Wat zat het bij de mannen dicht bij elkaar zeg. 8 man binnen twee tienden van een seconde. Erg spannend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef Leatherface het volgende:
Carlo Janka heeft een prima zaak gedaan door de afsluitende afdaling in Garmisch te winnen. De Zwitser was 0.02 seconde sneller dan Mario Schreiber. Patrick Kueng en Erik Guay deelden de derde plaats.
Janka heeft nu 54 punten voorsprong op Benjamin Raich in de algemene wereldbeker. De Super G, reuzenslalom en slalom brengen de beslissing in de strijd om de grote kristallen bokaal.
Persoonlijk vind ik dat Janka iets meer de algemene wereldbeker verdient. Hij heeft met 5 wereldbekerzeges en de gouden medaille op de reuzenslalom toch wel meer impact gemaakt dan Raich. De Oostenrijker won dit seizoen 1 wedstrijd en verliet zonder eremetaal Vancouver. Vorig seizoen vond ik Janka eigenlijk ook al beter dan Raich in de meest prestigieuze races.
Maar aan de andere kant zou het voor Benni Raich een goedmaker zijn voor vorig seizoen, toen hij de algemene wereldbeker op twee luttele punten verspeelde aan Svindal. Het zou ook het seizoen voor het Oostenrijkse herenteam nog enigszins redden.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:13 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat zat het bij de mannen dicht bij elkaar zeg. 8 man binnen twee tienden van een seconde. Erg spannend.
En dat heeft ze dus gedaan. En passant won ze ook nog de laatste super g van het seizoen en de wereldbeker op die discipline (hoewel ze die als ik mij niet vergis al eerder veiligstelde)quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:44 schreef Leatherface het volgende:
Vonn zal het totale wereldbekerklassement wel winnen.
Hmm, volgens mij is net op bepaalde pistes (erg technische en trage pistes?) onwaarschijnlijk goed, en in het algemeen is ze 'gewoon' een topper. Maar op een piste die haar echt ligt is ze eigenlijk bijna onverslaanbaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:09 schreef Leatherface het volgende:
Ergens is het wel wrang dat Schild geen goud won. Ze is toch wel zo ongeveer de beste slalomskiester van de laatste jaren. Veel kansen op olympisch goud krijgt ze waarschijnlijk niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |