Je hebt gelijk, maar zat toen zonder enige vorm van pc en heb toen Kingston geheugen gekocht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:53 schreef technofreak86 het volgende:
Geen interesse, wel een tip. update je bios, daarna is vaak veel meer geheugen ondersteund.
Nee, dat bord heb ik hier ook in een PC zitten, daar werkt alleen DDR geheugen op! DDR3 past niet en werkt niet.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gaat t hier wel op denk je?
Asus A8N-E
Als je er een tientje bij doet hebben we een dealquote:
Ik hoor vanavond van TheEagle of hij nog wil of niet.quote:
Ik heb een ASUS M4A78T-Equote:Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef MarBu het volgende:
Op welk moederbord werkte dit niet?
55 euro inclusief geboden (onder voorbehoud dat we niet hetzelfde moederbord hebben).
Ok, ik wil zelf de MSI P55-GD65 kopen (die heeft low voltage geheugen nodig maar dit is 1,5 volt dus dat gaat goed). Ik zie trouwens net dat de versie met CAS7 in de QVL van dat moederbord staat, dus dat gaat vast goed komen.quote:
Nog niks gehoord van de anderen, ik laat het even staan tot morgen 12:00 uur anders is het voor jou voor 55 inclusief.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:00 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ok, ik wil zelf de MSI P55-GD65 kopen (die heeft low voltage geheugen nodig maar dit is 1,5 volt dus dat gaat goed). Ik zie trouwens net dat de versie met CAS7 in de QVL van dat moederbord staat, dus dat gaat vast goed komen.
Bij deze dus inderdaad 55 incl. verzenden geboden.
Prima, stuur maar een PM als het zover is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nog niks gehoord van de anderen, ik laat het even staan tot morgen 12:00 uur anders is het voor jou voor 55 inclusief.
Oké ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |