Geloof ik best hoor, maar het blijft nog steeds een stuk of 5-6 mensen die plotsklaps erbij kwamen in de KLB SC. Zoveel mensen tegelijk werkt niet. Dat is het laatste wat ik erover zeg, ik ga een filmpje kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lang niet iedereen uit de ONZ SC post hier, gewoon omdat ze dat niet willen of er niet zijn
Oke veel plezierquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geloof ik best hoor, maar het blijft nog steeds een stuk of 5-6 mensen die plotsklaps erbij kwamen in de KLB SC. Zoveel mensen tegelijk werkt niet. Dat is het laatste wat ik erover zeg, ik ga een filmpje kijken.
Weet je zeker dat je in dezelfde SC zit als ik? Ik loop jullie niet straal te negeren of op te stoken, integendeel juist. Ik weet dat dit 'jullie' SC is, en ik weet dat wij nieuwkomers zijn, maar wij kennen elkaar toevallig al. Dat jullie er gelijk afwijzend tegenover staan is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoe is ie waar? Iedereen vanuit de ONZ SC gaat in deze SC verder met elkaar te praten. En vindt je het gek dat een SC ineens te klein blijkt als er in 1 keer tien nieuwe users bij komen, die alles doen om de users die er al waren op te stoken?
Vroegah op school vielen er in de parallelklas best veel mensen uit. Toen hebben ze die klas bij onze klas geklapt. De eerste paar dagen was het wennen, daarna was het nog veel gezelliger dan eerstquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef Siniti het volgende:
[..]
Geloof ik best hoor, maar het blijft nog steeds een stuk of 5-6 mensen die plotsklaps erbij kwamen in de KLB SC. Zoveel mensen tegelijk werkt niet. Dat is het laatste wat ik erover zeg, ik ga een filmpje kijken.
Je zag het toen iedere ONZer begon te posten, bijna elke KLBer had er de pest in. Logisch ook, zijn wij hier ergens over aan het praten komt er ineens een heel andere groep mensen die over iets anders gaan lullen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan is het goed en met die instelling gaat het ook niet werken
Kijk eens de posthistorie terug van een Ladidadidaquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Opstoken? Waar zie je dat?
en thx
Weet ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Stiekem was ik toen wel mod maar zonder forum en kleurtje![]()
straks helemaal zwarten hopelijk volgend jaar weer terug als tijdelijke ELF mod
elfjes zijn tof
Kwestie van wennen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef Siniti het volgende:
Nog 1 post meer dan
[..]
Je zag het toen iedere ONZer begon te posten, bijna elke KLBer had er de pest in. Logisch ook, zijn wij hier ergens over aan het praten komt er ineens een heel andere groep mensen die over iets anders gaan lullen.
Dan heb je ;t ook over iemandquote:[..]
Kijk eens de posthistorie terug van een Ladidadida!!!
Ik was er niet vanaf het begin bij dus kan er ook niet over oordelen van hoe het er toen was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef Siniti het volgende:
Nog 1 post meer dan
[..]
Je zag het toen iedere ONZer begon te posten, bijna elke KLBer had er de pest in. Logisch ook, zijn wij hier ergens over aan het praten komt er ineens een heel andere groep mensen die over iets anders gaan lullen.
[..]
hij is homo, dat zit hem dwarsquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef zquing het volgende:
kan iemand ff snel vertellen waar die phpmystyle over huilt?
Die heb ik nog nooit in de ONZ SC gezien?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef Siniti het volgende:
Ze zit er somsquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit in de ONZ SC gezien?
Anders laat je hem jou ff opbellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef zquing het volgende:
zoooo die was echt vervelendquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Anders laat je hem jou ff opbellen
Gewoon een kusje op de zere plek geven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef zquing het volgende:
Daar is hij goed in, vraag maar aan Yvonne, geef je email adres anders eventjes aan hemquote:
Kapitalistenquote:
Users die denken dat ik iemand zomaar opbel. Ik bel alleen naar belangrijke mensen, niet naar een of andere mod om even iets te bewerkstelligen. Als ik iets perse moet dan bestook ik Danny wel met mails.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:48 schreef zquing het volgende:
zal ik dat dan maar niet doenKan wel leukere dingen bedenken om met mn tijd te doen
ff serieus, hoeveel mails had je in totaal gestuurd denk jequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Users die denken dat ik iemand zomaar opbel. Ik bel alleen naar belangrijke mensen, niet naar een of andere mod om even iets te bewerkstelligen. Als ik iets perse moet dan bestook ik Danny wel met mails.
De fun begint nu jij er bentquote:
Dat is op alle feestjes zoquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
De fun begint nu jij er bent
Hoi.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef TwyLight het volgende:
Jullie zochten nog nieuwe users las ik
Ouwehoeren, praten over seks, epic boobs en de boerenkool van Psalms.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef zquing het volgende:
is dat eigenlijk leuk zo'n SC, wat doen jullie daar?
iets met kanker schelden tegen remlof, ging vond ik zelf persoonlijk te ver maar goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef Hoogstaande het volgende:
What the fuck, waarom is Seagal getrashed?
Ik geloof je meteenquote:
Not cool, beetje jammer zelfsquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
iets met kanker schelden tegen remlof, ging vond ik zelf persoonlijk te ver maar goed
Een hele vracht.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ff serieus, hoeveel mails had je in totaal gestuurd denk je
Geen idee, gok rond de 100 a 200. Kan meer zijn hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ff serieus, hoeveel mails had je in totaal gestuurd denk je
Kijk ff na, ik ben zelf ook benieuwd namelijkquote:
Ja ben ik het mee eens ondanks dat de harde kern van de sc anders zal zeggen maar het ging gewoon te ver, tot 2x aan toequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Not cool, beetje jammer zelfs
pm hem.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef zquing het volgende:
En dat in 3dagen tijd ofzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, gok rond de 100 a 200. Kan meer zijn hoor.
Verspreid over maanden.quote:
Is dagdag weer geband?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:54 schreef phpmystyle het volgende:
wil je even tegen bobbyb zeggen dat Inter Milan 2 - 1 Juventus
Dit moest ik zomaar posten van een willekeurige user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |