Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Ja want het blijkt dat jij er wel veel verstand van hebt hequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Fok is niet mild. Ik ben minder mild dan fok. En idd, ik vind het niet zo mooi, je krijgt er een beetje een mannelijk gezicht van.
ik vind het persoonlijk niet mooi en vind dit nou niet een visitekaartje door onder de make-up te zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar je bent als vigagist wel het visitekaartje
Dat is het verschil. Ik vind het namelijk prachtig. Niet voor zo op straat, maar met een feest of zo. En daar gaat het om.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk niet mooi en vind dit nou niet een visitekaartje door onder de make-up te zitten.
daarbij kan ze verder wel heel aardig zijn want dit was wel een serieuze vraag
Oja.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
Krea, honey, je bent het nummertje vergeten
Is dit een dreigement?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kom je de 18e wel even hoi zeggen.
Teun / Mr.T / Harryquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:02 schreef Assiej het volgende:
@ iedereen.
Hoe - wie - wat - waar
Stel jezelf even kort voor
wat voor een werk - opleiding - uitgaan, oid in die richting
__
Begin ik met de aftrap
Astrid
19
Oldenzaal
Streetdance
Grafisch vormgeven (bij Haakon op school en sinds dien ie het weet praat ie niet meer)
avondopleiding Visagie, bijna afgerond
Werk als visagist
en uitgaan doe ik af en toe in Oldenzaal/Enschede
Thanksquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik vind het persoonlijk niet mooi en vind dit nou niet een visitekaartje door onder de make-up te zitten.
daarbij kan ze verder wel heel aardig zijn want dit was wel een serieuze vraag
Moet je verstand hebben van smaak?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:19 schreef Assiej het volgende:
Ja want het blijkt dat jij er wel veel verstand van hebt he
Ik zeik je niet af hoor.quote:Moet je niet doen, iemand afzeiken en al helemaal niet op internet
quote:zo laat je zien dat je zelf nogal onzeker bentpoepie toch...
Ik voel me emotioneel achtergesteld en daarom maak ik snel ruzie met vreemde mensen. Wat nu?quote:gooi het in de groep
Hoi.quote:Hoi iedereen die zich netjes en lief voorstelt
Je heet Anne en je bent man? Je bent een Fries!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:24 schreef -AnneX- het volgende:
Twentegeboren en getogen en zou het never niet willen ruilen voor het westen van het land
zoek anders annex is op in 't woordenboek, heeft niets met vrouw zijn te makenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je heet Anne en je bent man? Je bent een Fries!
Weet je niet wat dat is?quote:
mja, als je toch een leuke hobby hebt kun je er net zo goed je werk van makenquote:
Wat moet ik betalen dan, als ik op de foto wil met m'n honey bun?quote:
Oh, ik dacht Anne Xquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:26 schreef -AnneX- het volgende:
zoek anders annex is op in 't woordenboek, heeft niets met vrouw zijn te makenlaat staan een Fries
Heel goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:26 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
zoek anders annex is op in 't woordenboek, heeft niets met vrouw zijn te makenlaat staan een Fries
Ik wilde je gewoon ff de hand schudden en een biertje doen.quote:
Tuurlijk wel. Ik vraag me alleen af in hoeverre bovenstaande een dreigement isquote:
Jij niksquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
Wat moet ik betalen dan, als ik op de foto wil met m'n honey bun?
Haha, nou hallo!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel goed.
Stel je eens voor, AnneX
quote:Some people do football as a hobby
But it's more than that to me
For me football is everything
I guess because I'm popular
That makes me a pop star
And I really don't care who dislikes me or why
The people that dislike me have nothing to lose
So they can act like a fool
Oh, I remember when he didn't have this
Or when he didn't have that
And he was like this
Fuck that, I eat that shit up
Say whatever you want motherfucker
Just say my name
Ik snapquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij niks![]()
Ik vind het ook leuk om te doen, dus ik doe het meestal voor de lol. Maar als iemand een concrete opdracht geeft, zoals een optreden, bruiloft, of persfoto dan gaat er pas geld rollen.
OKE ZUIPEN.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wilde je gewoon ff de hand schudden en een biertje doen.. Als dat een dreigement is, dan wel ja.
Je hebt verder geen naam, bent oneindig aantal jaren oud en doet niks behalve fokken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:30 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Haha, nou hallo!
zit nu al vanaf 2005 geloof ik op fok!
laat ik maar eens beginnen met het verklaren van m'n naam: tis een oude game-nameja, je moet toch wat
verder: geboren en getogen enschedeër!
Hoofdzakelijk persfotografie, dus op straat, geen eigen studio. Daarnaast krijg ik regelmatig verzoeken om een fotoshoot te doen van de meest uiteenlopende onderwerpen. Meestal zijn dat bekenden van me, of bekenden van bekenden die dat vragen. Ik hoef er geen belegde boterham aan over te houden, maar schnabbels zijn altijd welkomquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:29 schreef Assiej het volgende:
Eigen studio?
wat fotografeer je zoal?
Regel ook mooi weer, veel zon als het kanquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:31 schreef Samzz het volgende:
Ik zal Wup binnenkort eens helemaal mooi makenEn dan meld ik me wel.
Dat is wel het mooiste he, met een pikzwart paardquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Regel ook mooi weer, veel zon als het kan
haha okee, de uitgebreide versie dusquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt verder geen naam, bent oneindig aantal jaren oud en doet niks behalve fokken?
Oohquote:
Waar ken ik die strengkijkende bedrijfsleidster met dat donkere haar ook alweer van? Die werkt daar nu, maar daarvoor liep ze ergens anders rond en vraag me al tijden af waar ik der van ken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef -AnneX- het volgende:
geen studie (iemand ideeën?), werk momenteel bij Humphrey's Enschede
Nog nooit geweest, Humphrey's niet... Waar zit het?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
haha okee, de uitgebreide versie dus
Mark
22 jaar
verder in m'n vrije tijd vooral veel met vrienden en gamen
Er zijn geen vaste meets. Af en toe wel. Zoals de 18e nu. En ik weet niet waar die is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Assiej het volgende:
Waar houden jullie meestal de meet?
Enschede ofzo?
Nee hoor, laatst nog in Almelo. Alleen deze komende meet toevallig in Enschede ivm voetbal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Assiej het volgende:
Enschede ofzo?
Ja die werkt er al vanaf het beginquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waar ken ik die strengkijkende bedrijfsleidster met dat donkere haar ook alweer van? Die werkt daar nu, maar daarvoor liep ze ergens anders rond en vraag me al tijden af waar ik der van ken.
Veel zon geldt natuurlijk voor alle foto's maar in het bijzonder voor zwarte paarden. Als het even kan een strak blauwe hemel. Zeker als je foto's in posterformaat wilt hebben heb ik goed licht nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef Samzz het volgende:
Dat is wel het mooiste he, met een pikzwart paard
De laatste was in Almelo, heb je gelijk de reden waarom ik er niet was.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Assiej het volgende:
Enschede ofzo?
Aan de Noorderhagen, naast de AGSquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, Humphrey's niet... Waar zit het?
Hoe heet ze dan? Die vraag brand al sinds de opening op mijn lippen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef -AnneX- het volgende:
Ja die werkt er al vanaf het beginmaar waar ze vandaan komt... geen idee, iig uit Almelo
Ik ben geen weergodin hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Veel zon geldt natuurlijk voor alle foto's maar in het bijzonder voor zwarte paarden. Als het even kan een strak blauwe hemel. Zeker als je foto's in posterformaat wilt hebben heb ik goed licht nodig.
Haha der naam is Chantal, achternaam geen ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe heet ze dan? Die vraag brand al sinds de opening op mijn lippen..
Ik heb zelf diploma van 'medewerker fotografie'quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoofdzakelijk persfotografie, dus op straat, geen eigen studio. Daarnaast krijg ik regelmatig verzoeken om een fotoshoot te doen van de meest uiteenlopende onderwerpen. Meestal zijn dat bekenden van me, of bekenden van bekenden die dat vragen. Ik hoef er geen belegde boterham aan over te houden, maar schnabbels zijn altijd welkom
Depenbrock is de achternaam (ff snel gekeken)quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik al.. Nu ja, mysterie onopgelost.
Niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben geen weergodin hoor
Nu worden die plaatjes sowieso mooi.
Mijn paard is een stralend middelpuntquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik zal de weersverwachtingen wel in de gaten houden. Met grauw weer krijg je echt sombere plaatjes
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Assistent-fotograaf o.i.d.?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef Assiej het volgende:
Ik heb zelf diploma van 'medewerker fotografie'
en werk bij een fotograaf dus ik weet het ongeveer hoe het zo'n beetje in elkaar zit
Met enige regelmaat, meestal de lokale bladen of sites, soms regionaal of zelfs landelijkquote:wel leuk als je er plezier in hebt en als je er goed in bent is het ook nog mooi mee genomen
dus we kunnen af en toe in de krant een foto van je verwachten?
Een Eskimo op een paard kan ook heel bijzonder zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:45 schreef Samzz het volgende:
Mijn paard is een stralend middelpuntMaar ik denk dat het de komende weken er niet in zal zitten... Het moet ook wel een beetje goed weer zijn, wil wel een beetje leuke kleren aan
Hmmmm... ik doe het wat beter met wat minder kleren aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een Eskimo op een paard kan ook heel bijzonder zijn
Wel voor dingen zonder kleren.quote:
Alleen je laarzen, hmmm, dat kan wel eens een bijzondere fotoshoot worden....quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:52 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... ik doe het wat beter met wat minder kleren aan
Minder kleren, maja dat is een hint.quote:
He, ik zei minder... niet naaktquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen je laarzen, hmmm, dat kan wel eens een bijzondere fotoshoot worden....
Ja min of meer het hulpje, statief slepen enzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Assistent-fotograaf o.i.d.?
[..]
Met enige regelmaat, meestal de lokale bladen of sites, soms regionaal of zelfs landelijkPlezier heb ik er absoluut in, maar het kan altijd veel beter. Ik ben ook regematig op FOT te vinden hier op Fok!
Dan mag je de volgende keer mijn tas slepenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef Assiej het volgende:
Ja min of meer het hulpje, statief slepen enzo
Dat kan wel eens van pas komenquote:maar uiteraard heb ik bij mijn stage wel mer dan dat gedaan
wandjes schilderen voor interieur fotoshoot voor boxsprings
mensen ontvangen, foto's bewerken, visagistje spelen
ga zo maar door..
hij heeft de grootste studio van nederland, 1000m2
Aaaah, je wilt eva kostuums schieten. Nah, dan pas ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat ben je ook niet, je hebt je sokken nog aan
Ej, jij wilde zo nodig minder kleren aanquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:15 schreef Samzz het volgende:
Aaaah, je wilt eva kostuums schieten. Nah, dan pas ik
Ik was een assistente van hem en heb veel dingen moge doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan mag je de volgende keer mijn tas slepenDan kan ik in alle vrijheid de foto's maken
Het voordeel is wel dat je alle VIP-ruimtes van binnen en buiten ziet
[..]
Dat kan wel eens van pas komen
Ja, als in geen enorm dikke jasquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ej, jij wilde zo nodig minder kleren aanHet is jouw feestje, dus die Eskimo-shoot kan altijd nog
Google vindt alles, dus ook de ene opmerking die je over je baas gemaakt hebt in een grijs verleden. Internet en IRL hou ik strikt gescheiden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:37 schreef Robinhoo het volgende:
Hoi Selma.
En ACT-F mag ik vragen waarom je zo geheimzinnig doet over je naam en leeftijd?
Goed gegeten dusquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Joa, als ik een boer laat dan kun je merken dat ik pizza gegeten heb
Dus als ik nu zeg: Ja politie is was erbij die ene keer met rellen van Twente fans kunnen ze morgen voor de deur staan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Google vindt alles, dus ook de ene opmerking die je over je baas gemaakt hebt in een grijs verleden. Internet en IRL hou ik strikt gescheiden.
Vergeet je je aluhoedje niet op te zetten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Google vindt alles, dus ook de ene opmerking die je over je baas gemaakt hebt in een grijs verleden. Internet en IRL hou ik strikt gescheiden.
Iets met tonijn, het vet droop er van afquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
Goed gegeten dus![]()
wat voor pizza?
nou, politie kijkt wel degelijk op FOK!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dus als ik nu zeg: Ja politie is was erbij die ene keer met rellen van Twente fans kunnen ze morgen voor de deur staan?
hmm, dat laatste klinkt dan weer minderquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Iets met tonijn, het vet droop er van af
Oke bij deze: Ik was erbij met alleeeeeeee rellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, politie kijkt wel degelijk op FOK!
ze hebben zelfs een keer een Fok!ker opgepakt n.a.v. een plaatje waar hij op zou staan met een pistool, maar hij bleek uiteindelijk helemaal niet op de foto te staan.
Mark!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:34 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
haha okee, de uitgebreide versie dus
Mark
22 jaar
verder in m'n vrije tijd vooral veel met vrienden en gamen
Niks alu-hoedje, men hoeft te weten wat ik mijn privé tijd uitspook. Als ik hier onder mijn eigen naam zou posten dan zou ik een hoop zaken niet meer bespreken hier op het forum.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef Oldenzaal het volgende:
Vergeet je je aluhoedje niet op te zetten?
Mijn voornaam is in Nederland op één hand te tellen vrees ik. Vandaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:44 schreef Robinhoo het volgende:Geintje natuurlijk maar ik vind het overdreven om zelfs je voornaam niet te vermelden.
Hoe heet je dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mijn voornaam is in Nederland op één hand te tellen vrees ik. Vandaar.
quote:
Hahaquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:54 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
nee he, kom je haar hier ook nog tegen![]()
joah denk tquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:57 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
welke harde kern? die van de WoF?
quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Robinhoo het volgende:
Haha ACT-F niet je naam vertellen heah, maar ik heb toch je foto gevonden:
[ afbeelding ]
Ook een foto van jou gevonden!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Ik die van jou. De politie is al onderwegquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom? Jij verteld toch ook niet dat je hetero bent?quote:
Nee, echt waar?!quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:21 schreef Kreator het volgende:
Daar krijg je sterke buitenbovenbenen van heb ik gehoord.
Van paardrijden ook, heb ik vernomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:21 schreef Kreator het volgende:
Daar krijg je sterke buitenbovenbenen van heb ik gehoord.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ook een foto van jou gevonden!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moest hard lachen.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Klopt, sorryquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom? Jij verteld toch ook niet dat je hetero bent?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:21 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ook een foto van jou gevonden!
[ afbeelding ]wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ja van voetbal ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van paardrijden ook, heb ik vernomen.
en een lekker kontje...*checkt foto*quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, echt waar?!
Van wie heb je dat gehoord?
Train jij je bekkenbodemspieren met voetbal?quote:
dat zal hij dan wel in de kleedkamer doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Train jij je bekkenbodemspieren met voetbal?
Ja van zo'n meisje in de kroeg gisteren. Even mee gekletst. Was wel gezellig, maar ik moest echt álles over zwemmen horen...dat was wel jammer. Ze wilde zelfs laten zien welke spieren het waren, maar dat ging me te ver.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, echt waar?!
Van wie heb je dat gehoord?
veel plezierquote:
Echt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja van zo'n meisje in de kroeg gisteren. Even mee gekletst. Was wel gezellig, maar ik moest echt álles over zwemmen horen...dat was wel jammer. Ze wilde zelfs laten zien welke spieren het waren, maar dat ging me te ver.
Ja, jullie zouden elkaar wel liggen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Echt?Gaaf. Weet je ook waar ze zwemt? Misschien ken ik haar wel
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja van zo'n meisje in de kroeg gisteren. Even mee gekletst. Was wel gezellig, maar ik moest echt álles over zwemmen horen...dat was wel jammer. Ze wilde zelfs laten zien welke spieren het waren, maar dat ging me te ver.
joah, je hebt maar 1 spier in je beenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:29 schreef Robinhoo het volgende:
Weet ik veel welke spieren. Het gaat toch gewoon om de spieren in de benen.
Bekkenbodem spieren zitten niet in de benenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:29 schreef Robinhoo het volgende:
Weet ik veel welke spieren. Het gaat toch gewoon om de spieren in de benen.
Ooh, nou die heb je wel nodig voor schieten enzo hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bekkenbodem spieren zitten niet in de benenNou ja, voor een deel...
De Kater?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:33 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh, nou die heb je wel nodig voor schieten enzo hoor
Bij welk cafe gaan we zitten de 18eeee?
Ja ik wil best Molly, maja dan zullen je wel zien wie daar rondlopen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Kater?
Nee, gekheid. Ik weet t niet, Molly?
pff, sloap lekkerquote:
Volgende keer in het eggie ook even hoi zeggen hequote:
Omg.quote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen.
Morgen mn laatste stagedag![]()
NORMAALquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:00 schreef Samzz het volgende:
Vrouw Havekamp, vrouw Havekamp, wat heb ie grote tieten. Hoe weet ie dat, hoe weet ie dat. Ik heb ze zelf in handen had. Ik heb ze ooooop en neeeer zien goan, ik heb ze oooovereind zien stoan. Vrouw Havekamp, vrouw Havekamp, wat heb ie grote tieten *zingt mee
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:00 schreef Samzz het volgende:
Vrouw Havekamp, vrouw Havekamp, wat heb ie grote tieten. Hoe weet ie dat, hoe weet ie dat. Ik heb ze zelf in handen had. Ik heb ze ooooop en neeeer zien goan, ik heb ze oooovereind zien stoan. Vrouw Havekamp, vrouw Havekamp, wat heb ie grote tieten *zingt mee
je smilies doen het nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
NORMAAL :R JOVINK VOEDERBIETELS :R MOOI WARK :R
zo dat is eruit.
fixed.quote:
Als je dan ergens op kotst, zorg dan iig dat je de naam goed hebtquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:05 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
NORMAALJOVINK VOEDERBIETELS
MOOI WARK
zo dat is eruit.
Eenschquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
en het is trouwens:
Mooi wark
Jovink![]()
Normaal![]()
![]()
waarom? ik wil het niet eens weten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dan ergens op kotst, zorg dan iig dat je de naam goed hebt
Wat is 'massa'?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:12 schreef rulerofdeath het volgende:
nu kwam er gelijk in me op: Hoe lang zou het duren totdat we een massagesprek op msn hebben?
8-10 lui ofzoquote:
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Wie zijn er allemaal wakker!?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
8-10 lui ofzo
neuh dat niet, maar het gebeurd wel bijna elke avond en gek genoeg als justin d'r weer isquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat moet toch niet zo moeilijk zijn? Wie zijn er allemaal wakker!?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh dat niet, maar het gebeurd wel bijna elke avond en gek genoeg als justin d'r weer is
checkquote:
Trustenquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:30 schreef Assiej het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoekenslaap lekker
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:30 schreef Assiej het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoekenslaap lekker
Slaap lekker Sanquote:
zoo, dat werd tiedquote:
Het feest kan beginnen, de kinderen zijn naar bedquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:41 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, dat werd tied
Ik kom voor de inburgeringscursus, zal zo mijn kaplaarzen aandoen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kssst, terug naar het westen jij![]()
MSN staat aan trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:47 schreef Min-e het volgende:Succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joahquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen, de kinderen zijn naar bed
nu welquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:50 schreef ACT-F het volgende:
Heb je mij nog voorbij zien komen op MSN?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:38 schreef ACT-F het volgende:
ik had toegezegd dat ik slapen zou gaan![]()
Maar als je met iemand aan het chatten bent die net zo'n cynicus is als ik, dan kan ik mijn lol niet op
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
heuj! Andrea was er net!
op msn hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Doe haar een nachtkus, want ik ga er vandoor!
Succes.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 04:04 schreef Redbaron het volgende:
wakker, zo brood smeren en douchen.
tot vnaamd erges
WTF?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Onderweg naar mn laatste stagedag. Vanmiddag om half 1 heb ik vakantie tot september
quote:
poor youquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
![]()
Wil ik ook
wee mij, ik ben zielig
Dank je *snotter, snif*quote:
Nee. Ik had eigenlijk vorig jaar juni mn dilpoma al kunnen hebben, maar had die stage niet gehaald, dus die moest ik inhalen. Verder ben ik gewoon helemaal klaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:36 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
WTF?
Geen school o.i.d. tussendoor?
The sheer luck of some peoplequote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik had eigenlijk vorig jaar juni mn dilpoma al kunnen hebben, maar had die stage niet gehaald, dus die moest ik inhalen. Verder ben ik gewoon helemaal klaar
Het is maar wat je geluk noemt, ik had het liefst vorig jaar juni mn diploma al gehad, dan was ik nu al bezig met mn vervolgopleiding. Nu heb ik een jaar vertraging alleen maar omdat ik een half jaartje stage moest inhalenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:07 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
The sheer luck of some people
hey nathquote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Ik had eigenlijk vorig jaar juni mn dilpoma al kunnen hebben, maar had die stage niet gehaald, dus die moest ik inhalen. Verder ben ik gewoon helemaal klaar
Wel met slagroom toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hey Selma!
Ik ga even de cake aansnijden voor de jarige hier
Selmaquote:
Nee, helaasquote:
Ehm.....wat is marmercake?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, helaas
Maar wel marmercake die hier gebakken is
marmercakequote:
quote:
volgens mij valt het wel mee. maja, ik zit toch binnenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef Samzz het volgende:
Selma, Wouter
Bij jullie ook bagger weer?
Morgen Vengaboys @ Radstakequote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef jjstyle333 het volgende:
goedenmorgen.
Hier ook bagger weer.
Morgen Dirty House @ go planet!!!
ja natte sneeuwstormquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:04 schreef Samzz het volgende:
Selma, Wouter
Bij jullie ook bagger weer?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:06 schreef jjstyle333 het volgende:
goedenmorgen.
Hier ook bagger weer.
Morgen Dirty House @ go planet!!!
Dat dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeiemorgen
Op de valreep. Sloeg zowaar een topic over.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeiemorgen
Op de valreep. Sloeg zowaar een topic over.
Poos niet gezien Henrike.quote:
Ik heb sinds gister al weekend en begin dinsdag weer.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb sinds gister al weekend en begin dinsdag weer.
Lang verhaal, maar ik begin er morgen weer, heb er al 2 jaar ervaring jaquote:
hoezo dat?quote:
Markquote:
Was 't maar waarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo dat?
ben je nu niet vrij?
tot hoe laat heb je les dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |