Komt gewoon op 4 maart en 11 maart ! Toch geen probleem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
Ik lees net trouwens dat 18 en 25 februari geen WIDM wordt uitgezonden ivm de Olympische Spelen... kunnen ze die ongein niet gewoon na WIDM samenvatten?.
Na aflevering 6 3 weken wachten op het vervolg vind ik best wel een probleem. Zit je er net lekker in, moet je weer zo lang wachtenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Komt gewoon op 4 maart en 11 maart ! Toch geen probleem.
Ja dat weer welquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na aflevering 6 3 weken wachten op het vervolg vind ik best wel een probleem. Zit je er net lekker in, moet je weer zo lang wachten.
Volgens mij hebben die muzikale hints nooit wat nuttigs toegevoegd...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
Four Tops - Walk Away, Renee
And when I see the sign that points one way.
The lot we used to pass by every day.
Just walk away, Renee.
You won't see me follow you back home.
The empty side walks on my block are not the same.
You're not to blame.
From deep inside the tears I'm forced to cry.
From deep inside the pain that I chose to hide.
Just walk away, Renee.
Now, as the rain beats down upon my weary eyes,
For me, it cries.
Just walk away, Renee.
For me, it cries.
Your name and mine inside a heart on a wall,
Still finds a way to haunt me though they are so small.
Just walk away, Renee.
You're not to blame.
JA, IK DENK HET WEL, HOOR!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:09 schreef Vlindur het volgende:
Frits heeft als 2e naam Renger, zou dat slaan op Renee?
Tsk, ik kom tenminste nog ergens meequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef Bragi het volgende:
Erik heeft een buurvrouw en die wilde als kind dolgraag een hondje. En als ze die dan zou hebben, zou ze 'm René noemen, naar haar oudoom Maar de buurvrouw heeft het hondje nooit gekregen... Zou het er iets mee te maken hebben, denken jullie?
'me' kan op Frits slaan die niet terugkeerde naar het kamp en de tweede 'you' op Hind...quote:You won't see me follow you back home.
Ach, kom nou, zeg.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Tsk, ik kom tenminste nog ergens mee
Nou en hier wil ik aan toevoegen dat mensen hier moeten stoppen om de hint: "niets is wat het lijkt' als ondersteuning voor een theorietje te gebruiken. Daar draait het hele programma om, dus het is echt een waardeloze hint.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:13 schreef Bragi het volgende:
Erik heeft een buurvrouw en die wilde als kind dolgraag een hondje. En als ze die dan zou hebben, zou ze 'm René noemen, naar haar oudoom Maar de buurvrouw heeft het hondje nooit gekregen... Zou het er iets mee te maken hebben, denken jullie?
Dat denk jij. Maar niets is wat het lijkt!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:20 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Nou en hier wil ik aan toevoegen dat mensen hier moeten stoppen op de hint: "niets is wat het lijkt' als ondersteuning voor een theorietje te gebruiken. Daar draait het hele programma om, dus het is echt een waardeloze hint.
The four tops... er was 1 groep van 4 mensen. Die mensen liepen weg met zandzakken en kwamen langs een bord (sign).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
Just walk away, Renee.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:30 schreef Bragi het volgende:
Overigens. Wát is precies die muzikale aanwijzing? Is dat een aanwijzing van de afgevallen persoon over wie de Mol zou kúnnen zijn? Of is het een 'officiële aanwijzing" (vanuit de redactie) richting de Mol?
Ah.quote:Iedere week hoor je exclusief in AVRO Schiffers.fm een muzikale aanwijzing die iets prijs geeft over de identiteit van de Mol.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef TeddebBraak het volgende:
twitter:
IkBenDeMol
En als ik het teken een kant op zie staan... 15:30 uur, Radio 2.
In de intro heb je een bordje dat naar links wijst. Het verschijnt ná Frits en vóór Kim.quote:And when I see the sign that points one way.
Dacht dat dat bordje na Frits verscheen en voor KIm. Bordje heeft een terugwijzende pijl.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
In de intro heb je een bordje dat naar links wijst. Het verschijnt vóór Frits en ná Kim.
Euh, ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:57 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
Dacht dat dat bordje na Frits verscheen en voor KIm. Bordje heeft een terugwijzende pijl.
Sanne zat vorige week te janken, dat vond ik wel maf. Zou het daar op slaan? Maar dan is het wel vreemd dat deze aanwijzing "pas" deze week komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:58 schreef .aeon het volgende:
Muzikale aanwijzing:
Just walk away, Renee.
You're not to blame.
From deep inside the tears I'm forced to cry.
From deep inside the pain that I chose to hide.
Just walk away, Renee.
For me, it cries.
Just walk away, Renee.
For me, it cries.
Your name and mine inside a heart on a wall,
Still finds a way to haunt me though they are so small.
Just walk away, Renee.
You're not to blame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |