jailbreak gedaan?!quote:Op zondag 31 januari 2010 10:47 schreef fotostarter het volgende:
Bij mij werkt wireless niet
Via de laptop werkt het perfect, wanneer ik via de iPhone wil, zegt ie dat een verbinding niet mogelijk is.
Diverse reboots gedaan van zowel draadloze router als iPhone
ook de 6 dollar manier?! Want heb het net ook gedaan en lukt ook voor 0 dollarquote:Op zondag 31 januari 2010 17:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit heb ik ook gedaan, werkt perfect.
Ik heb eBuddy Pro. Die werkt prima. Eindelijk landscape mode.quote:Op zondag 31 januari 2010 20:23 schreef o.us het volgende:
Kent iemand hier een goede MSN app? Ebuddy is zo fucking irritant.
Hoe heb je dat gratis gedaan dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jailbreak gedaan?!
[..]
ook de 6 dollar manier?! Want heb het net ook gedaan en lukt ook voor 0 dollar
vanmidag eindelijk een keer geupdated naar 3.1.2 en merkt meteen verschil kwa bereik
Ja precies. Maar 3G kun je dan ook niet gebruiken ofwel? Misschien een domme vraag, maar nog dommer als ik later ontdek dat ik een enorme rekening hebquote:Op zondag 31 januari 2010 21:38 schreef Merkie het volgende:
Dataroaming uitzetten maar dat staat standaard uit.
True, ik heb nooit goed bereik thuis. Als ik buiten ben heb ik dan wel weer normaal bereik.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:52 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben trouwens wel erg blij dat ik Vodafone op mijn iPhone heb.
buiten dat de iPhone abo's kut zijn, heeft VF ook een beter (lees beter dekkend) netwerk.
Ik heb ook voor 6 euro een screenprotector gekocht, voor de zekerheid. Hij zit er op en je ziet hem nauwlijks
quote:Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef Moonwalk het volgende:
Hebben jullie bij dat compas je locatie doorgegeven? Ik denk dat ik dat niet ga doen, ben er een beetje huiverig voor ook al heb ik niks te verbergen
Ik hoor dit meestal over Telfortquote:Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef Catch22- het volgende:
Collega van me had T-Mobile en belde de klantenservice
'Ik heb geen bereik thuis'
- 'O, waarvandaaan belt u dan?'
'Thuis'
- 'Dus u heeft wel bereik'
'Ja, als ik uit het dakraam ga hangen
dus die heeft hem teruggebracht. t-mobile is prima áls je dekking hebt.
Ligt het aan de telefoon dan? Best wel raar dan als je met VF wel bereik hebt.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:57 schreef Catch22- het volgende:
Collega van me had T-Mobile en belde de klantenservice
'Ik heb geen bereik thuis'
- 'O, waarvandaaan belt u dan?'
'Thuis'
- 'Dus u heeft wel bereik'
'Ja, als ik uit het dakraam ga hangen
dus die heeft hem teruggebracht. t-mobile is prima áls je dekking hebt.
Nee dat kan niet. Dataverkeer in het buitenland is enorm duur. De dataroaming-schakelaar zorgt ervoor dat je geen data in het buitenland kan gebruiken, hetgeen je beschermt tegen hoge telefoonrekeningen.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:41 schreef June. het volgende:
[..]
Ja precies. Maar 3G kun je dan ook niet gebruiken ofwel? Misschien een domme vraag, maar nog dommer als ik later ontdek dat ik een enorme rekening heb
Dat is een standaardvraag bij elke app die gebruik maakt van je GPS. Als je dat nooit toestaat kan je niks met GPS doen.quote:
T-Mobile gebruikt GSM1800 en Vodafone GSM900 netwerk, waarbij GSM900 en veel groter bereik heeft en dus beter gebouwen penetreert.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt het aan de telefoon dan? Best wel raar dan als je met VF wel bereik hebt.
Soms denk ik te panischquote:Op zondag 31 januari 2010 22:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is een standaardvraag bij elke app die gebruik maakt van je GPS. Als je dat nooit toestaat kan je niks met GPS doen.
Hij heeft dat abo opgezegd incl iPhone en heeft nu VF met een E71 en dat werkt wel.quote:Op zondag 31 januari 2010 21:58 schreef o.us het volgende:
[..]
Ligt het aan de telefoon dan? Best wel raar dan als je met VF wel bereik hebt.
Ik ken niemand met Telfort. Iedereen heeft KPN of Vodafone eigenlijk. Veel studenten, dus die hebben dikke korting bij Hiquote:
Je simlock van je iPhone halen is heel makkelijk! Dat heb ik ook gedaan, want anders moest ik nog wachten tot 16-02!quote:Op zondag 31 januari 2010 21:50 schreef Pissie het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook mijn Iphone 3GS 16GB![]()
![]()
![]()
De hele dag al druk bezig met het downloaden van leuke apps en de Iphone een beetje ontdekken.
Helaas kan ik aankomende maand nog niet echt gebruik van mijn Iphone maken, mijn abbo wordt 5 maart pas omgezet naar T-Mobile want dan loopt m'n abbo bij Vodafone af.Dat wordt dus nog een maandje kwijlen
en behelpen met mijn Samsung F480 en hopen dat het snel 5 maart wordt!!!
Als ik het me goed herinner ondersteund Fring push.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:12 schreef mug89 het volgende:
Klopt het dat ik Skype aan moet laten willen mensen mij kunnen bellen op mn iphone?
ik kan er namelijk niet echt iets over vinden, en volgens mij heeft skype geen push, dus kan het niet (aangezien ik geen jailbreak heb en dus geen multitask)
maar wellicht is er een workaround? of moeten we gewoon wachten op push update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |