat alles mislukt, zodat zij er van profiteren kunnen.
  zondag 21 februari 2010 @ 20:44:24 #108
235357 TitusPullo
pi_78276327
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:08 schreef Regal het volgende:
Het zuiden werd overal mee benadeeld. Dit valt gewoon niet te ontkennen.
Jawel hoor, let op: het zuiden werd niet in alles benadeeld.
quote:
Mensen wouden er iets tegen doen, maar het is helemaal mislukt en de verkeerde kant opgegaan.
Ze wilden de opheffing van de slavernij voorkomen, dat vonden ze namelijk benadeling.
quote:
En oh ja, waarom zou je trouwens niet tegen de multiculturele samenleving mogen zijn? Waarom is dat al zo snel volgens jou racistisch?
Ik zeg niet dat je er niet tegen mag zijn, je gaat je gang maar. Het is in mijn ogen alleen volstrekt onzinnig, omdat de hele geschiedenis van Europa er een is van verschillende culturen.
quote:
Je eigen identiteit en tradities verlies je inderdaad, maar blijkbaar kan jij dat geen fuck schelen. Sorry, maar jij zou je moeten schamen.
Iemand die een dergelijk Nederlands schrijft, die zou zich moeten schamen.
quote:
Heb niks tegen andere culturen en rassen, maar de multiculturele samenleving werkt gewoon niet. En dat is juist wat de New World Order wilt. Dat alles mislukt, zodat zij er van profiteren kunnen.
Precies. Dat is geen natuurlijk verschijnsel, de multiculturele samenleving, dat is een opzetje van snode samenzweerders.
pi_78276573
quote:
Op zondag 21 februari 2010 19:08 schreef Regal het volgende:

[..]

Natuurlijk vergeet je alle stukken te citeren over de strijd tussen noord en zuid. Je weet dat het noorden van de VS altijd heel machtig is en was tegenover het zuiden he? Je hebt totaal geen benul hoeveel invloed dit had, ofwel? Het zuiden werd overal mee benadeeld. Dit valt gewoon niet te ontkennen.

En oh ja, waarom zou je trouwens niet tegen de multiculturele samenleving mogen zijn? Waarom is dat al zo snel volgens jou racistisch? Je eigen identiteit en tradities verlies je inderdaad, maar blijkbaar kan jij dat geen fuck schelen. Sorry, maar jij zou je moeten schamen. Heb niks tegen andere culturen en rassen, maar de multiculturele samenleving werkt gewoon niet. En dat is juist wat de New World Order wilt. Dat alles mislukt, zodat zij er van profiteren kunnen.
Natuurlijk mag je tegen zijn

In mijn ogen is de mullticulturele samenleving een gewelddadige samenleving, een strijdveld vol conflicten en tegenstrijdigheden.
En van ons word verwacht respect te hebben voor elkaar, wij die zo verdeeld zijn in cultuur, traditie en religie.
Juist die scheidende houding is de kiem van alle conflicten.
Zouden we dit alles loslaten, onze eigen traditie, onze cultuur en religie dan pas is er plaats voor mischien wel de enige echte cultuur, groeien naar, en leven in licht.
Religie zoals ik het zie is zoeken naar de zin, wat is betekenisvol in het leven, niet een godsdienst met kerken gewaden en rituelen maar een innerlijke verwezenlijking in het goede.
  Moderator zondag 21 februari 2010 @ 21:05:57 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_78277347
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef Godfokt het volgende:

[..]

In mijn ogen is de mullticulturele samenleving een gewelddadige samenleving, een strijdveld vol conflicten en tegenstrijdigheden.
En van ons word verwacht respect te hebben voor elkaar, wij die zo verdeeld zijn in cultuur, traditie en religie.
Zouden we dit alles loslaten, onze eigen traditie, onze cultuur en religie dan pas is er plaats voor mischien wel de enige echte cultuur, groeien naar, en leven in licht.
Religie zoals ik het zie is zoeken naar de zin, wat is betekenisvol in het leven, niet een godsdienst met kerken gewaden en rituelen maar een innerlijke verwezenlijking in het goede.
Helemaal mee eens, me uit het hart gegrepen.
  woensdag 17 maart 2010 @ 19:54:55 #111
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79278666
quote:
Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef Godfokt het volgende:

[..]

vind ik ook,- ONE LOVE !
ik ben seruis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')