Denk na, zeker na gister en eergister.
Maar hier valt echt mijn bek van open zeg. Waar gaat het heen als dit soort dingen gebeuren.
Ik was het niet eens met Fortuyn. Maar hij zorgde wel voor opschudding. En het was steeds gewoon politiek... grappig, gezellig.
Het is nou klote .
*zucht*
't Gekke is, Fortuyn en de zijnen wordt voortdurend in de schoenen geschoven dat zij 'aanzetten tot haat', maar 't is eerder omgekeerd; dat prins Pim nog niet is neergeschoten namens de politiekcorrecte gemeente door één of andere redder van de wereld mag met recht een wonder heten.
quote:Ik was al van plan om op LPF te stemmen, voor de rest sluit ik me hier bij aan
Op maandag 06 mei 2002 19:12 schreef Gia het volgende:
Ik twijfelde tussen VVD en LPF, maar als hier een allochtoon voor verantwoordelijk is, dan ben ik er nu uit.Dan mogen van mij echt alle grenzen dicht en de geldkraan naar andere landen ook.
IK BEN (godverdegodver)MEGA KWAAD! WOEDEND GEWOON!!!!
quote:hear, hear!
Op maandag 06 mei 2002 19:17 schreef gelly het volgende:
Laat iedereen nuchter blijven en beseffen dat alleen een psychopaat een dergelijke aanslag kan plegen, en dat niet complete bevolkingsgroepen verantwoordelijk zijn voor zijn daad.Denk na, zeker na gister en eergister.
quote:nope
Op maandag 06 mei 2002 19:17 schreef Party_P het volgende:
als de dader een ALLAHchtoon is, dan hebbe zij het de komende tijd het klote in NL, ook de goeie allochtonen
De dader: Baseball cap, ongeveer 185 cm, blanke man, normaal postuur.
quote:Hij heeft zelfs specifiek de PVDA genoemd.
Op maandag 06 mei 2002 19:12 schreef ixy het volgende:
ik wordt nu wel een beetje misselijk van de woordvoerder van pim fortuyn die nu op rtl 4 is, schuift meteen de schuld in de schoenen van links. ik krijg hier een heel raar gevoel van, alsof ze meteen gebruik willen maken van zijn (eventuele) dood!
quote:
Op maandag 06 mei 2002 19:18 schreef Baas het volgende:
Dit schreef Theo van Gogh begin dit jaar:'t Gekke is, Fortuyn en de zijnen wordt voortdurend in de schoenen geschoven dat zij 'aanzetten tot haat', maar 't is eerder omgekeerd; dat prins Pim nog niet is neergeschoten namens de politiekcorrecte gemeente door één of andere redder van de wereld mag met recht een wonder heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |