zit er voorlopig niet in. Apple Safari browser ondersteund wel HTML5 waarmee je filmpjes kunt zien van Youtube e.d. op de sites zelf. Alleen dit is YouTube en co nog aan het testen omdat de diverse sites dit nog niet hebben aangepast. Is eigenlijk omgekeerde wereld maar het is een oplossing al komt ie niet van Apple.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef Dynd het volgende:
Wanneer gaan ze nou flash ondersteunen?
Zie de laatste pagina's van het vorige deel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:53 schreef Thrilled het volgende:
Even een snelle vraag.. is het mogelijk om Iphone 3GS voor 30,- euro per maand te krijgen zonder bij te betalen voor het toestel?
Volgens mij niet. Bij de 3gs moet je 99 euro bij betalen en bij het abo van ¤ 44,95 moet je 29.55 bij betalen. Ben zelf nog niet tegen gekomen dat het zonder kon.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:53 schreef Thrilled het volgende:
Even een snelle vraag.. is het mogelijk om Iphone 3GS voor 30,- euro per maand te krijgen zonder bij te betalen voor het toestel?
Uit het vorige topic:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Bij de 3gs moet je 99 euro bij betalen en bij het abo van ¤ 44,95 moet je 29.55 bij betalen. Ben zelf nog niet tegen gekomen dat het zonder kon.
Ik heb alleen dit kunnen vinden:
http://www.gsmweb.nl/forms/tmtm013.htm
Als ik het goed zie is hij daar gratis, met een contract van 2 jaar en een relax35 abo
Pin me er niet op vast, ik heb niet goed gekeken en heb die van mij bij t-mobile zelf besteld
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Op studentmobiel.nl. voor 29,90 per maand (2 jaarcontract) heb je een gratis iPhone 3GS, 330 belminuten of smsjes (your choice) en internet.Wacht vol spanning op de mijne.
![]()
Het contract?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:22 schreef IHVK het volgende:
Hey OUS kreeg je nadat je het ding invulde meteen een mailtje terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |