quote:Knieblessure houdt Schild uit Vancouver
De Zwitserse skiester Martina Schild moet een kruis maken over de Spelen in Vancouver. Ze was een speerpunt van de Zwitsers op de afdaling, maar ze liep woensdag een zware blessure op tijdens de training voor de afdaling in Sint-Moritz. Ze scheurde de kruisbanden in haar knie. In Turijn was de 28-jarige Schild goed voor zilver op de afdaling.
Dat zilver toen was een complete verrassing. Het had wel heel gek moeten lopen, had ze dat weer willen doen. De Zwitsers moeten het bij de vrouwen op de snelheidsnummer meer hebben van Styger, Suter en Kamer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:12 schreef wimderon het volgende:
Was nog niet voorbijgekomen dacht ik:
[..]
Net wat LF zegtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:38 schreef wimderon het volgende:
Ja, goed, maar op de slalom was ze een van de favorieten.
Sterker nog, bij de bookmakers was ze zelfs topfavoriet op de slalom.
Ik weet zeker dat ik elders Marlies gelezen heb paar dagen terugquote:
Een gebroken duim. Geen idee hoe lang daar voor staat en hoeverre dat hem hindert in de voorbereiding op de OS. Hoop dat het geen problemen oplevert, zou toch heel erg jammer zijn.quote:Cuche na val naar ziekenhuis
Didier Cuche werd vrijdagmiddag overgebracht naar het ziekenhuis. De Zwitserse skiër kwam na de finish bij een bekerwedstrijd in het Sloveense Kransjka Gora bij de reuzenslalom ten val.
De wereldkampioen op de super-G bleef haken met zijn ski achter een poortje en viel plat op zijn gezicht. Hij draaide daarna op zijn rug en botste hard tegen een ander poortje. Ruggelings en zonder ski's gleed hij over de finishlijn.
Cuche werd voor onderzoek naar het ziekenhuis van Jesenice gebracht. Röntgenfoto's wezen uit dat hij de duim van de rechterhand heeft gebroken. De belangrijke Zwitserse kandidaat voor olympisch eremetaal keerde spoorslags terug naar zijn vaderland. Daar zal hij zaterdag worden geopereerd.
Telesport
Die fis site loopt 17 jaar achter, bij Grange staat daar wrs nog activequote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik elders Marlies gelezen heb paar dagen terug![]()
Was destijds geen topic open en nu even snel naar een berichtje gezocht, maar niet goed doorgelezen dus, wel erg dom zeg![]()
Speciaal de site van de skifederatie gechecked en daar staat Marlies ook (en Martina niet) als injured.
Nee.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:10 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Die fis site loopt 17 jaar achter, bij Grange staat daar wrs nog active
En nu Riesch weer minder (10e pas). Ze wisselen elkaar wat dat betreft wat af.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:48 schreef Leatherface het volgende:
Vonn won de super G in St. Moritz, waarmee ze zich tevens verzekert van de eindzege in deze discipline.
Heel grote fout van Riesch inderdaad, Vonn de grote favoriet in Vancouverquote:Op zondag 31 januari 2010 12:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
En nu Riesch weer minder (10e pas). Ze wisselen elkaar wat dat betreft wat af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |