nee, idd... Mijn geheugen is slecht, maar ik weet van jou dat jij idd altijd "eerlijk" was over je winst/verlies situatie... Ik ga er aan de andere kant wel gewoon van uit dat je een gedeelte voor jezelf houdt, ivm privacy etc.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Post ik mijn winsten wel altijd? Wie zegt dat ik niet hogere winsten heb behaald dan dat ik hier gepost heb? Tuurlijk post ik liever winsten dan verliezen maar het is niet zo dat ik mn mond houd over verliezen![]()
Dit is van 5 seconden geleden
[ afbeelding ]
Tjah dan wordt het moeilijk? Zeg eens welke forums jij een goed alternatief vind hier in Nederland en dan geef ik die een aantal dagen de kans ipv FOK!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja... Dan wordt het moeilijk... Het lijkt er inderdaad op dat een aantal hier hun interesse in de AEX hebben verloren
Ik kom eigenlijk niet op veel fora... En al zeker niet waar ook serieus financieel gelult wordt. Soz.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Tjah dan wordt het moeilijk? Zeg eens welke forums jij een goed alternatief vind hier in Nederland en dan geef ik die een aantal dagen de kans ipv FOK!
Er is niks eerlijk aan dat een persoon liever zijn winsten laat zien in plaats van zijn verliezenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee, idd... Mijn geheugen is slecht, maar ik weet van jou dat jij idd altijd "eerlijk" was over je winst/verlies situatie... Ik ga er aan de andere kant wel gewoon van uit dat je een gedeelte voor jezelf houdt, ivm privacy etc.
Ha, crap! Vanwaar dan toch de interesse ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk niet op veel fora... En al zeker niet waar ook serieus financieel gelult wordt. Soz.
Da's positief! Vroeg of laat worden zo'n mensen ook weer positief en dat is 't moment dat wij weten dat 't oppassen geblazen isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja... Dan wordt het moeilijk... Het lijkt er inderdaad op dat een aantal hier hun interesse in de AEX hebben verloren
SeLang heeft met deze beursstanden ook niks te zoeken op de marktquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef tony_clifton- het volgende:
Er is genoeg volk, alleen halen mensen zoals Selang en PBerends hun neus op voor de beurs atm. Denk ik.
Vandaag in de plus en Amerika moet nog open gaan. Verwacht een rebound van landbouw, oa. Potash.
Mja dat zeggen we nu, ik denk dat ik dan gewoon al paardekleppen op heb en met iedereen de weg naar boven mee ga zingen. Zo sterk ben ik daar niet inquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:07 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Da's positief! Vroeg of laat worden zo'n mensen ook weer positief en dat is 't moment dat wij weten dat 't oppassen geblazen is
Geen idee... Vind de economie ernstig interessant en ik denk dat wij in een overgangstijd zitten momenteel. Te vergelijken met de jaren 30 qua impact. Ik vind het mateloos interessant om te zien hoe geschiedenis wordt geschreven door de mensen om mij heen en op TV.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ha, crap! Vanwaar dan toch de interesse ?
Haha, dan zit ik er met volledig andere ideeën in dan dat jij die hebtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee... Vind de economie ernstig interessant en ik denk dat wij in een overgangstijd zitten momenteel. Te vergelijken met de jaren 30 qua impact. Ik vind het mateloos interessant om te zien hoe geschiedenis wordt geschreven door de mensen om mij heen en op TV.
En aangezien het economische systeem dat wij momenteel gebruiken, imo, op niets is gebaseerd, vind ik het ook interessant om te zien hoe dat instort (hopelijk).
Ramptoerist met geduld, zeg maar
Denk dat hij op advies van Faber ergens op het platteland een boerderij aan het bouwen is met een schuilkelder eronder. En verder veel "Farming for Dummies"lezenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
SeLang heeft met deze beursstanden ook niks te zoeken op de markt. Wat PBerends aan het doen is weet ik niet, hij begon zo maar uit het niets met heel veel posten en is ook zo maar plots weer verdwenen.
Luister je de hele dag naar BNR?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:12 schreef RvLaak het volgende:
Is mn BNR stream er uit geklapt, damn it...
Gaat het zo erg worden? Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Denk dat hij op advies van Faber ergens op het platteland een boerderij aan het bouwen is met een schuilkelder eronder. En verder veel "Farming for Dummies"lezen
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Luister je de hele dag naar BNR?
s'morgens wel. ..s'middags krijg ik iig een punthoofd van de verschillende stellingen en de reacties daarop.(peptalk)quote:
vind ik juist fantastisch... Helemaal wanneer Prem weer eens terug isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:20 schreef dramatiek het volgende:
[..]
s'morgens wel. ..s'middags krijg ik iig een punthoofd van de verschillende stellingen en de reacties daarop.(peptalk)
Dan heeft hij vast het model vergeten waarin de gemiddelde Amerikaan twee ton in het rood stond.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef tony_clifton- het volgende:
Gisteren nog iemand horen spreken over oa. de dollar; gemiddelde van een hele rits modellen geeft een faire waarde tov de euro van 1,1 à 1,2.
Dus als de vraag toeneemt daalt de prijs?quote:Goud 'tzelfde - er ligt zoveel in kluizen dus als er landen grote voorraden gaan opkopen zal de prijs sowieso door verkoop gedrukt worden.
Wat maakt het uit hoeveel de gemiddelde Amerikaan in het rood staat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:11 schreef dvr het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast het model vergeten waarin de gemiddelde Amerikaan twee ton in het rood stond.
[..]
Dus als de vraag toeneemt daalt de prijs?
Het aanbod is gewoon groot.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:11 schreef dvr het volgende:
[..]
Dan heeft hij vast het model vergeten waarin de gemiddelde Amerikaan twee ton in het rood stond.
[..]
Dus als de vraag toeneemt daalt de prijs?
Omdat het nogal een kostenpost is, rood staan, die terugverdiend moet worden. Het gaat overigens om de som van alle schulden in het land, per capita. Geloof jij dat de gemiddelde Amerikaan -baby's en oma's incluis- de rente en aflossingen over $190K kunnen opbrengen en toch nog genoeg overhouden om van te leven en mee te investeren?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:13 schreef Vandergeld het volgende:
Wat maakt het uit hoeveel de gemiddelde Amerikaan in het rood staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |