quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:29 schreef flappy het volgende:
Wat een raar dialect heb jij.
Je moet haar gewoon in de kont batsen!
Inderdaadquote:
TS heeft nog steeds niet geneukt, vermoed ik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:04 schreef Tammymara het volgende:
En hoe is dit nu afgelopen?
Hou jezelf niet langer voor de gek, het is duidelijk dat je nog gevoelens hebt voor haar. En dan heb ik het niet over vriendschapsgevoelens.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:10 schreef MGV het volgende:
Niet lang geleden kwam ik haar weer tegen en ze gaf me duidelijk een kans om weer in contact te treden, maar ik heb haar tot tweemaal toe genegeerd vanwege de pijnlijke behandeling van een jaar terug. Desondanks voelde ik nog vriendschap voor haar.
Goh dan heb ik 2 zeldzame vriendschappen waarvan één heel hecht is.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:25 schreef EggsTC het volgende:
Vriendschappen tussen man en vrouw bestaan dan ook maar heel zelden.
Diep in je hart wil je haar toch geven.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Goh dan heb ik 2 zeldzame vriendschappen waarvan één heel hecht is.
Dat is inderdaad vrij duidelijk, anders ben je er niet met zo veel energie en passie mee bezig.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:53 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Hou jezelf niet langer voor de gek, het is duidelijk dat je nog gevoelens hebt voor haar. En dan heb ik het niet over vriendschapsgevoelens.
Diep in mijn hart ben ik al getrouwd en wil ik die vriendschap niet verneuken door sex. Dus nee.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:06 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Diep in je hart wil je haar toch geven.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Diep in mijn hart ben ik al getrouwd en wil ik die vriendschap niet verneuken door sex. Dus nee.
En wat als je niet getrouwd was?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Diep in mijn hart ben ik al getrouwd en wil ik die vriendschap niet verneuken door sex. Dus nee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |