Volgens mij praten we nu over verschillende dingen, maar ach. De groep is in elk geval als grap geboren, en veel mensen dachten dat de bandleden serieus bedoeld waren. Dat het muzikaal nog te pruimen is ook is een prettige bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:43 schreef Yorrit het volgende:
ik vind personages verzinnen geen hoax
Ja het is gemaakt maar het is zeker geen grap. Het is kunst, althans iets wat op preformance art lijkt. Deze mensen zijn bloedserieus in wat ze doen. Eens kijken hoe lang ze het volhouden. Met een aantal vorige dingen stopten ze zodra het echt succesvol begon te worden (Max Normal en Max Normal.TV bijvoorbeeld)quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:59 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij praten we nu over verschillende dingen, maar ach. De groep is in elk geval als grap geboren, en veel mensen dachten dat de bandleden serieus bedoeld waren. Dat het muzikaal nog te pruimen is ook is een prettige bijkomstigheid.
Ah, ik snap het.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:38 schreef Karstman het volgende:
Het is een soort preformance / concept art. Ze vinden zichzelf elke keer opnieuw uit. Vorige project was in 3delig grijs (Max Normal.TV) en hier lijken ze rechtstreeks van de blanke ghetto's van Kaapstad te komen. wat googlen dan kom je vanzelf wat artikelen over ze tegen zoals deze en deze Hoe het ook zij, ze gaan wel heel hard!
Ook zie ik net dat TMF de clip van Beat Boy tot superclip van volgende week heeft gebombardeerd!!!
6 posts boven je had ik nota bene al linkjes met bronnen geplaatst.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 02:22 schreef TC03 het volgende:
Wat is er precies gemaakt? Is die skinny dude in het echte leven gewoon een huisvader die bij de gemeente werkt ofzo? En heeft iemand hier een bron van voordat iedereen doet alsof ze alle wijsheid in pacht hebben?
Die linkjes had je er toch later bij geëdit? Ik weet zeker dat ik ze niet zag staan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
6 posts boven je had ik nota bene al linkjes met bronnen geplaatst.
bronquote:Pitchfork: Is your album $O$ still coming out on Amsterdam's Magnetron Music soon?
DA: No, that deal fell through. The trip to L.A. that Ninja and Yo-Landi are making soon has got to do with this. We are still unsigned.
Op hun website staat dat: 'administered by Sony ATV'. Dus de rechten liggen bij Sony?quote:Op donderdag 18 februari 2010 01:04 schreef fredjanssen het volgende:
Deal met Magnetron Music is in ieder geval afgeketst. Diplo zal zich er nu wel mee gaan bemoeien.
[..]
bron
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |