Denk eerder een permanente dildo. Of ze heeft opgezwollen schaamlippen. Of er is gephotoshopt.quote:
Dat ding heeft echt een lelijke inteelt kop met het syndroom van down.quote:
Mooi vinden en haar doen / raken / geven zijn 2 verschillende dingen. Stel je krijgt de keuze, seks met Lady Gaga, Ja of nee?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat ding heeft echt een lelijke inteelt kop met het syndroom van down.
Ik snap niet dat mensen dat ding mooi vinden.
binnen 5 min lig ik erop en erafquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:04 schreef CE_REAL het volgende:
[..]
Mooi vinden en haar doen / raken / geven zijn 2 verschillende dingen. Stel je krijgt de keuze, seks met Lady Gaga, Ja of nee?
Nee. Waarom zou ik iemand die ik lelijk vind doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:04 schreef CE_REAL het volgende:
[..]
Mooi vinden en haar doen / raken / geven zijn 2 verschillende dingen. Stel je krijgt de keuze, seks met Lady Gaga, Ja of nee?
Make-up + Photoshopquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:35 schreef CE_REAL het volgende:
Maar stel je ziet deze foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou je haar dan doen / raken / geven?
Niet denkend aan het feit dat ze / hij misschien hermafrodiet is. Toegegeven dat ze op sommige foto's er gewoon verschrikkelijk als een waar gedrocht uit ziet. Denk ik bij deze foto's toch![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |