Niet allebei?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb liever een goed salaris dan een stoere functienaam.
Sorry, ik las weer ditquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:02 schreef JoeBravo het volgende:
ik (junior) conducteur, maar die titel word ook al behoorlijk uitgehold.![]()
En ach, heb 'm toch niet lang meer.
Neuh, het boeit me werkelijk weinig hoe het heetquote:
De ICT is natuurlijk ook meesterlijk goed om veel debiele namen te gebruiken. Ook leuk dat ze het bij elk bedrijf wel weer anders willen noemen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, het boeit me werkelijk weinig hoe het heet.
Snap ik hoor, boeit mij ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, het boeit me werkelijk weinig hoe het heet.
quote:
Drs Toyboy Sr.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En volgens mij is je functienaam: Toyboy
quote:
En ik ben vooral erg moe...quote:
Ik werk echt puur om geld te verdienen, voor de rest boeit het me geen moer allemaalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik hoor, boeit mij ook niet zoveel.
Niet omdat het leuk en/of uitdagend is dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werk echt puur om geld te verdienen, voor de rest boeit het me geen moer allemaal.
Bende gij 'ne neie?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:15 schreef Mastroianni het volgende:
Directeur, maar wordt vaker gewoon de baas genoemd. Maar ja, heb maar 5 man in dienst dus heel veel stelt 't niet voor
Ach, ik vermaak me wel hoor, maar werken is geen hobbyquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Niet omdat het leuk en/of uitdagend is dus?
Wil jij nieuwen niet in het allochtoons aanspreken speeljongetjequote:
Dat hoeft natuurlijk ook nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik vermaak me wel hoor, maar werken is geen hobby.
Voor dit geld kan ik er prima mee leven als ik de hele dag zat te patiencenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:19 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk ook nietMaar ik zou persoonlijk balen als het werk niet een beetje uitdagend is
Sorry Mister Modjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil jij nieuwen niet in het allochtoons aanspreken speeljongetje.
Ah ja, je bent een hedonist, dat verklaart hetquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:20 schreef HeatWave het volgende:
Maar het is ook best leuk hoor, niets mis met mijn baan, maar ik ben gewoon geen fan van werken.
De hele dag niks doen is wel heel erg hoor. Ik ga dan helemaal dood.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor dit geld kan ik er prima mee leven als ik de hele dag zat te patiencen.
Maar het is ook best leuk hoor, niets mis met mijn baan, maar ik ben gewoon geen fan van werken.
quote:
Ja, tuurlijk, maar zo is het hier natuurlijk totaal niet, ik heb zat te doenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag niks doen is wel heel erg hoor. Ik ga dan helemaal dood.
Nee als ik de miljoenen zou winnen zou ik wel stoppen met deze baan, maar dan zou ik bv parttime ergens vrijwilligerswerk gaan doen om me bezig te houdenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
De hele dag niks doen is wel heel erg hoor. Ik ga dan helemaal dood.
Cconstructeur is nou ook een naam die je niet dagelijks hoortquote:
Ik zou een bar (of meerdere in verschillende steden) kopen en daar af en toe eens gezellig een avondje meewerken, als ik zin hebquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee als ik de miljoenen zou winnen zou ik wel stoppen met deze baan, maar dan zou ik bv parttime ergens vrijwilligerswerk gaan doen om me bezig te houden
Ik ben het compleet met je eens, echter, wil je wel van mijn 30M afblijvenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar zo is het hier natuurlijk totaal niet, ik heb zat te doen.
Maar ik prefereer morgen de 30 Miljoen winnen en de rest van mijn leven de hele wereld over reizen.
Kun je gelijk Nouk inhuren voor een avondjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou een bar (of meerdere in verschillende steden) kopen en daar af en toe eens gezellig een avondje meewerken, als ik zin heb.
Wat heeft dat met een bar te maken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
Kun je gelijk Nouk inhuren voor een avondje
Ik wil ene kroeg in de Fruitloop op Bourbonstreet in New Orleansquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou een bar (of meerdere in verschillende steden) kopen en daar af en toe eens gezellig een avondje meewerken, als ik zin heb.
Een hele cent korting! Dat mag je niet laten schieten...quote:
Receptionist?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ene kroeg in de Fruitloop op Bourbonstreet in New Orleans
Zo'n aanbieding kun je niet laten liggen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik MOET hem hebben nu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ZO, ff pics spammen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef STING het volgende:
Kun je gelijk Nouk inhuren voor een avondje
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Wat heeft dat met een bar te maken?.
Hey, het gaat om de opmerking, niet om de persoonquote:
WANT?!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat jij nooit de loterij wint dan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |