abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77413079
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Post ik mijn winsten wel altijd? Wie zegt dat ik niet hogere winsten heb behaald dan dat ik hier gepost heb? Tuurlijk post ik liever winsten dan verliezen maar het is niet zo dat ik mn mond houd over verliezen

Dit is van 5 seconden geleden
[ afbeelding ]
nee, idd... Mijn geheugen is slecht, maar ik weet van jou dat jij idd altijd "eerlijk" was over je winst/verlies situatie... Ik ga er aan de andere kant wel gewoon van uit dat je een gedeelte voor jezelf houdt, ivm privacy etc.
pi_77413094
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Tja... Dan wordt het moeilijk... Het lijkt er inderdaad op dat een aantal hier hun interesse in de AEX hebben verloren
Tjah dan wordt het moeilijk? Zeg eens welke forums jij een goed alternatief vind hier in Nederland en dan geef ik die een aantal dagen de kans ipv FOK!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_77413172
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Tjah dan wordt het moeilijk? Zeg eens welke forums jij een goed alternatief vind hier in Nederland en dan geef ik die een aantal dagen de kans ipv FOK!
Ik kom eigenlijk niet op veel fora... En al zeker niet waar ook serieus financieel gelult wordt. Soz.
pi_77413181
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:04 schreef RvLaak het volgende:

[..]

nee, idd... Mijn geheugen is slecht, maar ik weet van jou dat jij idd altijd "eerlijk" was over je winst/verlies situatie... Ik ga er aan de andere kant wel gewoon van uit dat je een gedeelte voor jezelf houdt, ivm privacy etc.
Er is niks eerlijk aan dat een persoon liever zijn winsten laat zien in plaats van zijn verliezen

En iedereen houdt een gedeelte voor zich zelf. Maar openheid van zaken helpt soms wel om jezelf te verbeteren in beleggen. Overigens beleg ik grotendeels niet eens voormezelf. Denk dat dat zo'n 15/85 is.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_77413202
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:06 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik kom eigenlijk niet op veel fora... En al zeker niet waar ook serieus financieel gelult wordt. Soz.
Ha, crap! Vanwaar dan toch de interesse ?
pi_77413216
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:02 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Tja... Dan wordt het moeilijk... Het lijkt er inderdaad op dat een aantal hier hun interesse in de AEX hebben verloren
Da's positief! Vroeg of laat worden zo'n mensen ook weer positief en dat is 't moment dat wij weten dat 't oppassen geblazen is
pi_77413246
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:56 schreef tony_clifton- het volgende:
Er is genoeg volk, alleen halen mensen zoals Selang en PBerends hun neus op voor de beurs atm. Denk ik.

Vandaag in de plus en Amerika moet nog open gaan. Verwacht een rebound van landbouw, oa. Potash.
SeLang heeft met deze beursstanden ook niks te zoeken op de markt . Wat PBerends aan het doen is weet ik niet, hij begon zo maar uit het niets met heel veel posten en is ook zo maar plots weer verdwenen.
pi_77413290
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:07 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Da's positief! Vroeg of laat worden zo'n mensen ook weer positief en dat is 't moment dat wij weten dat 't oppassen geblazen is
Mja dat zeggen we nu, ik denk dat ik dan gewoon al paardekleppen op heb en met iedereen de weg naar boven mee ga zingen. Zo sterk ben ik daar niet in en achteraf weer zal zeggen dat ik beter op moet letten..
pi_77413339
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ha, crap! Vanwaar dan toch de interesse ?
Geen idee... Vind de economie ernstig interessant en ik denk dat wij in een overgangstijd zitten momenteel. Te vergelijken met de jaren 30 qua impact. Ik vind het mateloos interessant om te zien hoe geschiedenis wordt geschreven door de mensen om mij heen en op TV.

En aangezien het economische systeem dat wij momenteel gebruiken, imo, op niets is gebaseerd, vind ik het ook interessant om te zien hoe dat instort (hopelijk).

Ramptoerist met geduld, zeg maar
pi_77413401
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Geen idee... Vind de economie ernstig interessant en ik denk dat wij in een overgangstijd zitten momenteel. Te vergelijken met de jaren 30 qua impact. Ik vind het mateloos interessant om te zien hoe geschiedenis wordt geschreven door de mensen om mij heen en op TV.

En aangezien het economische systeem dat wij momenteel gebruiken, imo, op niets is gebaseerd, vind ik het ook interessant om te zien hoe dat instort (hopelijk).

Ramptoerist met geduld, zeg maar
Haha, dan zit ik er met volledig andere ideeën in dan dat jij die hebt Ik ben meer voor de financiële redenen
pi_77413448
Is mn BNR stream er uit geklapt , damn it...
pi_77413562
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

SeLang heeft met deze beursstanden ook niks te zoeken op de markt . Wat PBerends aan het doen is weet ik niet, hij begon zo maar uit het niets met heel veel posten en is ook zo maar plots weer verdwenen.
Denk dat hij op advies van Faber ergens op het platteland een boerderij aan het bouwen is met een schuilkelder eronder. En verder veel "Farming for Dummies"lezen
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_77413654
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:12 schreef RvLaak het volgende:
Is mn BNR stream er uit geklapt , damn it...
Luister je de hele dag naar BNR?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:17:57 #164
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77413682
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:15 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Denk dat hij op advies van Faber ergens op het platteland een boerderij aan het bouwen is met een schuilkelder eronder. En verder veel "Farming for Dummies"lezen
Gaat het zo erg worden? Ik geloof er niks van.
Bedankt Hans.
pi_77413717
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:17 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Luister je de hele dag naar BNR?
, heerlijke zender
pi_77413780
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:18 schreef RvLaak het volgende:

[..]

, heerlijke zender
s'morgens wel. ..s'middags krijg ik iig een punthoofd van de verschillende stellingen en de reacties daarop.(peptalk)
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_77413819
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:20 schreef dramatiek het volgende:

[..]

s'morgens wel. ..s'middags krijg ik iig een punthoofd van de verschillende stellingen en de reacties daarop.(peptalk)
vind ik juist fantastisch... Helemaal wanneer Prem weer eens terug is
pi_77414426
Gisteren nog iemand horen spreken over oa. de dollar; gemiddelde van een hele rits modellen geeft een faire waarde tov de euro van 1,1 à 1,2.
Dollar is onafhankelijk van China en Iran-toestanden aangezien er geen alternatief is - er zijn geen munten met zo'n aanbod als de dollar en zelfs al moest China ervan af willen zullen ze niet kunnen omdat ze op veel te grote schaal werken.
Goud 'tzelfde - er ligt zoveel in kluizen dus als er landen grote voorraden gaan opkopen zal de prijs sowieso door verkoop gedrukt worden.

Kort samengevat.
pi_77415978
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:35 schreef tony_clifton- het volgende:
Gisteren nog iemand horen spreken over oa. de dollar; gemiddelde van een hele rits modellen geeft een faire waarde tov de euro van 1,1 à 1,2.
Dan heeft hij vast het model vergeten waarin de gemiddelde Amerikaan twee ton in het rood stond.
quote:
Goud 'tzelfde - er ligt zoveel in kluizen dus als er landen grote voorraden gaan opkopen zal de prijs sowieso door verkoop gedrukt worden.
Dus als de vraag toeneemt daalt de prijs?
pi_77416064
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:11 schreef dvr het volgende:

[..]

Dan heeft hij vast het model vergeten waarin de gemiddelde Amerikaan twee ton in het rood stond.
[..]

Wat maakt het uit hoeveel de gemiddelde Amerikaan in het rood staat?
pi_77416153
Nog een kwartiertje en dan cijferregen... Ben benieuwd
pi_77416481
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:11 schreef dvr het volgende:

[..]

[..]

Het aanbod is gewoon groot.
pi_77416619
Zou mij niet verbazen krijgen we nog een spike down, triangle vorming op de Cac & Dax
pi_77416854
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:13 schreef Vandergeld het volgende:

Wat maakt het uit hoeveel de gemiddelde Amerikaan in het rood staat?
Omdat het nogal een kostenpost is, rood staan, die terugverdiend moet worden. Het gaat overigens om de som van alle schulden in het land, per capita. Geloof jij dat de gemiddelde Amerikaan -baby's en oma's incluis- de rente en aflossingen over $190K kunnen opbrengen en toch nog genoeg overhouden om van te leven en mee te investeren?
pi_77416863
Gaat een hele mooie plus worden vandaag:
Advance GDP q/q [Open Detail] 5.7% 4.5% 2.2%
Advance GDP Price Index q/q [Open Detail] 0.6% 1.3% 0.4%
Employment Cost Index q/q [Open Detail] 0.5% 0.4% 0.4%
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')