Ja, gooi lekker het topic op slot, kan ik weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar printen doe ik nietExport to JPEG -> Send to Profotonet
[..]
Dat zijn studentenversies en eigenlijk niet voor commercieel gebruik
[..]
Hoe integreert Silver Efex Pro met Lightroom? Of wordt dat een apart product ernaast?
Okquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:01 schreef Kremers het volgende:
Maar goed: In de Lightroom 2 printmodule kun je ook printen naar jpg file, alleen heb je daar veel meer instellingen dan in de export functie waardoor je betere controle krijgt over het eindresultaat.
Ok. Da's interessantquote:Lightroom biedt (nog) geen ondersteuning voor het PS Plug-in platform, dua Silver efex pro gedraagt zich als externe app. Maar de integratie is verder gewoon goed, bestanden worden nejtes weer terug gezet in de LR bieb wanneer je een bestand opslaat.
Ik vind het een chaos interface. Het is zoooooo vol. Je moet echt je weg zoeken. PS en Bridge zijn wat dat betreft redelijk rechttoe recht aan. Maar ook dat zal de komende tijd zich wijzen als ik ermee ga experimenterenquote:Over de interface: Vreem dat het niet aanslaat, want deze is ontwikkeld in samenwerking met professionele fotografen dus zou juist beter moeten aanslaan dan die van PS op het gebied van fotografie.
Grote nadeel van Bridge vind ik de beperkte mogelijkheden tot zoeken van keywords. Ik wil mijn foto's gaan taggen zodat ik vrij snel overzicht kan krijgen mbt bandfoto's bijv. Ik zoek me nu af en toe de tandjes naar foto's.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Bridge lekkerder vind werken dan Lr.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grote nadeel van Bridge vind ik de beperkte mogelijkheden tot zoeken van keywords. Ik wil mijn foto's gaan taggen zodat ik vrij snel overzicht kan krijgen mbt bandfoto's bijv. Ik zoek me nu af en toe de tandjes naar foto's.
Fotoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:11 schreef Chanty het volgende:
* Chanty tippelt in roze doorschijnende tutu met blauwe franjes en ledverlichting door de SC
Je roept het in een Foto forum, foto topic en je huppelt rond in een doorzichtig iets.quote:
tvpquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je roept het in een Foto forum, foto topic en je huppelt rond in een doorzichtig iets.
Wat denk je dan??
Ikke ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Bridge lekkerder vind werken dan Lr.
Hebbie aandacht tekort lieffie???quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:11 schreef Chanty het volgende:
* Chanty tippelt in roze doorschijnende tutu met blauwe franjes en ledverlichting door de SC
Ik denk nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je roept het in een Foto forum, foto topic en je huppelt rond in een doorzichtig iets.
Wat denk je dan??
Kijk, alleen een vrouw kan de roze tutu post begrijpenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hebbie aandacht tekort lieffie???
![]()
![]()
![]()
![]()
Tarot??
Ieuw, eng!!
Da's mijn tekst!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik denk nietDenken is voor mietjes
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kijk, alleen een vrouw kan de roze tutu post begrijpen![]()
Dat niks loslaten zal het grote probleem zijn denk ik. Die mensen zijn er toch op getraind om zelfs van een wenkbrauw optrekken door jou een heel verhaal te maken. En hoezo kan ze dingen van internet plukken? Heeft ze je naam als dan, en gaat ze eerst je blog lezen denk je??quote:Eng niet echt, ik heb daar altijd zo mijn bedenkingen over als ik astro-tv kijkDus ik zal zien dat ik alle aanwijzingen (ring, mijn ashangertje van de kat) wegstop) en zo neutraal mogelijk daar ga zitten. Niks loslaten en kijken of ze met iets zinnigs op de proppen komt
Als dat het geval is en ik ben ervan overtuigd dat het dingen zijn die ze niet van internet heeft kunnen plukken, dan is dat wel een beetje freaky. Oftewel: ben wel benieuwd. Mijn moeder was helemaal weg van dr, maar die zweeft zowieso overal heen
Layers worden allleen aangemaakt wanneer je in Photshop werkt met Silver efex pro. In Lightroom krijg je gewoon het bestand terug dat aangemaakt wordt door Lightroom.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkGoed om te weten
Ik ga er de komende tijd eens uitgebreid mee werken
[..]
Ok. Da's interessantMaar hoe worden de layers aangemaakt? althans...in PS worden volgens mij layers aangemaakt voor de zwartwit-conversie toch?
[..]
Ik vind het een chaos interface. Het is zoooooo vol. Je moet echt je weg zoeken. PS en Bridge zijn wat dat betreft redelijk rechttoe recht aan. Maar ook dat zal de komende tijd zich wijzen als ik ermee ga experimenteren
Ze hebben zo vaak gelijk omdat ze getraind zijn om stellingen te poneren die op iedereen van toepassing kunnen zijn. Je bent ambiteus, je wilt graag je zin hebben, je zoekt waardering, je vindt dat je talenten niet genoeg gewaardeerd worden, je mist een geliefde/naaste die overleden is. Iedereen heeft die dingen. Hun truc is dat ze met zulke dingen jou tot praten proberen te verlokken. De truc is om er niet op in te gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat niks loslaten zal het grote probleem zijn denk ik. Die mensen zijn er toch op getraind om zelfs van een wenkbrauw optrekken door jou een heel verhaal te maken. En hoezo kan ze dingen van internet plukken? Heeft ze je naam als dan, en gaat ze eerst je blog lezen denk je??
In ieder geval vind ik het vaak eng, ik zie die Colin Fry wel eens op tv, die van 'the 6th sense' en ik weet niet wat ik daar van moet denken. Creepy vaak gelijk heeft ie.
I won't move a musclequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat niks loslaten zal het grote probleem zijn denk ik. Die mensen zijn er toch op getraind om zelfs van een wenkbrauw optrekken door jou een heel verhaal te maken. En hoezo kan ze dingen van internet plukken? Heeft ze je naam als dan, en gaat ze eerst je blog lezen denk je??
In ieder geval vind ik het vaak eng, ik zie die Colin Fry wel eens op tv, die van 'the 6th sense' en ik weet niet wat ik daar van moet denken. Creepy vaak gelijk heeft ie.
Ronald heeft een gavequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ze hebben zo vaak gelijk omdat ze getraind zijn om stellingen te poneren die op iedereen van toepassing kunnen zijn. Je bent ambiteus, je wilt graag je zin hebben, je zoekt waardering, je vindt dat je talenten niet genoeg gewaardeerd worden, je mist een geliefde/naaste die overleden is. Iedereen heeft die dingen. Hun truc is dat ze met zulke dingen jou tot praten proberen te verlokken. De truc is om er niet op in te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |