Ho even, ik ben een Brabander!quote:
Jij kijkt teveel SBSquote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef HaagsMeissie het volgende:
nattermann praat jij ook zo
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=196114/page=1
Zolang je niet insinueert dat ik uit de Randstad kom vind ik alles best.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dan is het goed, mijn excuses voor mijn verschrikkelijke belediging.
ik wacht nog op een antwoord...quote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef HaagsMeissie het volgende:
nattermann praat jij ook zo
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=196114/page=1
Die gast zelf is een idioot, maar hij praat gewoon normaal.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die gast zelf is een idioot, maar hij praat gewoon normaal.
nee ik bedoelde niet van hem, maar van HaagsMeissie. ze moet nog reageren op mijn laatste vraag. het valt me op dat ze vooral commentaar geeft als ze negatief commentaar kan geven.quote:
Dat noem ik normaal praten ja. Ik versta het primaquote:Op zondag 18 juli 2010 01:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
noem je dat normaal praten...het verbaast me dat ze het niet hebben ondertiteld want ik kan het wel volgen maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet kunnen verstaan
dudequote:Op zondag 18 juli 2010 01:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat noem ik normaal praten ja. Ik versta het primaIk hoor dat hij iets zuidelijker vandaan komt dan ik, maar hij is prima te volgen. Hij spreekt Bourgondiaans denk ik
Dat verstaan Hagenezen niet.
En dit zou betekenen dat mensen hier obesitas zouden hebben?quote:
Dit klopt als een bus! Overal waar je loopt of gaat, of het nu bos is, of straat, loopt het omhoog.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef megamandy het volgende:
Meid, wij hebben gewoon zo'n goede stofwisseling dat we het eten ook zo verbranden zonder 5x in de week in de sportschool te hangenHeerlijk
quote:
Ja dat is wel kut ja. Ik word ook onderhand moe van elke dag een moord hier in de straat...quote:Op zondag 18 juli 2010 03:09 schreef subcomandante_Marcos het volgende:
Hoogste moordcijfer van Nederland, is dat 'van het leven genieten'?![]()
Limburgers: derde wereld volk maar weten het van zichzelf.quote:
Net of Brabanders zich willen meten met het westen.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Limburgers: derde wereld volk maar weten het van zichzelf.
Brabanders: derde wereld volk maar denken dat ze zich kunnen meten met het Westen.
Elke keer als je de Moerdijkbrug over komt (komende vanuit Rotterdam) dan schieten de tranen in je ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |