Nee idd.quote:
Scheikundequote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee idd.
En de docent scheikunde ook niet. Die moet echt heul rap leren hoe hij zijn klas rustig houdt, anders grijp ik in, en dan is het laatste beetje gezag dat hij had, ook weg.
Mja, ik ga ook voor de natuurkunde. Maar goed, die andere twee heb ik ook nodig (nou ja.. wiskunde op VWO heb ik eigenlijk geen fuck meer aan op de Uni, maar ja, ze willen wel zien dat je dat redelijk kunt).quote:
Leer eerst maar eens de wetten van Newtonquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik ga ook voor de natuurkunde. Maar goed, die andere twee heb ik ook nodig (nou ja.. wiskunde op VWO heb ik eigenlijk geen fuck meer aan op de Uni, maar ja, ze willen wel zien dat je dat redelijk kunt).
Mwoah... zo'n 18 jaar terug alquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:47 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens de wetten van Newton
Dit, oude mensen die op school zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Misschien had je destijds de schouders er even onder moeten zetten, dan zat je nu niet in deze rampsituatie.
Oh ja, dat had ik zeker moeten doen. Dan was ik ws. al jaren klaar met mijn universitaire studie. Had ik het ook nog op kosten van de staat kunnen doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Misschien had je destijds de schouders er even onder moeten zetten, dan zat je nu niet in deze rampsituatie.
Ooooooooooh, nou snap ik em!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:52 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dit, oude mensen die op school zitten![]()
Ik heb ook iemand in mijn klas en die is al 30+
Nou so what? Die mensen willen verder komen, vooruit willen, iets meer willen bereiken dan een suffe kantoorbaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:52 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Of willen doen wat ze echt willen, ipv blijven zitten in iets wat ze eigenlijk helemaal niet tof vinden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou so what? Die mensen willen verder komen, vooruit willen, iets meer willen bereiken dan een suffe kantoorbaan.
Beter dan die voortijdige schoolverlaters, die 'ik ga lekker van een uitkering leven' types.
Jij kan aan mijn fobo zien hoe slim ik ben? Goed manquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ooooooooooh, nou snap ik em!
Na een blik in je FoBo, is het helemaal duidelijk. Jij vindt het niet leuk dat er iemand achter komt dat jij eigenlijk niet zo heel erg slim bent.
Sorry man.
Er is ook niets mis mee, het is inderdaad zelfs goed. Maar ga dan niet lopen zeiken op de 'dropouts' van huidige middelbare scholen. Tis nog altijd zn eigen schuld dat hij er tussen zit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou so what? Die mensen willen verder komen, vooruit willen, iets meer willen bereiken dan een suffe kantoorbaan.
Beter dan die voortijdige schoolverlaters, die 'ik ga lekker van een uitkering leven' types.
Ik kan aan je FoBo zien dat je nog jong bent. En ik kan verbanden leggen. Ik heb het over mensen van jouw leeftijd. En ik beweer dat die niet echt slim zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jij kan aan mijn fobo zien hoe slim ik ben? Goed man
Doordat ik er tussen zit, valt het me op. Dat betekent dat mijn klacht nog steeds van toepassing is als ik er niet tussen zit. Ze worden er niet slimmer op als ik er niet ben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Er is ook niets mis mee, het is inderdaad zelfs goed. Maar ga dan niet lopen zeiken op de 'dropouts' van huidige middelbare scholen. Tis nog altijd zn eigen schuld dat hij er tussen zit.
Ik kan het alleen maar toejuichen dat mensen niet eeuwig op hetzelfde punt vast willen blijven zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:52 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, mijn generatie is er inderdaad niet op vooruit gegaanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan aan je FoBo zien dat je nog jong bent. En ik kan verbanden leggen. Ik heb het over mensen van jouw leeftijd. En ik beweer dat die niet echt slim zijn.
Heb je em?
Iedereen (behalve leeftijdsgenootjes) kan zien dat je jong bent en in combinatie met je opmerking ook nog kortzichtig en naief. Da's niet zo handig als je je eventuele intelligentie optimaal wilt benutten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Jij kan aan mijn fobo zien hoe slim ik ben? Goed man
Is dit niet een beetje kort door de bocht? Er zou inderdaad een verschil moeten zitten tussen HAVO en VWO. Waar je echter ook vanuit moet gaan, zeker binnen het beperkte referentiekader van jouw voorbeeld, is dat er verschillende soorten leerlingen zijn, bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:55 schreef netflanders het volgende:
Ik merk het nu al. Ik geef als PhD student, samen met een RMA student, mentorlessen aan een stel eerstejaars. Enkele daarvan zijn 21 of ouder, waarvan enkele slechts de HAVO hebben gedaan en met een colloquium doctum binnen zijn gekomen. Serieus - deze mensen hebben meer kennis en intelligentie dan de verse VWO'ers. Ja, zelfs de ex-havisten. Sterker nog, de beste van het groepje is een ex-havist, te midden van allemaal VWO'ers. Het lijkt wel alsof het in 3 à 5 jaar al radicaal verandert is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |