Dat jij niet goed kunt formuleren heeft niets te maken met het wel of niet begrijpend kunnen lezen van mij hoor. Je zegt nu namelijk precies hetzelfde als daarnet, en dat is gewoon kul.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:02 schreef Niels1568 het volgende:
[..]
Haha, ik heb beet, duidelijk eentje die niet helemaal goed kan lezen, maar vooruit:
In laboratoria gebeuren WEL nuttige dingen, in de meeste gevallen niet, of minder nuttig. Maar aangezien je voor begrijpend lezen vast geen hoge score had zeg ik er nog maar bij dat het natuurlijk slechts een (een van de vele) voorbeeld(en) betrof.
Ik zeg hetzelfde als ik eerst ook zei, omdat ik hoopte dat jij het ook kon begrijpen, helaas kun je dat dus niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat jij niet goed kunt formuleren heeft niets te maken met het wel of niet begrijpend kunnen lezen van mij hoor. Je zegt nu namelijk precies hetzelfde als daarnet, en dat is gewoon kul.
Dat zijn bazen die van hun jeugd genoten (chickies hosselen, veel vrije tijd etc)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:47 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe achterlijk de figuren zijn die in eerste instantie geen vwo deden. Die overtreffen dat dus nog.
Ach, jij hebt er toch geen last van dat iemand meer alleen wil zijn?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef Snuf. het volgende:
Ik zie het gewoon bij ons op school.
Als er een tussenuur is met onze hele klas gaan de NTG'ers alleen (ja, allemaal apart) in een hoekje zitten leren/huiswerk maken. Terwijl de ECM'ers wat socialer bezig gaan zijn, met zijn allen. Soms ook samen iets van huiswerk maken hoor.
Die NTG'ers willen altijd alleen maar alleen zijn. Falers.
En als een negentigjarige afstudeert aan de uni, is dat dan geen prestatie meer gezien de exorbitante leeftijd?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:50 schreef DrDentz het volgende:
Als jij nu de cito-toets maakt scoor je waarschijnlijk ook hoger dan dat je toen deed. Of je moest al 550 hebben.Al die sprongetjes zijn momentopnames die bij een leeftijd passen. Als 30-jarige een cito-toets (of een vwo-examen) goed maken is geen prestatie meer.
Kinderonderwijs of niet, als je leeftijd (aanzienlijk) hoger is ben je wat leren betreft behoorlijk in het nadeel ten opzichte van een jonger iemand...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Dat wel, maar universiteit is ook geen kinderonderwijs.
Vreemd, daar is bij ons op school toch niks van te merken... Het klopt wel dat NTG'ers wat serieuzer zijn (over het algemeen hun huiswerk beter bijhouden, in een tussenuur eerder huiswerk gaan maken), maar ik kan niet zeggen dat NTG'ers bij ons minder sociaal zijn (enkele uitzonderingen daargelaten, maar die zitten overal).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef Snuf. het volgende:
Als er een tussenuur is met onze hele klas gaan de NTG'ers alleen (ja, allemaal apart) in een hoekje zitten leren/huiswerk maken. Terwijl de ECM'ers wat socialer bezig gaan zijn, met zijn allen. Soms ook samen iets van huiswerk maken hoor.
Dit dus. Mensen die alleen maar kunnen stampen en dus ECM doen om vervolgens de serieuze mensen af te kraken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:07 schreef M.rak het volgende:
[..]
Vreemd, daar is bij ons op school toch niks van te merken... Het klopt wel dat NTG'ers wat serieuzer zijn (over het algemeen hun huiswerk beter bijhouden, in een tussenuur eerder huiswerk gaan maken), maar ik kan niet zeggen dat NTG'ers bij ons minder sociaal zijn (enkele uitzonderingen daargelaten, maar die zitten overal).
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:49 schreef Underverse het volgende:
[..]
Kinderonderwijs of niet, als je leeftijd (aanzienlijk) hoger is ben je wat leren betreft behoorlijk in het nadeel ten opzichte van een jonger iemand...
Als je de werking van hersenen ("door de tijd heen") een beetje begrijpt, snap je meteen wat ik bedoelt..
Dan doet het niveau er niet meer toe...
TS zou kunnen ervaren dat hij slimmer is dan het leeuwendeel van zijn klas, echter vergis je je makkelijk in mensen..
Hoe slimmer mensen zijn, hoe groter de kans word dat ze onvoorspelbaar (lees: ondoorgrondelijk) voor je worden.. Iemand die heel dom lijkt, kan behoorlijk verrassend uit de hoek komen met een andere kijk op zaken...
Er werd ook ooit eens gezegd: Een talent is die gene die de doelen kan raken die het publiek kan zien en daarmee meteen bewondering oogst, een geniaal persoon richt zich alleen nog maar op doelen die aanvankelijk niet door het publiek zichtbaar zijn en zo zijn bewondering misloopt omdat mensen het niet kunnen volgen waar hij naar kijkt...
Nog een leuk feitje, de meest geniale wetenschappers werden behoorlijk vaak ervaren als debielen... Kan je weer aan hun werk niet ontrekken, deze stelling...
Dat dacht ik niet... Er zijn nog wel belangrijkere dingen als de relativiteitstheorie...quote:Op zondag 31 januari 2010 15:54 schreef DrDentz het volgende:
Als je jonger bent ben je juist in het nadeel. Anders zouden we op de kleuterschool de relativiteitstheorie leren en op de universiteit een veterstrikdiploma halen.
Je vraagt er zelf om.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik doe MBO (en om mezelf ff te verdedigen, de opleiding die ik wil doen is er niet op HBO, dus) en het niveau is om te treuren. Maar de logica van de overheid is nog erger.
Vanaf dit jaar moet iedereen op het MBO aan een bepaald niveau voldoen om te slagen. Dat wil zeggen, simpel VMBO niveau wiskunde, Engels en Nederlands. Iemand die dus net van het VMBO af komt mag alle stof van de afgelopen 4 jaar nog een keer fijn over doen.
Waarom? Zodat ook mensen zonder vooropleiding een MBO opleiding kunnen doen. Juist, dus ik moet nu mijn tijd gaan lopen verspillen aan simpele shit die ik allemaal al weet omdat Hassan met een te korte Jas an in zijn jongere jaren vond dat drugs dealen veel leuker was dan tot half 4 op school zitten.
MBO is een fucking VERVOLG op het VMBO. Geen VMBO of hoger diploma? Fuck jou dan, ga die eerst maar halen voor je een beroepsopleiding wil gaan volgen.
Ga jij eens even lekker je middelbare school afmaken en houd je verder maar gewoon even koest.quote:Op zondag 31 januari 2010 19:00 schreef Peachcore het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om.Aangezien je nou zo nodig metselaar wil worden...
Wat een bullshit over de "types" mensen bij verschillende profielen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef Snuf. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |