een echte /b/tard zou gaan fappenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:53 schreef Mozy het volgende:
Otis, je kan het nu wel niet met me eens zijn, maar als mensen uit een ander land je familie uitmoorden, je huizen leegroven, je vriendin vermoorden, en dat ook bij je vrienden en familie doen. Dan zou jij ook iets doen wat fout is en waarmee je onschuldige mensen in een domme oorlog betrekt.

Ik weet waarom die mensen het doen maar jij zei dat jij zelf een gordel om zou doen en je dan op blazen en dan heb ik zoiets van waarom zou jij het dan doen. Ik neem aan dat jij niet in de situatie zit waar zij in zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks, maar een dier in het nauw maakt rare sprongen.

Is van phpmystyle.quote:

php en permbanquote:

dat eindigde voor mij in een ban, ik hoop dat het deze keer beter aflooptquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Siniti het volgende:
Toch weer een succes, dat verwijderen van de SC. Bijna net zo'n succes als het verwijderen van het VBL subforum toendertijd.

Doe het me niet aan?quote:

Ik ben het niet met je eens inderdaad. Natuurlijk zou ik gekke dingen doen, maar dan wel tegen mensen die daar iets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:53 schreef Mozy het volgende:
Otis, je kan het nu wel niet met me eens zijn, maar als mensen uit een ander land je familie uitmoorden, je huizen leegroven, je vriendin vermoorden, en dat ook bij je vrienden en familie doen. Dan zou jij ook iets doen wat fout is en waarmee je onschuldige mensen in een domme oorlog betrekt.

wat?quote:

Ow zo, ik bedoelde het meer hypothetisch.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet waarom die mensen het doen maar jij zei dat jij zelf een gordel om zou doen en je dan op blazen en dan heb ik zoiets van waarom zou jij het dan doen. Ik neem aan dat jij niet in de situatie zit waar zij in zitten.

Wat niet?quote:

Inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
Haha en dat allemaal door mijn vergelijking.

quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Waarom zoveel mailtjes met de admins
quote:

Omdat phpmystyle naderhand nog heeft gebeld met yvonne.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]

ies gratiesquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Elmostyle het volgende:
[..]

jaja dit zie ik in het simplistische onz niet zo snel gebeuren hoor!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Skylark. het volgende:
Haha en dat allemaal door mijn vergelijking.

Zou het niet aan de mensen die posten liggen, denk je?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Siniti het volgende:
Toch weer een succes, dat verwijderen van de SC. Bijna net zo'n succes als het verwijderen van het VBL subforum toendertijd.

Daar heb je gelijk in, ik heb ook geen respect voor de mensen die zich opblazen in een bus, maar ik heb er wel begrip voor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens inderdaad. Natuurlijk zou ik gekke dingen doen, maar dan wel tegen mensen die daar iets mee te maken hebben.
Die mensen die je doodmaakt door jezelf op te blazen in een bom hebben er niks mee te maken. Net als de mensen die jij liefhad en vermoord zijn er niks mee te maken hadden. En zo blijf je constant dit soort achterlijke 'vergeldingsacties' houden. Dat begrijp je toch wel?
Hoe kun je daar nou respect voor hebben?

Dat meen je nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat eindigde voor mij in een ban, ik hoop dat het deze keer beter afloopt

Eens.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens inderdaad. Natuurlijk zou ik gekke dingen doen, maar dan wel tegen mensen die daar iets mee te maken hebben.
Die mensen die je doodmaakt door jezelf op te blazen in een bom hebben er niks mee te maken. Net als de mensen die jij liefhad en vermoord zijn er niks mee te maken hadden. En zo blijf je constant dit soort achterlijke 'vergeldingsacties' houden. Dat begrijp je toch wel?
Hoe kun je daar nou respect voor hebben?

Omdat het in hun boekje geschreven staat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb respect voor de Palestijnen, omdat zij niet de gene zijn die het land van de andere inpikken.

Nee daarvoor nog hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Omdat phpmystyle naderhand nog heeft gebeld met yvonne.

Dat is wel humor serieus. Hij was echt wanhopig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zat daar ook al naar te kijken ja

Ik snap ook niet waarom het ONZ B is, maar ik heb ermee leren leven.quote:

Hij komt vandaag of morgen wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef Skylark. het volgende:
WIJ WILLEN SEAGAL TERUG WIJ WILLEN SEAGAL TERUG FOK RED WHITE ARMY WANTS SEAGAL BACK

geen tijd moet rellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef Siniti het volgende:
Skylark luister mijn Parliament linkje. Wat een helden

Klopt, meer ONZ en minder KLB, zie je dat het er al leuker op wordt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef Foghorn. het volgende:
De rust is inmiddels terug merk ik.

Nee, want ik wacht op een e-mailtje terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, meer ONZ en minder KLB, zie je dat het er al leuker op wordt?

De echte discussie word gevoerd door KLB, ONZ kijkt toe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]

Kanker he, ga het nog lopen uitlokken allemaal, dit is pas echt toppunt van triestheidquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]

quote:

Ik weet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef griekjeee het volgende:
Ik ga even iets anders bezigen. kusjes voor iedereen waar ik van hou![]()

Oh ja, kanker is wel het sleutelwoord in de KLB SC hequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker he, ga het nog lopen uitlokken allemaal, dit is pas echt toppunt van triestheid

Hoe kun je daar nou fucking begrip voor hebben manquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ik heb ook geen respect voor de mensen die zich opblazen in een bus, maar ik heb er wel begrip voor.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik respect voor ze hebben.

idd, ben ik 't met je eens. alsof 't nog niet ver genoeg is eigkquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kanker he, ga het nog lopen uitlokken allemaal, dit is pas echt toppunt van triestheid

I knowquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Foghorn. het volgende:
[..]
Nee, want ik wacht op een e-mailtje terug.
Mijn origineel is verbannen.

Hou jij helemaal je hasses, 2 sc's moeten samengaan en de rust is terug en dan gaat 1 mongool het weer opstoken en dan kom jij, mongool nr2 en die gaat rustig verderquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Oh ja, kanker is wel het sleutelwoord in de KLB SC he

Laatste stuiptrekkingen, ONZ weet al dat discussie zinloos isquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
De echte discussie word gevoerd door KLB, ONZ kijkt toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |