quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:22 schreef MissBitchy het volgende:
Iedere keer als ik het hoor denk ik dat hij aan het schijten is, het klinkt mij meestal in de oren als Noud Bout.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:33 schreef bloodymary het volgende:
Het zou pas lachen zijn als ze achteraf toch kanker blijkt te hebben.
Haha,dat zou een grap zijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en dan gelooft niemand haar meer
Dat valt mij sowieso op aan het huidige GTST. Ook Jack doet alsof het bedrijfsleven een hel is en, nu die niets meer doet, het leven leuk begint te worden. De beste verhaallijnen en karakters stonden bij bedrijfsverhaallijnen. Ik vond Jef als zakenman veel ruiger dan als barman. Als dat nou een roeping is...quote:Op woensdag 3 februari 2010 04:02 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen in de serie die geen eigen bedrijf hebben, belachelijk gewoon
Hoe langer ik er over denk, hoe gekker het wordt. Toen robbert er nog in zat had ie samen met jeff nog zo'n marketingbedrijf.. Ook een geniale carriereswitch trouwens naar barman...
hoe zou ze dat dan willen doen? In het dossier staat niks. Ze is zichtelijk in paniek: "niet doen.." . Martijn heeft de fotos bekeken en daar zal vast wel een datum op staan. En als ie echt dokter is ziet ie misschien wel dat er geen reet te zien isquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:09 schreef Mss het volgende:
Eindelijk dat gezeik met Barbara voorbij! Ik hoop toch niet dat ze zich hieruit gaat lullen.
Nee idd.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Apotheose het volgende:
TSJONG!!! Maxime speelt de grote onschuld
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:25 schreef Apotheose het volgende:
TSJONG!!! Maxime speelt de grote onschuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |