En nederland wil ons niet kwijt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Limburg wil niet bij Holland horen
/Slotje
De laatste noemenswaardige overstroming was toch echt in Limburgquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja omdat de rest van jullie kutholland onder water gelopen is
Dat jij moeite hebt om aparte ingrediënten bij elkaar te krijgen, ligt meer aan jou dan aan Limburgquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach er zijn heus wel prachtige plekjes hier en mooie bezienswaardigheden, maar het bruist gewoon niet.
Als ik een weekend in bijvoorbeeld Utrecht ben geweest en ik kom dan terug dan moet ik weer helemaal acclimatiseren![]()
Verder zijn de voorzieningen hier zowat nihil....
Zelfs met iets simpels als koken moet ik al geen al te moeilijke dingen maken, want dan heb ik moeite om de ''apartere'' ingredienten bij mekaar te krijgen
Limburg is geen Nederland. Dat is een mengelmoes van Duitsland en België.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:28 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Mensen die delen van Nederland weg willen geven. [ afbeelding ]
Die mensen moeten ze vervolgen onder artikel 93 WvS.
Ha, gequote!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Limburg is geen Nederland. Dat is een mengelmoes van Duitsland en België.
De levensgenieter uithangen is nou eenmaal wat slechter voor je (lichamelijke) gezondheid.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:17 schreef Lexjuuuh het volgende:
schrikbarende cijfers, wist niet dat het zo slecht toeven was bij ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |