quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me net bedacht... er zijn nog vier afleveringen (voor de terugblik) en vijf kandidaten over. Er vallen dus nog twee mensen af, en daar hebben ze (de finale niet meegerekend) nog drie afleveringen voor. Eigenlijk is het dus onvermijdelijk dat voor de finale nog een aflevering komt waarin niemand afvalt. Ik ben dus benieuwd of we een finale van 2 afleveringen krijgen, of dat volgende week bijvoorbeeld niemand naar huis gaat.
Dat probeerde ik vorige week ook te zeggen, maar niemand geloofde mequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:32 schreef Tegan het volgende:
Dat is ieder jaar, dat er een aflevering niemand afvalt...
Er zijn altijd negen afleveringen inc. finale.
Misschien iets voor volgend jaarquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:35 schreef Jabberwocky het volgende:
Bij Wieisdemolgame heb ik wel 'niemand' gestemd als afvaller, maar helaas kon dat hier niet.
dan kan je , ondanks lief bedoeld, het beter helemaal niet doen...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:15 schreef Tegan het volgende:
Het is maar een spel he. En bovendien niet echt mijn verantwoording dat jullie stemmen
. De PMs soms zijn gewoon een bonus, maar meestal ben ik niet thuis of denk ik er niet aan.
Ik twijfelde ook of ik hem al had ingevuld, maar het is niet veel moeite om even op de site te kijken om na te gaan of je bij de lijst met Alle Stemmen staatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:33 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
dan kan je , ondanks lief bedoeld, het beter helemaal niet doen...
ik dacht "heb ik em nou ingevuld of niet...? ja dat zal wel anders had ik wel een pm gehad"dus ja... mensen worden dan lui he
Of vul 'm gewoon na de vorige uitzending in. Werkt prima bij mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:20 schreef Veerboot het volgende:
Gooi het gewoon in je eigen (online) agenda / telefoon / etc. en zorg dat je iedere donderdag even een herinneringetje krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |