abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77409670
Het vorige topic was vol.

Vandaag hebben de heren een reuzenslalom in Kranjska Gora, Slovenië.

Svindal leidt na de eerste omloop, 1 honderdste slechts voor Ted Ligety. De Oostenrijker met Nederlandse moeder Marcel Hirscher staat op een derde plaats, op 59 honderdsten van de Noor.
pi_77411022
Iig nog enig Nederlands succes op de piste .
sig verwijderd door FA
pi_77412940
Cuche net toch lelijk onderuit in de 2e run en hij was zo goed bezig.
pi_77413813
Wie is de vrouwelijke co-commentator op Eurosport ?

"Svindal is een goede skiër"
sig verwijderd door FA
pi_77413816
Ligety wint weer eens een keer. Leuk voor de afwisseling. Hirscher heel knap 2e
pi_77414485
Netjes van Ligety. Is toch wel een van de betere skiërs op de technische nummers
pi_77416028
Was nog niet voorbijgekomen dacht ik:
quote:
Knieblessure houdt Schild uit Vancouver

De Zwitserse skiester Martina Schild moet een kruis maken over de Spelen in Vancouver. Ze was een speerpunt van de Zwitsers op de afdaling, maar ze liep woensdag een zware blessure op tijdens de training voor de afdaling in Sint-Moritz. Ze scheurde de kruisbanden in haar knie. In Turijn was de 28-jarige Schild goed voor zilver op de afdaling.
pi_77416824
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef wimderon het volgende:
Was nog niet voorbijgekomen dacht ik:
[..]
Dat zilver toen was een complete verrassing. Het had wel heel gek moeten lopen, had ze dat weer willen doen. De Zwitsers moeten het bij de vrouwen op de snelheidsnummer meer hebben van Styger, Suter en Kamer.
pi_77417206
Ja, goed, maar op de slalom was ze een van de favorieten.

Sterker nog, bij de bookmakers was ze zelfs topfavoriet op de slalom.
pi_77418288
Het is niet Marlies Schild wim
pi_77418448
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:38 schreef wimderon het volgende:
Ja, goed, maar op de slalom was ze een van de favorieten.

Sterker nog, bij de bookmakers was ze zelfs topfavoriet op de slalom.
Net wat LF zegt Marlies Schild is de Oostenrijkse die goed is op de technische nummers, Martina Schild is de Zwitserse die goed is op de snelheidsnummers
pi_77419455
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Leatherface het volgende:
Het is niet Marlies Schild wim
Ik weet zeker dat ik elders Marlies gelezen heb paar dagen terug

Was destijds geen topic open en nu even snel naar een berichtje gezocht, maar niet goed doorgelezen dus, wel erg dom zeg

Speciaal de site van de skifederatie gechecked en daar staat Marlies ook (en Martina niet) als injured .
pi_77424343
quote:
Cuche na val naar ziekenhuis

Didier Cuche werd vrijdagmiddag overgebracht naar het ziekenhuis. De Zwitserse skiër kwam na de finish bij een bekerwedstrijd in het Sloveense Kransjka Gora bij de reuzenslalom ten val.

De wereldkampioen op de super-G bleef haken met zijn ski achter een poortje en viel plat op zijn gezicht. Hij draaide daarna op zijn rug en botste hard tegen een ander poortje. Ruggelings en zonder ski's gleed hij over de finishlijn.

Cuche werd voor onderzoek naar het ziekenhuis van Jesenice gebracht. Röntgenfoto's wezen uit dat hij de duim van de rechterhand heeft gebroken. De belangrijke Zwitserse kandidaat voor olympisch eremetaal keerde spoorslags terug naar zijn vaderland. Daar zal hij zaterdag worden geopereerd.

Telesport
Een gebroken duim. Geen idee hoe lang daar voor staat en hoeverre dat hem hindert in de voorbereiding op de OS. Hoop dat het geen problemen oplevert, zou toch heel erg jammer zijn.
pi_77426579
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ik elders Marlies gelezen heb paar dagen terug

Was destijds geen topic open en nu even snel naar een berichtje gezocht, maar niet goed doorgelezen dus, wel erg dom zeg

Speciaal de site van de skifederatie gechecked en daar staat Marlies ook (en Martina niet) als injured .
Die fis site loopt 17 jaar achter, bij Grange staat daar wrs nog active
pi_77426781
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:10 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Die fis site loopt 17 jaar achter, bij Grange staat daar wrs nog active
Nee.
pi_77427555
Pärson won vandaag de Super Combi. Haar eerste zege van het seizoen.
pi_77445372
Vonn blijkt toch te kloppen op de afdaling. Vandaag werd ze in St. Moritz slechts vierde. Maria Riesch won.
pi_77447399
Hircher wint de tweede reuzenslalom in Kranjska Gora voor Jansrud en Ligety.
pi_77447876
Kunnen we Hirscher niet overhalen om voor Nederland uit te komen.
pi_77474078
Vonn won de super G in St. Moritz, waarmee ze zich tevens verzekert van de eindzege in deze discipline.
pi_77474129
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:48 schreef Leatherface het volgende:
Vonn won de super G in St. Moritz, waarmee ze zich tevens verzekert van de eindzege in deze discipline.
En nu Riesch weer minder (10e pas). Ze wisselen elkaar wat dat betreft wat af.
pi_77474350
Vonn wint over het algemeen wel vaker dan Riesch. Ik heb ook het idee dat ze wat constanter is.
pi_77474359
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:50 schreef TheArt het volgende:

[..]

En nu Riesch weer minder (10e pas). Ze wisselen elkaar wat dat betreft wat af.
Heel grote fout van Riesch inderdaad, Vonn de grote favoriet in Vancouver
pi_77475162
Hirscher heeft een bomben tweede run geskiet.
pi_77475595
Hirscher was echt goed in de tweede omloop. Onder meer Lizeroux, Zurbriggen en Pranger komen niet aan zijn tijd, ondanks dat zij een aardige voorsprong hadden in run 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')