abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2010 @ 21:22:59 #241
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_84250096
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, afwijkingen van Algemeen Nederlands en accenten zijn vreselijk. Zie ook het kaartje hoe dat Limbo-tuig de mooie Nederlandse taalt verkwanselt met niet alleen dat half gare accent, maar ook woorden die niet tot het Nederlands gerekend mogen worden.

Kan je aangeven wanneer er een dijkdoorbraak is geweest waar de Randstad last van heeft gehad?
Je hebt het over 'weer janken om hulp' kan je dat verduidelijken? Ik kan mij niet voorstellen dat de Randstad ooit hulp nodig heeft van Limburg. Die hele provincie zit immers zo vol met uitkeringstrekkers dat ik gewoon medelijden heb met de normale mensen daar.
Leer jij eerst maar eens je geschiedenis. Kneus. Volgens mij zit nog altijd het meerendeel van de uitkeringstrekkers in de Randstad. Bovendien, ben je hier ooit al eens geweest? Zo niet, kom maar eens kijken. Ik nodig je bij deze uit om een weekje mee te draaien met het leven in deze provincie, en ben ervan overtuigd dat je een heel ander beeld van Limburg krijgt.
Tics van je petten.
pi_84250321
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:22 schreef nattermann het volgende:

[..]

Leer jij eerst maar eens je geschiedenis. Kneus. Volgens mij zit nog altijd het meerendeel van de uitkeringstrekkers in de Randstad. Bovendien, ben je hier ooit al eens geweest? Zo niet, kom maar eens kijken. Ik nodig je bij deze uit om een weekje mee te draaien met het leven in deze provincie, en ben ervan overtuigd dat je een heel ander beeld van Limburg krijgt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_84251328
Wordt hier nu zojuist een randstedeling uitgenodigd om een weekje in onze provincie te vertoeven? Kunnen we dat volk niet beter overtuigen om toch maar vooral in hun eigen, verpauperde woonomgeving te blijven? Het leef- en woongenot in Limburg is nog altijd onovertroffen en dat wil ik ook graag zo houden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 19 juli 2010 @ 21:53:00 #244
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_84251649
Limburg
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_84253227
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wordt hier nu zojuist een randstedeling uitgenodigd om een weekje in onze provincie te vertoeven? Kunnen we dat volk niet beter overtuigen om toch maar vooral in hun eigen, verpauperde woonomgeving te blijven? Het leef- en woongenot in Limburg is nog altijd onovertroffen en dat wil ik ook graag zo houden...
Ik woon al 5 jaar niet meer in Limburg. Ik was dit weekend weer in Limburg, wat mis ik het zeg! De mensen, het limburgs, het genieten, het landschap, de tradities (was toevallig schuttersfeest). Limburg
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  maandag 19 juli 2010 @ 22:26:03 #246
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_84253461
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ach, over 5 jaar staat de randstad onder water, en komen ze in Limburg aan zee met hun rubberbootjes om rijst bedelen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Redactie Frontpage maandag 19 juli 2010 @ 22:30:18 #247
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_84253639
Afsplitsen die handel! Het is al erg genoeg dat ze ons zuurstof inademen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 19 juli 2010 @ 22:43:26 #248
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_84254255
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:30 schreef Djeez het volgende:
Afsplitsen die handel! Het is al erg genoeg dat ze ons zuurstof inademen!
Ja, erg he die randstad?
pi_84254440
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:22 schreef nattermann het volgende:

[..]

Het meerendeel van de uittrekkingstrekkers woont inderdaad in de randstad. Dat klopt. Alleen het percentage uitkeringstrekkers is veel hoger in Limburg.

Ik ben er alleen niet geweest, ik woonde er zelfs 8 jaar lang Mijn opa&oma wonen er, en ik ga er altijd met veel plezier op bezoek
  maandag 19 juli 2010 @ 22:51:19 #250
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_84254665
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Het meerendeel van de uittrekkingstrekkers woont inderdaad in de randstad. Dat klopt. Alleen het percentage uitkeringstrekkers is veel hoger in Limburg.

Ik ben er alleen niet geweest, ik woonde er zelfs 8 jaar lang Mijn opa&oma wonen er, en ik ga er altijd met veel plezier op bezoek
En weet je hoe dat komt? Omdat die Hollandse vuilakken van een directeuren alles wat werkgelegenheid is naar de randstad wegtrekken.
  maandag 19 juli 2010 @ 23:05:32 #251
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_84255435
quote:

[..]

Pics, or it didn't happen.
quote:
Wat is je probleem dan? Waarom klaag je dan zo over deze mooie provincie?
Tics van je petten.
pi_84255445
quote:

[..]

Laten we niet vergeten dat het sluiten van de mijnen daar nog steeds debet aan is. (De mijnen hebben Nederland groot gemaakt)
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
  maandag 19 juli 2010 @ 23:23:07 #253
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_84256358
We worden gewoon hier altijd genept door Den Haag. Er wonen 670.000 mensen hier op een zakdoek in Zuid-Limburg, maar de protestantse regenten weigeren het als 1 verstedelijkt gebied te zien, waardoor er geen geld voor het Grote Stedenbeleid naartoe gaat.

Dus wel de overlast van een metropool, maar niet het geld dat Utrecht, Apeldoorn, Den Haag en de rest van de Randstad wel allemaal met miljarden opstrijkt.

Dat zet gewoon kwaad bloed, bij deze uiterst puike bevolking. Den Haag heeft het Limburgse heuvelland niet eens een officiele geografische naam gegeven, bang voor de term LIMBURGSE ARDENNEN. Te zot voor woorden.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:28:42 #254
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_84264828
Ik vind Albanezen en Polen stom
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 juli 2010 @ 10:31:27 #255
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84264905
Ik hou van Limburg
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_84265105
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:28 schreef jpg97 het volgende:
Ik vind Albanezen en Polen stom
Ik ben Pools.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:44:25 #257
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_84265185
Zuid-Limburg
You dont believe me ? Read this line again.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:52:46 #258
308188 Hapje
Om nom nom nom..
pi_84265406
Ach, als je als Limburger naar Duitsland gaat, en de Duitsers gaan opeens achter je rug om lullen hoor je meestal het woord: Holländer vallen. Dit is negatief bedoeld natuurlijk, gelukkig bedoelen ze hiermee de echte Hollanders en niet de Limburgers
pi_84265850
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:23 schreef Perico het volgende:
Dus wel de overlast van een metropool, maar niet het geld dat Utrecht, Apeldoorn, Den Haag en de rest van de Randstad wel allemaal met miljarden opstrijkt.
Daarbij: Zuid-Limburg angelt diep in Europa en grenst met 6 km aan Nederland en met 220 km aan België, Duitsland en Neutraal Moresnet. Met een Nederlandse drugswetgeving lokt dat natuurlijk aardig wat 'kleine ondernemers' en 'toeristen' de grens over.
Alleen mag de handhaving in Limburg niets kosten.

Qua PVV-gehalte: Wil een partij in Limburg stemmen winnen, moet ze Limburgse kandidaten hebben, want na de Spanjaarden, Habsburgers, Fransen, Duitsers, Hollanders en Amerikanen als overheersers, ziet de Limburger zijn belang het best behartigd door "ein jong vaan hië" (iemand van hier).
Maar over het algemeen hadden de partijen amper Limburgers op een verkiesbare plaats...
Farts are jazz to assholes
pi_84266271
Ik ga dit jaar 1 weekje op vakantie met de camper naar zo'n verlepte camping in Zuid-Limburg Die camping gaan we al 5 jaar heen met de zomer Gelukkig het laatste jaar, volgend jaar naar London.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:28:14 #261
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_84266513
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Fairydust het volgende:
Ik ga dit jaar 1 weekje op vakantie met de camper naar zo'n verlepte camping in Zuid-Limburg Die camping gaan we al 5 jaar heen met de zomer Gelukkig het laatste jaar, volgend jaar naar London.
een camping in London , dat is het toch wel het toppunt van triestheid
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 juli 2010 @ 11:40:47 #262
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84267068
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Fairydust het volgende:
Waarom ga je dan
pi_84267136
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waarom ga je dan
Moet van pappie en mammie zeker.
_o_
pi_84267323
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Moet van pappie en mammie zeker.
Uhu, het lijkt me niet dat ik op mij 14e in mijn eentje op vakantie ga
En ik ga volgend jaar overigens niet naar een camping in London. Hotel of een huisje ofzo.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 juli 2010 @ 11:48:14 #265
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84267422
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef Fairydust het volgende:

[..]

En ik ga volgend jaar overigens niet naar een camping in London. Hotel of een huisje ofzo.
Waardeloze ouders heb je dan, als ze een verlepte camping uitzoeken, er is genoeg moois... Maar goed, voor de gemiddelde puber is niets goed wat ouders doen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:48:46 #266
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_84267448
Al die randstedelingen die naar Limburg komen om eens een boom "in het echt" te zien
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_84267811
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Waardeloze ouders heb je dan, als ze een verlepte camping uitzoeken, er is genoeg moois... Maar goed, voor de gemiddelde puber is niets goed wat ouders doen.
Nouja, het is opzich wel een leuke camping, maar na 5 jaar heb ik het ook wel een keer gezien.
pi_84267968
quote:

[..]

Ja was ook niet negatief bedoeld... maargoed, snap best dat op je 14e er wel leukere dingen zijn dan Zuid-Limburg. Alhoewel er wel genoeg leuke dingen te doen zijn.
_o_
pi_84268143
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Ja was ook niet negatief bedoeld... maargoed, snap best dat op je 14e er wel leukere dingen zijn dan Zuid-Limburg. Alhoewel er wel genoeg leuke dingen te doen zijn.
Ja, het is best leuk hoor. Er zijn genoeg kinderen van mijn leeftijd die daar ook vaker komen dus het scheelt ook wel weer dat ik elk jaar dezelfde vriendengroep heb zegmaar. Het was dus niet negatief bedoeld tegen Zuid-Limburg zelf, maar ik bedoelde er gewoon mee dat ik liever naar het buitenland ging.

OT:
pi_84268831
quote:

[..]

14 Wat een levenservaring zul jij hebben. Ga eens inpakken met je commentaar over alles buiten je zandbak en kom over een jaar of 10 terug als je wél enigszins een wereldbeeld hebt kunnen opbouwen..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')