Inderdaad, en ze sluiten mensen buiten, kijk maar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heel FOK! is een kliek met allemaal forummensen!!!!1111

Nee gek, juist de echt klb club voortplanten. Dat is de enige manier..quote:

Iehw bah, mensenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Heel FOK! is een kliek met allemaal forummensen!!!!1111

Maar verder alles goed? Ik ga de laatste tijd meer met de bus naar school, maar ik zie je nooit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, daarom
Ik in die vriendengroep, no fucking way
Ik ga nog liever met groep 3 mee, als het dan toch kleutertjes moeten zijn

Ik dacht ook altijd dat klb alleen maar saai gezeur was maar zo te zien valt het nog wel meequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Ladidadida het volgende:
Stiekem vermaak ik me hier ook best nog wel

Alle SC's!quote:

Maar eigenlijk is het een zijquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh ik wil hem niet wakker maken natuurlijk.

Dat bedoel ik. SC's zijn gewoon een groep vaste posters. Waar het gaat om slowCHAT. Dat was overigens ookal niet meer toegestaan bij ons. Blijkbaar zijn ze bang voor jullie, doen jullie toch nog iets goed. Misschien moeten wij ook meer gaan kankeren en internethelden worden.quote:

quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gek, juist de echt klb club voortplanten. Dat is de enige manier..

Wel lief dat jullie daar het hardst jullie best voor doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Siniti het volgende:
toch wel lief dat alle ex-onz scers nu gaan proberen deze SC ook te sluiten

Ohja?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar verder alles goed? Ik ga de laatste tijd meer met de bus naar school, maar ik zie je nooit.

Ik moet je gelijk geven, de PUB was ook een hele erge kliek, en dat zijn eigenlijk alle SC's.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alle SC's!
Als ONZ al een kliek was... wat zijn de anderen dan? Is er een overtreffende trap voor "kliek"?

Nee nee dat probeert niemandquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Siniti het volgende:

Het zijn net negers, die verzieken het ook voor de restquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Siniti het volgende:

Of knapper worden. Aantrekkelijke mensen worden voorgetrokken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. SC's zijn gewoon een groep vaste posters. Waar het gaat om slowCHAT. Dat was overigens ookal niet meer toegestaan bij ons. Blijkbaar zijn ze bang voor jullie, doen jullie toch nog iets goed. Misschien moeten wij ook meer gaan kankeren en internethelden worden.

Alle klb scers moeten met elkaar neuken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee gek, juist de echt klb club voortplanten. Dat is de enige manier..

Oh ik heb niks gedaan hoor. Ik zie alleen alle ex-onzers dit postenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel lief dat jullie daar het hardst jullie best voor doen

Nou zeg, racisme wat ik je brom!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, en ze sluiten mensen buiten, kijk maar.

Heeeeee jij bent er ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat klb alleen maar saai gezeur was maar zo te zien valt het nog wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |