Eckte eckte bazen hebben een link in hun sigquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:57 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Echter echte bazen hebben niet van die kansloze fok quotes in hun sig staan
op deze foto kijkt ze tenminste geiler dan op die met die 'serious look'quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Iemand heeft op haar gezicht gepaint
weghalen anders wordt het publiekelijk bekend, en zullen niet wetende geen links meer postenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Eckte eckte bazen hebben een link in hun sig
Ik geef wel toe dat je een bazenlink in je sig heb staan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Eckte eckte bazen hebben een link in hun sig
Weet je hoelang ik aan die site heb gewerkt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef wise het volgende:
[..]
weghalen anders wordt het publiekelijk bekend, en zullen niet wetende geen links meer posten
Minuut of 5?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Weet je hoelang ik aan die site heb gewerkt?
Daar heb je gelijk in, daarom zijn er weinig echte bazen op fok.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:00 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik geef wel toe dat je een bazenlink in je sig heb staan.
Echte bazen durven iets toe te geven en ook hun ongelijk toe te geven.
*in favorieten zet*quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:59 schreef wise het volgende:
[..]
weghalen anders wordt het publiekelijk bekend, en zullen niet wetende geen links meer posten
Zoiets:quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:55 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Zak over der hoofd en ik zou het doen
Uhm kerel, wat denk je van, site ophalen in curl, parsen, data uitlezen, verbinden met hyves api, daarna alles mooi in jquery verwerken. 5 minuten? Mijn hol.quote:
Zie PI.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Uhm kerel, wat denk je van, site ophalen in curl, parsen, data uitlezen, verbinden met hyves api, daarna alles mooi in jquery verwerken. 5 minuten? Mijn hol.
Dat design is inderdaad in 5 minuten gemaakt, maar je moet wel bedenken dat er een script achter zit.
10 minuten dan..quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Uhm kerel, wat denk je van, site ophalen in curl, parsen, data uitlezen, verbinden met hyves api, daarna alles mooi in jquery verwerken. 5 minuten? Mijn hol.
Dat design is inderdaad in 5 minuten gemaakt, maar je moet wel bedenken dat er een script achter zit.
Fijn voor je echter kan je dat qft wel weglaten. Alles wat ik hier type is de waarheid en ik heb altijd gelijk, dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:58 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik ga je toch even qft-en denk ik.
Echt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef John_Q het volgende:
[..]
HAHAHA, 1 van de 2 sneeuwmeisjes.
kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:04 schreef John_Q het volgende:
[..]
HAHAHA, 1 van de 2 sneeuwmeisjes.
Weet je wel waar qft voor staat? En begrijp je dat ook?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Fijn voor je echter kan je dat qft wel weglaten. Alles wat ik hier type is de waarheid en ik heb altijd gelijk, dus.
Ja toch? Kan even niet op haar naam komen maar zij was volgens mij 1 van de 2 die in de OP stonden toen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |