quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:11 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ook![]()
![]()
En ik ging barbie & ken altijd laten neuken
En toen kreeg ze een grote knikker onder dr jurkje
toen was ze zwanger
Mijn zusje had roze legoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik deed het altijd met action man van mij en barbies van mn zusje
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik deed het altijd met action man van mij en barbies van mn zusje
Wat betekent dat? Ik kan geen Italiaans.quote:
Siempre Peligrosoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Ik kan geen Italiaans.
Spaansquote:
het betekent dat er geen cijfer achter mag, om kort samen te vatten.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Ik kan geen Italiaans.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef TwyLight het volgende:
Vroeger toen we nog niet 100 miljoen miljard keer verhuisd waren hadden we een huis, en dat had 3 verdiepingen en aan de voorkant ging het recht naar beneden
toen ging ik van mijn raam (bovenste verdieping) met een action man en een touw naar beneden naar mn zusjes raam (2e verdieping) om briefjes uit te wisselen
En als je nou 'twee' schrijft? Dat is geen cijferquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het betekent dat er geen cijfer achter mag, om kort samen te vatten.
Dat wist ik allang! Ik nam jullie allen in het ootje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het betekent dat er geen cijfer achter mag, om kort samen te vatten.
Heldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef TwyLight het volgende:
Vroeger toen we nog niet 100 miljoen miljard keer verhuisd waren hadden we een huis, en dat had 3 verdiepingen en aan de voorkant ging het recht naar beneden
toen ging ik van mijn raam (bovenste verdieping) met een action man en een touw naar beneden naar mn zusjes raam (2e verdieping) om briefjes uit te wisselen
kon ze niet gewoon beter twee wekkers kopen dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef TwyLight het volgende:
en mn moeder had een walie talkie gekocht voor ons zodat we niet meer om 6 uur sochtends naar elkaars kamer stormden
leukquote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef TwyLight het volgende:
Waarom verbaast mij dat nou niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef Paul het volgende:
Mensen die Seabert niet kennen, ik kan hem zelfs nadoen
Wie heeft die foto gemaaktquote:
Story of my life.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |