Hoiquote:
Maar daarom willen we nu natuurlijk juist weten wat die reden dan isquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens een beetje second thoughts over de meet maar ik vind de reden te stom om te vertellen..
Ik ben vandaag 10! kilo aangekomenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb trouwens een beetje second thoughts over de meet maar ik vind de reden te stom om te vertellen..
Jij bent ook 3 kg aangekomen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, I know.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar daarom willen we nu natuurlijk juist weten wat die reden dan is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, I know..
vuilniszak eronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of ergens een tena-lady-onderbroekding scoren
Ja doei.
Ja, dat ook ja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt een pukkel DaD?
Maak je geen zorgen, mijn hoofd is een grote pukken
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, I know..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat viel toch wel mee met Goodbyequote:Op donderdag 28 januari 2010 22:01 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen dat DaD nu second thoughts heeft eigs. Maar ik hoop dat ze toch komt, want anders zit ik alleen in de trein en ik weet ook al niet waar ik naartoe moet, dus straks eindig ik als een soort Goodbye bij de Febo!
. Oh nee, de Winkel van Sinkel kan ik wel vinden
.
Ik hoop het voor je!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga ook nog wel wat megasuperultramaandverband kopen of zo, maar ik voel me er gewoon niet prettig bij. Ik weet nu al dat ik dan zes keer wakker word om panisch te checken.. Maar misschien is het morgen alweer minder.
Gelukkig drink ik geen koffie, ik ga morgen leven op een flesje cola lightquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: half 6Ik heb geen koffie in huis!
Of uberhaupt een koffiezetapparaat... Wil je oploskoffie?
![]()
Mo: liegerd! Je was een van de heetste wieven van Niemège las ik in het vorige topic, en de heetste wieven van Niemège hebben geen pukkelhoofden!![]()
DaD: oh da's irritant! Mocht het gebeuren gewoon de hele bups zelf in de wasmachine gooien? Of idd zo'n tenading, niemand die het ziet en werkt vast als een tierelier!
Ik begin na een bak hete thee en een bakje yoghurt weer wat tot mezelf te komen, al ben ik nog steeds brak
Metaforenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop ook dat met iemand mee kan lopen eigenlijk.. heb ook het richtingsgevoel van een dooie duif
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat viel toch wel mee met GoodbyeZe stond toch gewoon te wachten?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
MetaforenDuiven
![]()
[ afbeelding ]
Of Viking bij de IKEA natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij is Goodbye-bij-de-FEBO voor Viking wat Viking-met-de-wekker voor merendeel van dit topic is
Tip: cursus Friese schrijfvaardigheid volgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hii môrn ek wol mei wolt mar bin bliid dot ik dot net diin he, mat mônjunnne nei een jierdy wêr ik hjoed pas achter kom bin
DaD heeft volgens eigen zeggen een subliem richtingsgevoelquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop ook dat met iemand mee kan lopen eigenlijk.. heb ook het richtingsgevoel van een dooie duif
The Goodfeathersquote:
ja! dat was echt het leukste van de Animaniacsquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: nowaiii ik ben gastvrouw!Morgen is het vast weer goed, ik baal nu alleen een beetje
Morgen ben ik weer 100% happy bunny
[..]
The GoodfeathersPesto, Bobby en Squit
Die Godfather-pigeon was ook awesome, met die bolle gerimpelde kop
Morgenavond volgens mijquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:13 schreef neen het volgende:
Op monjunne na begrijp ik het. Is dat maandag of overmorgen ofzo
Dat komt omdat jij altijd even tijd nodig hebt om te wennen aan nieuwe postersquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Wel jammer dat jij niet komt, want jij bent tof
. Bij de vorige meet kende ik je nog helemaal niet, eigs
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
So true!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij altijd even tijd nodig hebt om te wennen aan nieuwe posters
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Merel het volgende:
Oké, schaamverhaal om DaD te helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
ik ook. Ik wil ook fries kunnen spreken. Lezen en begrijpen gaat goed, maar m'n ouders hebben ons helaas in het nederlands opgevoed, en als je dan niet meer in friesland woont dan leer je het alleen maar begrijpen met de familie..quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tip: cursus Friese schrijfvaardigheid volgen. Maar ik snap je!
.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Merel het volgende:
Oké, schaamverhaal om DaD te helpenOh my, dat is wel echt een verhaal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof dat die man er zo goed mee omging
![]()
huh, ja dat zie ik ook nu pas! das mn oude account. toen de database ontploft was kon ik niet bij de passmailer en heb ik deze aangemaakt...quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk in mijn fobo gepost maar dan onder een andere naam?
* Viking84 gluurt ook ff in fobo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk in mijn fobo gepost maar dan onder een andere naam?
Haha, hoe toevallig is datquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
huh, ja dat zie ik ook nu pas! das mn oude account. toen de database ontploft was kon ik niet bij de passmailer en heb ik deze aangemaakt...
Mijn ouders spraken tegen ons Nederlands en onderling Fries, dus ik kan het wel een beetje. En ik had, tot ik in Groningen naar school ging, ook een Fries accent, terwijl ik nooit Fries sprakquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ook. Ik wil ook fries kunnen spreken. Lezen en begrijpen gaat goed, maar m'n ouders hebben ons helaas in het nederlands opgevoed, en als je dan niet meer in friesland woont dan leer je het alleen maar begrijpen met de familie..
Hij zat daarna altijd wel heel verlekkerd naar me te kijkenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef LadyBlack het volgende:
Oh my, dat is wel echt een verhaal!!Tof dat die man er zo goed mee omging
we gingen toch naar de Bastaard???quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 gluurt ook ff in fobo.
Yep, da's kwak. Waar bemoei ik me eigenlijk mee?
Ik ga slapen en ik kom morgen ws niet meer online, dus. Ik zie jullie morgen tussen 18:15 en 18:30 in de Winkel van Sinkel
. En als het anders loopt, dan smst Mo maar even of ik sms haar
.
Godzijdank is er ook een taal waar je níet goed in bentquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn Frysk komt niet verder dan ehh..
Pake en beppe
Oet moorn (Pietjeeh!)
Fryslân boppe! (wat dat ook mag betekenen)
*linguistisch hoogstandje*
O?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we gingen toch naar de Bastaard???
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O?
* Viking84 Google routeplanner weer aanslingert.
Neuh, ik heb mijn persoonlijke TomTom (lees: DaD) bij me en anders ga ik sms'en en dan komt MoBlo me wel ophalenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
HahaMisschien toch maar bij de Febo afspreken
Dan de belangrijke vraag: ís er een Febo in Utreg?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iiiiieuwwwquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:20 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij zat daarna altijd wel heel verlekkerd naar me te kijken
En dan ook echt bij de FEBO gaan staan zoals ik deed, en niet in de kruising kijkend náár de FEBOquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die is er ja!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dan de belangrijke vraag: ís er een Febo in Utreg?![]()
*Sherlock Holmes muts op zet*
Ik was zoooo dichtbij jou!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:27 schreef zwahiel het volgende:
Mooi verhaal Merel!
vanmiddag naar de klimbaan gegaan met mijn collega's van school. Daarna veeeeeeeel teveeeeeeeeel gegeten bij Juliana, de Chinees/Japanner bij 't Julianapark... Net terug d'rvan. Pfoe opgezette buik ten top. Zo wat extra oefeningen doen hoor!
Maar mis ik dat de slankies in Utrecht zijn?
Ja hoi, zullen we anders morgen samen pogen de kroeg te bereikenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja hallo waar gaan we nou naartoe morgen want ik ben al een chaoot! Ik ben om 6 uur op het station morgen! Moeten we met een bus? Als dat zo is wil ik bij de bus 12 afspreken *brings back memories*
Jeej voor Ewelina!
En de rest ben ik vergeten, heb maar heel even doorgelezen sorry!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan ook echt bij de FEBO gaan staan zoals ik deed, en niet in de kruising kijkend náár de FEBO
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:28 schreef kwakz0r het volgende:
frysk bloed tsjoch op
wol no ris brûze en siide
en bûnzje troch ús ieren om
flean op wy sjonge it beste lân fan d'ierde
t fryske lân fan eare en rom
klink dan en daverje fier yn it r^n
dyn âlde ere o fryske grûn!
ik kin it ek nog meerstemmig sjonge!
Wat dat betreft heb ik toch wel een heel klein puntje, of niet soms?quote:
Druk op het werk en manlief is verslaafd geraakt aan Farmville dus ik kan des avonds weinig achter de PC.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
VMW! Hoe is het nu eigenlijk met jou? ik zie wel lijstjes enzo, maar verder nie zoveel (of dat heb ik niet gezien)
echt joh,werk je daar? Is dat leuk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:32 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb een deal voor jullie.
Morgen om 24 uur moet ik werken in de kroeg (jawel ik kom d'r maar niet weg!). Kom langs een drankje doen. Herkennen doen jullie me toch wel (anders FoBo). Ik werk in Hofman, op 't Janskerkhof.
Calimero waar was je dan?
ik snap er ook niets meer van,maar sla gewoon Mo dr nummer op en dan bel ik welquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, we hebben toch afgesproken in de BastaardOf is dat inmiddels alweer veranderd?!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef Merel het volgende:
Huu, ik dacht altijd dat Zwahiel een lelijkerd was, weet niet waarom, maar nu zie ik dat fotoboek en blijkt dat best mee te vallen![]()
Ik duik m'n bedje in! Zal morgen waarschijnlijk te druk op werk zijn om veel te lezen en te reageren, maar ergens tussen zes en acht ben ik in Utrecht en dan bel ik wel iemand om te vragen waar jullie zijn. Tot morgen!
Das goed! Mijn telefoonnummer staat in een PM ergensquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja hoi, zullen we anders morgen samen pogen de kroeg te bereiken
Farmville!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Druk op het werk en manlief is verslaafd geraakt aan Farmville dus ik kan des avonds weinig achter de PC.![]()
Verder alles wel.![]()
Hoe is het met jouw buikje nu?
Je had al eens eerder last van buik rond Zumba toch?
Eet je misschien te zwaar voor het sporten en ligt het daaraan?
Huu, ik dacht altijd dat Zwahiel een lelijkerd was, weet niet waarom, maar nu zie ik dat fotoboek en blijkt dat best mee te vallen![]()
Ik duik m'n bedje in! Zal morgen waarschijnlijk te druk op werk zijn om veel te lezen en te reageren, maar ergens tussen zes en acht ben ik in Utrecht en dan bel ik wel iemand om te vragen waar jullie zijn. Tot morgen!
Marieke?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Das goed! Mijn telefoonnummer staat in een PM ergensEen specifieke plaats? Ik ken het daar dus roept u maar! (hehe dat rijmt
)
Marieke: nee ik ben helaas nog nooit in Leeds geweest, volgens mij heb je opgevangen dat ik er al heel lang naartoe wil! Dus ik wet er helaas niet zoveel vanaf. Try Mo, al geloof ik dat die niet in Leeds, maar in York is geweest. Ik wil wel alles over je plannen horen als het wat concreter is!
Oke Mariaatje danquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Marieke?Dat ben ik
Eehhh, hoe laat kom jij aan op CS? Voor de Starbucks? Daar is er maar 1 van
Vlakbij de grote Brunaquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oke Mariaatje dan![]()
Weet ik wel gelijk hoe je heet!
Ik kom om18.05 aan. Waar de Starbucks is weet ik niet, de laatste keer dat ik er was is 3 jaar geleden. Waar is dat vlakbij?
Mag ik met jullie meelopenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neem ik de trein die om 01 aankomt dan. Sla je nummer wel ff op
.
Ga nu naar bed, morgen weer vroeg dag.
Slaap lekker ladiezzz
Van mij welquote:
Yay wat tof!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:47 schreef Phaidra het volgende:
Haha, prachtig verhaal Merel!![]()
Ik heb gezumbaad!En het was best tof! Ik kon de pasjes redelijk bijbenen, dus ik was helemaal trots
, maar later bleek dat het nu door een vervangster werd gegeven en de regulars het maar makkelijk vonden
.
Maar toch![]()
Ha als Noortje a.k.a. Mexicaantje hier zou zijn zou ze gelijk weten wat ik bedoel denk ik! Maargoed daar heb je niet zoveel aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Marieke![]()
Oh! Waarom wil je er zo graag heen dan? Daar ben ik ook nieuwsgierig naar, misschien heb ik daar wat aanIk hoor juist van veel kanten dat het zo'n saaie grijze stad zou zijn, dat werkt niet erg motiverend richting het vriendje
![]()
Tot nu toe is plan: 1st term naar Leeds, da's van eind september tot eind december en dan nog tentamenperiode tot eind januari geloof ik. Dan ga ik cursussen volgen over postcolonial literatureWelke precies moet ik nog even zien. En waarschijnlijk dus 3-4 maanden in mn upje op uni-campus wonen
Nouja ik heb de masterprogramme meneer van daaro gemaild, hopelijk krijg ik snel antwoord over de mogelijkheden
![]()
Prima, zie ik je daar!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neem ik de trein die om 01 aankomt dan. Sla je nummer wel ff op
.
Ga nu naar bed, morgen weer vroeg dag.
Slaap lekker ladiezzz
Oquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:54 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Prima, zie ik je daar!
En neen mag wel mee hoor, mits ie zich gedraagt en z'n kleren heeft gewassen.
CPR... bekken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh noez, teh topic, eet ees deadz! Quick, CPR!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:06 schreef neen het volgende:
Of zijn er altijd mensen op het station?
Calorierijke etenswaren!! Dit is zeker 1800 cals!! Geloof me, ik eet niet te weinig, ben zelfs vrij zwaar voor mijn doen momenteel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi..
Co, vind wel dat je de laatste tijd vrij weinig eet.. best wel heel weinig eigenlijks...
Hee mop!! Merel vond je niet lelijk, zag je het!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:30 schreef zwahiel het volgende:
conleche!
ik duik ook zo 's mijn bedje in. Prettig MSN gesprekje en dan lekker de oogjes toe. Morgen weer een dag. Moet een diploma uitreiking voor studenten voorbereiden waarna ik weer vrij ben. Ergens tussendoor nog een video renderen en een factuurtje maken en klaar weer bij de HU voor deze week.
Ja maar... wat deed die ontbijtkoek ertussen??quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Calorierijke etenswaren!! Dit is zeker 1800 cals!! Geloof me, ik eet niet te weinig, ben zelfs vrij zwaar voor mijn doen momenteel.
Ik ga lekker naar bed met een boek!! Trusten!!
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja maar... wat deed die ontbijtkoek ertussen??
ja zag 'tquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee mop!! Merel vond je niet lelijk, zag je het!!
Da's voor mijn doen bijzonder complimenteus hoor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee mop!! Merel vond je niet lelijk, zag je het!!
Nog een schepje er bovenopquote:Op vrijdag 29 januari 2010 06:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Da's voor mijn doen bijzonder complimenteus hoor!
Goeiemorgen
Nou moeten jullie niet opeens allemaal dingen gaan denken hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |