ik zie het plaatje gewoon hoor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:21 schreef pinquit het volgende:
waarom is t plaatje weg? ging ik reclame maken ofzo?
juh ik laad langzaam ofzoquote:
nee, alleen die jeansquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
juh ik laad langzaam ofzomaar zie je ook die grijze broek?
nee idd, daarom dacht ik ook dat hij verwijderd was ofzo. maar als ik 'bericht wijzigen' doe staat de link er nog gewoon inquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee, alleen die jeans
en ik zie ook geen kruisje oid...
nopequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
juh ik laad langzaam ofzomaar zie je ook die grijze broek?
Ja echt wel!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef E.T. het volgende:
Asy, wat fijn dat je bad straks weer goed is.. en wat een geluk dat het zo goed is gegaan, al die tijd
dat hangt gewoon heeeeel laag.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
nee, alleen die jeans
en ik zie ook geen kruisje oid...
is misschien omdat er geen www. in de link staatquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:25 schreef pinquit het volgende:
[..]
nee idd, daarom dacht ik ook dat hij verwijderd was ofzo. maar als ik 'bericht wijzigen' doe staat de link er nog gewoon inraarrr
quote:
Het is dus al een hele tijd zo. De badkamer is uit 1995 (toen woonden wij hier nog niet).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:28 schreef trui het volgende:
asy, ik nam aan dat je badkamer net verbouwd was ofzo. maar 't is dus al een hele tijd zo?
pinq, je moet denk ik de 2 buitenste vierkante haken verwijderen, dan doet ie het denk ik wel...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:29 schreef pinquit het volgende:
nee t komt omdat het een plaatje vanaf een weblog is![]()
nja, iedereen weet hoe een 'normale' harembroek eruitziet gelukkig
Ik ben zo wakker dat ik dacht.... in welke provincie ligt dat nou weer , zeker omdat je het met hoofdletter hebt geschrevenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:24 schreef E.T. het volgende:
Die broek![]()
Toen ik 14 was ofzo, woonde ik in Harembroeken trouwens..
Harembroek, ligt vlak bij Lutjebroekquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben zo wakker dat ik dacht.... in welke provincie ligt dat nou weer , zeker omdat je het met hoofdletter hebt geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |