Vanaar die PVV stemmersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:34 schreef moonmovies het volgende:
Limburg
Misschien leven de mensen er ongezond, maar volgens mij ook een stuk gelukkiger.
Goed planquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, en the Legend Killer wordt minister van economie en Nikmans minister van justitie
Inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef deepart het volgende:
Haha Limburg
Als ik zo eens kijk komt Den Bosch er ook niet vrolijk uit met tumoren en hartfalen
einighausen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:41 schreef megamandy het volgende:
Zuid-Limburg![]()
![]()
Dat mensen hier eerder dood zouden gaan komt gewoon door de mensen die in de mijnen hebben gewerkt, hun lichaam is eerder uitgeput dan mensen die in de randstad achter een bureau zitten.
Enige nadeel vind ik hier het OV. Als je kijkt, hier in Stein rijdt een buslijn die je ook door Sittard, Geleen, Beek, Elsloo, Berg a/d Maas, Urmond en Einighausen brengt. In Eindhoven zou die buslijn uit 6 verschillende lijnen bestaanDat is wel echt een dikke faal.
Oja over die ingrediënten, heb je al eens op de markt gekeken? Zijn ook genoeg kramen te vinden met "aparte" ingrediënten.
Ik zeg: dijkdoorbraak.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
einighausen?die plaatsnamen daar zou je ook zo in duitsland kunnen aantreffen. ik zeg: zuid limburg aan belgie geven en de rest aan duitsland
quote:
Ja, sterker nog dat is de Nederlandse naam van die plaats. In het Limburgs zeg je hier in de buurt gewoon Einighoese.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
einighausen?die plaatsnamen daar zou je ook zo in duitsland kunnen aantreffen. ik zeg: zuid limburg aan belgie geven en de rest aan duitsland
dat kaartje ben ik ook eens tegengekomenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:24 schreef HaagsMeissie het volgende:
dit kaartje kan er ook wel bij![]()
[ afbeelding ]
Dàt is nou die kwestie van geduld.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:24 schreef HaagsMeissie het volgende:
dit kaartje kan er ook wel bij![]()
[ afbeelding ]
waar in limburg staat dat kasteel?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit hebben we niet in rest van nl, dus laat llimburg met rust![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |