gewoon vragenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:05 schreef Fha het volgende:
Leuke schoenen
Uitverkocht
Er niet bijzetten wanneer ze er dan wel weer zijn![]()
![]()
![]()
Internetwinkol enzoquote:
Ik zou nog ff bij GF in de leer gaan als ik jou wasquote:
Nee, meneer de slaajp0wnert. Zo werkt het ook niet. Je moet VET en RANZIG voer wegstouwen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:11 schreef MPG het volgende:
Ik kan VEEL wegstouwen, en dat doe ik ook, maar een grammetje aankomen, ho maar.
Das ver weg..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou nog ff bij GF in de leer gaan als ik jou was
En jij weet wat er op mijn dieet staatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, meneer de slaajp0wnert. Zo werkt het ook niet. Je moet VET en RANZIG voer wegstouwen.
Eten met Fles delenquote:
ZO lief ben ik gewoonquote:
Moar bij mij was het razend druk... De tijden dat ik hele dagen kon SC'en bestaan niet meerquote:
Schandalig. Ik zal schoonOA een PM sturen dattie een stagiair aanneemt die jouw werk kan doen, terwijl jij toekijktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:52 schreef OA het volgende:
[..]
Moar bij mij was het razend druk... De tijden dat ik hele dagen kon SC'en bestaan niet meer
..en commentaar levert op hoe het beter moet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Schandalig. Ik zal schoonOA een PM sturen dattie een stagiair aanneemt die jouw werk kan doen, terwijl jij toekijkt..
Oehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh![]()
Snel snel!! Voor Bolle klaar is met idioot rond rennen en ontdekt dat er eten is!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Snel snel!! Voor Bolle klaar is met idioot rond rennen en ontdekt dat er eten is!!
quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:01 schreef Fha het volgende:
Snel snel!! Voor Bolle klaar is met idioot rond rennen en ontdekt dat er eten is!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Schandalig. Ik zal schoonOA een PM sturen dattie een stagiair aanneemt die jouw werk kan doen, terwijl jij toekijkt.
Goed ideequote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:56 schreef Fha het volgende:
[..]
..en commentaar levert op hoe het beter moet.
Zo
whehehequote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor dat universele ding in die ene winkel in de ene straat die in dat ene dorp ligt?quote:
het zaktquote:
Owquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor dat universele ding in die ene winkel in de ene straat die in dat ene dorp ligt?
Nee.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor dat universele ding in die ene winkel in de ene straat die in dat ene dorp ligt?
Nee.
quote:
die waren voor jouquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow
En mijn spareribs zijn er ook nog niet
moet je terug lezenquote:
Wie weet is het deze keer wel een tweelingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:13 schreef Fha het volgende:
Godgod, kennis is weer eens zwanger.
Dat is handig namelijk. Ze komen nu al niet rond en hebben schulden, dus dan moet je natuurlijk vooral zorgen dat je vier kinderen te onderhouden hebt in plaats van drie.
O godquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weet is het deze keer wel een tweeling
Nu zit je weer veilig binnenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:05 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k dacht even lekker rennen om de stress van afgelopen week kwijt te raken
sneeuwdat rennen werd een fokking survival
![]()
het is glad
Het stelt niet echt veel voor hier, die sneeuwquote:
hier nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |