Leuk nummer plus leuke clipquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:15 schreef ScottTracy het volgende:
Toch vreemd dat deze zo hoog staat. Wist niet dat Californication zoveel populairder was dan andere nummers van dat album of By the Way.
Alle duits.. nee grapjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:20 schreef mirved het volgende:
Ik word zo ziek van de mensen die altijd "alle duisters zijn homo" gaan roepen bij dit nummer. Alsjeblieft het was misschien een halve avond leuk 4jaar geleden. Maar nu niet meer. Probeer eens origineel te zijn.
Whehe, irritant is dat ja. Bij voetbalwedstrijden en op festivals blijft het een geliefde slogan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:20 schreef mirved het volgende:
Ik word zo ziek van de mensen die altijd "alle duisters zijn homo" gaan roepen bij dit nummer. Alsjeblieft het was misschien een halve avond leuk 4jaar geleden. Maar nu niet meer. Probeer eens origineel te zijn.
Daarom is het "Luca Toni is een homo" geworden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:20 schreef mirved het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |