Conformist.quote:
Ik vond ze allebei leuk!quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:33 schreef cerror het volgende:
[..]
En jullie kregen ook de facepalm smiley en een jaar modschap.
Fusten! Geen tapvaatjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:30 schreef JendaB het volgende:
[..]
Niet als de beertender die je overgekocht hebt kapot is..........
Als ze nog een mod zoeken voor ONZ... just sayin'quote:
hihiquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Als ze nog een mod zoeken voor ONZ... just sayin'
of je post te veel baggerquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
Je hebt 78 notes gekregen van onze moderators.
En na mijn ban ben ik begonnen met 74 notes, heb het gevoel dat er telkens iemand mijn posts doorleest.
Wees blij dat er nog iemand de moeite neemt je posts te lezen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
En na mijn ban ben ik begonnen met 74 notes, heb het gevoel dat er telkens iemand mijn posts doorleest.
Ben ik nou de enige die dit nummer echt goed vind?quote:
Of je post mongoloïde. Ik denk dat je het daar moet zoeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
quote:
GMTAquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of je post mongoloïde. Ik denk dat je het daar moet zoeken.
Ik ben daar niet zo zeker van, volgens mij is het een bug, elke dag wordt er automatisch een note erbij opgeteld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of je post mongoloïde. Ik denk dat je het daar moet zoeken.
Dat is geen bug dat is een featurequote:Op donderdag 28 januari 2010 23:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo zeker van, volgens mij is het een bug, elke dag wordt er automatisch een note erbij opgeteld.
Ff een mail sturen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:43 schreef Biogarde het volgende:
Nee, mail maar niet. We hebben mail zat van je gezien php.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |