Heb je zelf nog nieuws?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:21 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
Ik draai de cd nog weleens, maar hoe komt dat iedereen dit eerst helemaal tof vond en nu dit topic dood is?
In deze context is het in het Nederlands zelfs "Het Antwoord" denk ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:43 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
In het Nederlands wel, in het Zuid-Afrikaans niet.
Ik anders wel (wellicht): dat ze op pukkelpop staan in belgié. Tsja, het is tenminste iets hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heb je zelf nog nieuws?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik dagt dat die tattoes nep waren...... het was tog conceptual art
Komt mijn voorspelling dan toch uit?..quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef devl1nsect het volgende:
Zag op hun deels vernieuwde website dat ze op Lowlands staan.
Check www.dieantwoord.comquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:34 schreef Karstman het volgende:
Dan hoop ik dat als ze hier toch zijn ook nog een paar zalen afgaan.
Kan dat dat pas later bekend word, want er zit wel een groot gat tussen het Lowlands optreden en het eerstvolgende optreden daarna.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Check www.dieantwoord.com
En die antwoord is nee
22ste lowlands en de 28ste festival in London. Scherp, my blaar!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:02 schreef Barrie-Banketbakker het volgende:
[..]
Kan dat dat pas later bekend word, want er zit wel een groot gat tussen het Lowlands optreden en het eerstvolgende optreden daarna.
#3FM popnieuwsquote:DIE ANTWOORD ZANGERES IN HOLLYWOOD FILM?
donderdag 1 juli 2010 om 9:01
Yo-Landi Vi$$er als actrice?
Yo-Landi Vi$$er, de behoorlijk freaky zangeres van de Zuidafrikaanse rapgroep Die Antwoord, schijnt in de race te zijn voor een grote filmrol. Regisseur David Fincher, bekend van films als Fight Club, The Curious Case of Benjamin Button en 7even, wil Stieg Larssons culthit The Girl with the Dragon Tattoo verfilmen voor de Amerikaanse markt. Hij ziet in Yo-Landi de perfecte vertolkster van hoofdpersonage Lisbeth Salander (een bisexuele computerhacker met het Syndroom van Asperger).
In Februari vertelde Die Antwoord al in een Amerikaans interview dat ze naar Los Angeles waren gevlogen om over filmprojecten te praten. Maar dat zou gaan over een eigen film – “ een rap-rave film gebaseerd op ons eigen leven, rauw, energiek en anders dan alles wat je ooit hebt gezien”.
quote:
En dan een cameo van Ninja die even voorbij loopt en tegen Yo-landi roept "Wat kyk jy?". Dus ...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:14 schreef Metaan het volgende:
...
Die regisseur David Fincher slyp glo sy tande om Vi$$er die rol van Lisbeth Salander in die fliek The Girl with the Dragon Tattoo te laat speel.
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |