Dit zou zeker wel eens een echte hint kunnen zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Vanmiddag/vanavond weer een nieuwe blik van Beaudelaire en mij over Wie is de Mol op de Frontpage. Tipje van de sluier van mij:
(...)
Kim wordt op de Hyve-pagina van WIDM flink verdacht. “Pak de eerste letter van elk moldagboek en je krijgt demo, wat er dan kan komen te staan na een tijdje is: demolis...
Er zijn 10 afleveringen, demolis telt 7 letters dus je houd er dan nog maar 3 over: kim.
Daarbij volg ik die twitter een beetje, ze twitterde: "Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen." Dat slaat natuurlijk op haar bagage die verstopt was door Frits.
Bij een executie zei ze ook: 'Kennis Is Macht' pak weer de eerste letter van elk woord en je komt wederom op Kim uit.”
(...)
Ze heeft haar eigen naam gespeld! Wat een knap meisje is het toch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:15 schreef MrManiak het volgende:
Bij een executie zei ze ook: 'Kennis Is Macht' pak weer de eerste letter van elk woord en je komt wederom op Kim uit.
Heb ik ookquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:23 schreef Burdie het volgende:
Ik wil niet van Sanne als mol af, maar heb haar gisteren niets verdachts zien doen.
Erik daarentegen heeft de boel flink bij elkaar gemold...
Barbara ging voor Frits. Erik weet ik niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:06 schreef DeParo het volgende:
Voor wie ging Barbara bij de stemming en voor wie ging Erik.
Vrij belangrijk.
dat wilde ik zeggen, vanaf de zesde letter weten we het dan:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Interessante theorie, maar het kan dan ook nog worden:
demolsanne
demolfrits
demolarjen
Dat zijn ook 10 letters. Dus het hoeft niet per se op Kim te gaan slaan.
Ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef Liebe het volgende:
Sanne - 'Ik heb het gevoel dat ik iets nuttigs heb gedaan. Zand verplaatst'
Bij Inge was het een reeks van letters in gebarentaal die ze liet zien op de groepsfoto's. Dat maakte ook de zin van "Inge is de mol". De makers hadden geluk dat deze aanwijzing eigenlijk pas vlak voor de finale werd ontdekt, maar het haalde de hele spanning bij de finale wel weg omdat deze hint gewoon te duidelijk was nadat hij ontdekt was.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:08 schreef maan. het volgende:
Ze gaan toch echt niet de 6e aflevering al bekend maken wie de mol is? Eerder gebeurd bij Inge? Kan ik me niet herinneren...
Het kan natuurlijk ook nog dat als de redactie weet dat die eerste letters in de gaten worden gehouden, ze stoppen met een eventuele hint die ze daarmee wilden geven, om het spannend te houdenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik denk dat dit de 'inge Iepenburg-hint' van dit seizoen is, maar zoals gezegd, hangt het allemaal af van de zesde letter. Dan weten we het pas
mijn idee!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Arjen is de mol. Gister een overduidelijke mol-actie. Hij dacht natuurlijk, oh Erik laat een zandzak vallen, dan doe ik dat ook want dat valt minder op.
Hij heeft net daarvoor Erik de huid vol'gescholden'. En of het dan opvalt als hij ze ook laat vallen.quote:
Hij had nog wel die van Erik op kunnen rapen. En had het voordeel achteraan te lopen waardoor niemand die van hem nog op kon rapen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij heeft net daarvoor Erik de huid vol'gescholden'. En of het dan opvalt als hij ze ook laat vallen.
Is geen samenvatting toch? Tijdsverschil enzoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef DaMart het volgende:
Ik lees net trouwens dat 18 en 25 februari geen WIDM wordt uitgezonden ivm de Olympische Spelen... kunnen ze die ongein niet gewoon na WIDM samenvatten?.
Nee, maar dan maken ze die maar... gewoon prioriteiten stellen, dus eerst WIDM en daarna weer de oninteressante televisiequote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Is geen samenvatting toch? Tijdsverschil enzo
Ja, maar hij wilde die vierde niet eens meer dragen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hij had nog wel die van Erik op kunnen rapen. En had het voordeel achteraan te lopen waardoor niemand die van hem nog op kon rapen.
Teken? Keten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef TeddebBraak het volgende:
twitter:
IkBenDeMol
En als ik het teken een kant op zie staan... 15:30 uur, Radio 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |