Ik heb ook begrip voor de Israëliërs die gekke dingen doen omdat de Palestijnen hun familie hebben opgeblazen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou fucking begrip voor hebben man?!
Dan kun je net zo goed begrip hebben voor de mensen die jouw familie etc. hebben vermoord want misschien was hen ook wel iets aangedaan dat heel erg was. En dan heb je er ook begrip voor dat ze zo reageren.
En zo blijf je doorgaan. Daar kun je met een beetje gezond verstand geen respect voor hebben en geen begrip voor hebben.

Dan heb jij er binnenkort ook eentje voor stoken.quote:

Weet je eigenlijk wel waar de discussie over gaat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:03 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen, ONZ weet al dat discussie zinloos is

Wat ben jij toch een mongool hè?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker he, ga het nog lopen uitlokken allemaal, dit is pas echt toppunt van triestheid

Een neergaande spiraal dus. Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Alleen is het probleem dat ze allebei moeten stoppen wil het stoppen. Maar ze willen allebei ook het laatste woord hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou fucking begrip voor hebben man?!
Dan kun je net zo goed begrip hebben voor de mensen die jouw familie etc. hebben vermoord want misschien was hen ook wel iets aangedaan dat heel erg was. En dan heb je er ook begrip voor dat ze zo reageren.
En zo blijf je doorgaan. Daar kun je met een beetje gezond verstand geen respect voor hebben en geen begrip voor hebben.

Whehehehe kanker he, wat ben jij gefrustreerdquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou jij helemaal je hasses, 2 sc's moeten samengaan en de rust is terug en dan gaat 1 mongool het weer opstoken en dan kom jij, mongool nr2 en die gaat rustig verder

Komt gewoon door de trieste reacties hier. Het is jullie zandbak hè?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hou jij helemaal je hasses, 2 sc's moeten samengaan en de rust is terug en dan gaat 1 mongool het weer opstoken en dan kom jij, mongool nr2 en die gaat rustig verder

Dit dus, ze moeten allebei stoppen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een neergaande spiraal dus. Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Alleen is het probleem dat ze allebei moeten stoppen wil het stoppen. Maar ze willen allebei ook het laatste woord hebben.

Kben 't anders wel met Steven eens, dan is het rustig en dan denkt iemand het leuk te vinden om het terug op te stoken. dat is toch idioot? we zitten niet meer op de basisschool ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een mongool hè?
heb jij ooit wel eens een post geplaatst waar het lijkt of je een hoger IQ hebt dan Bonnie St Claire?

superjosti komt ze weer redden hoor, ik lees echt alleen maar blablablablabla wanneer jij postquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een mongool hè?
heb jij ooit wel eens een post geplaatst waar het lijkt of je een hoger IQ hebt dan Bonnie St Claire?

Helaas stoppen ze allebei niet totdat de ander gestopt is, en gaat het zo waarschijnlijk nog wel even door.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit dus, ze moeten allebei stoppen.

Dus als ik het goed begrijp;quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ook begrip voor de Israëliërs die gekke dingen doen omdat de Palestijnen hun familie hebben opgeblazen.

Tijd over? Welke tijd?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef ynuhh het volgende:
Hé bah, tijd over. Nu zit ik hier weer.![]()
Hoi, allen.

Waar stook ik dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:03 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Dan heb jij er binnenkort ook eentje voor stoken.
Ja, daar staat een ban op.

quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]

Jullie?? stop eens met hokjes gelul want ik zit hier net zoals lang als julliequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Komt gewoon door de trieste reacties hier. Het is jullie zandbak hè?
Kleuters.

Maar als ze dan in gesprek gaan, komt er een idioot van de ene of de andere kant die zich opblaast, waardoor het rellen weer begint.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
Helaas stoppen ze allebei niet totdat de ander gestopt is, en gaat het zo waarschijnlijk nog wel even door.

blablabla volgens mij ben je gewoon verliefd op me dat je me elke keer moet quotenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]Ik vind het echt indrukwekkend dat je gewoon zó kan posten dat Paul er intelligent bij lijkt.

Ik denk dat Mozy erop doelt dat hij er begrip voor heeft dat mensen helemaal flippen als hun hele wereld in elkaar stort. Dat maakt ik eruit op iig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp;
- heb je er begrip voor als Palestijnen waarvan de hele familie is uitgemoord zichzelf in een bus opblazen vol met onschuldige mensen?
- heb je er begrip voor als de Israelische nabestaanden van deze mensen 'wraak' nemen door ook weer aan te vallen op onschuldige mensen?
- etc. etc.

Het is hun heiligdomquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Whehehehe kanker he, wat ben jij gefrustreerd_!

Ja, ik zeg niet dat het goed is. Maar ze steken elkaar gewoon op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp;
- heb je er begrip voor als Palestijnen waarvan de hele familie is uitgemoord zichzelf in een bus opblazen vol met onschuldige mensen?
- heb je er begrip voor als de Israelische nabestaanden van deze mensen 'wraak' nemen door ook weer aan te vallen op onschuldige mensen?
- etc. etc.

Zo probeer ik het te verwoorden ja. Maar dat lukt niet echt goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik denk dat Mozy erop doelt dat hij er begrip voor heeft dat mensen helemaal flippen als hun hele wereld in elkaar stort. Dat maakt ik eruit op iig.

Klopt, en ook dat zal nog wel even doorgaan, blijkbaar is het niet tot die mensen door te dringen dat het ook op een andere manier kan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar als ze dan in gesprek gaan, komt er een idioot van de ene of de andere kant die zich opblaast, waardoor het rellen weer begint.

We sturen Balkie er naar toe, die fixt dat wel even.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klopt, en ook dat zal nog wel even doorgaan, blijkbaar is het niet tot die mensen door te dringen dat het ook op een andere manier kan.

Lijkt me onwaarschijnlijk, want ik ben hier net sinds vanavondquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie?? stop eens met hokjes gelul want ik zit hier net zoals lang als jullie

Ik was het bijna vergeten. Zo goed voelde ik me hier alweer thuis. Zoals een echte SC hoort te zijn, ze ontvangen je met open armenquote:

Ik heb het niet eens over de inhoud van zijn posts. Het niveau waarop hij dat brengt is al zo laag dat het om te huilen is. Dus lees ik niet verder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Kben 't anders wel met Steven eens, dan is het rustig en dan denkt iemand het leuk te vinden om het terug op te stoken. dat is toch idioot? we zitten niet meer op de basisschool ofzo?

Inderdaad, Balkie hosselt gewoon wat chicks van allebei de kanten en zorgt voor een vreedzame samenkoming jwzquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
We sturen Balkie er naar toe, die fixt dat wel even.

waarom ga je nou door?? probeer gewoon normaal mee te posten en dan is het zodrekt allemaal weer rustigquote:

ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Lijkt me onwaarschijnlijk, want ik ben hier net sinds vanavond

En stuur MC dark dan ook meteen, die kan alles, met drank, en zijn gerapt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Inderdaad, Balkie hosselt gewoon wat chicks van allebei de kanten en zorgt voor een vreedzame samenkoming jwz

Ja en jij bent zo slim he timquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over de inhoud van zijn posts. Het niveau waarop hij dat brengt is al zo laag dat het om te huilen is. Dus lees ik niet verder.
Hij post overal of hij de FOK!koning is (RIP dagdag), maar komt niet boven het niveau uit van een domme dikkige zandbakterrorist, die maar een grote bek opzet om zijn onzekerheid te verbergen.

Ik reageer een beetje op de onvriendelijke postsquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar ben je nu al de hele tijd mee bezig.

oh ik las het verkeerdquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:09 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Tegenwoordige tijd. Ach, vanavond stappen dus het komt allemaal wel goed.

Goedzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
oh ik las het verkeerd
IK SNAPT EM!!!

MC Dark en Balkie samen, zo'n hoog bazengehalte heeft Isreal nog nooit gehad!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
En stuur MC dark dan ook meteen, die kan alles, met drank, en zijn gerapt.
MC DARK IN JE TOPIC_!

Zullen we een goed voorbeeld geven?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was het bijna vergeten. Zo goed voelde ik me hier alweer thuis. Zoals een echte SC hoort te zijn, ze ontvangen je met open armen

ja. In vergelijking met jou welquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en jij bent zo slim he tim

Hier word ook onderling veel gehaat, niet alleen tegen mensen van buiten af, maar ook tegen onderling.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zullen we een goed voorbeeld geven?

Ik bèn rustigquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
waarom ga je nou door?? probeer gewoon normaal mee te posten en dan is het zodrekt allemaal weer rustig

Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zullen we een goed voorbeeld geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |