Minister worden?quote:
Dan probeer maar eens surinaams te koken en kouseband te krijgen hier in Sittard......quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk, dat hebben wij nou andersom met Amsterdam: als wij weer thuis zijn zijn we blij dat we die idiote, hectische boel weer achter ons hebben gelaten.
[..]
Define "voorzieningen"? Ik kan hier alles krijgen hoor, geen probleem. Ik denk dat Limburgers gewoon niet zo van stront met uien houden. Zo hebben we hier een prachtige versboerderij om de hoek liggen, met allerlei producten zo van het landKom daar maar eens om in Amsterdam.
Ga dan naar de toko op de rijksweg in Geleen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:58 schreef Tassiepassie het volgende:
Dan probeer maar eens surinaams te koken en kouseband te krijgen hier in Sittard......
Moest 3 toko's langs en 2 daarvan hadden het niet in hun assortiment en de 3de kreeg het de dag daarna pas weer binnen (diepvriesmeuk!)
Tuurlijk heb je hier prachtige verse produkten, ik maak ze vaak zat, maar ik hou ook erg van buitenlands koken en dan wordt het vrij moeilijk![]()
Zal ik even langskomen?quote:Ik ben niet ontevreden hier hoor maar ik mis gewoon een hoop qua gevoel![]()
Zal wel iets persoonlijks zijn![]()
Misschien omdat we hier ook met minder mensen op elkaar wonen?quote:Verdere voorzieningen...van alles gewoon minder dan in de grote steden![]()
Dat kan. Maar als dat het ergste is... Ik hoef eigenlijk bijna nergens meer contant te betalen.quote:Als ik kijk naar hier in de wijk....en ik moet pinnen...dan is de dichtsbijzijnde pinautomaat in het centrum.
Ja je kunt bijpinnen in de lokale supermarkt, maar als je 's ochtends gaat hebben ze nooit genoeg geld in hun kassa![]()
Tja. Ik erger me aan stomme dingen in de drukke stadquote:En zulke stomme dingen irriteer ik me aan
Je mag zelf je departement uitkiezen. Binnenlandse zaken, justitie, economische zaken, corruptie en eruditie zijn al weg.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ga dan naar de toko op de rijksweg in Geleen.
ik haat Geleen, daar heb ik met mijn ex gewoond![]()
[..]
Zal ik even langskomen?![]()
nee hoeft niet![]()
[..]
Misschien omdat we hier ook met minder mensen op elkaar wonen?
nou dan is het dat misschien ook wat ik mis![]()
[..]
Dat kan. Maar als dat het ergste is... Ik hoef eigenlijk bijna nergens meer contant te betalen.
klopt, maar heb altijd graag cash op zak
[..]
Tja. Ik erger me aan stomme dingen in de drukke stad
nog altijd meer voordelen dan nadelen imo![]()
Dan concludeer ik het volgende: we moeten niet in Geleen afspreken maar ergens anders, ik moet dringend gezelschap komen bieden en je wilt daar best geld voor aannemen, en dat vind jij zeker geen nadeelquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, en the Legend Killer wordt minister van economie en Nikmans minister van justitie
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan concludeer ik het volgende: we moeten niet in Geleen afspreken maar ergens anders, ik moet dringend gezelschap komen bieden en je wilt daar best geld voor aannemen, en dat vind jij zeker geen nadeel
Ik had het over de afscheiding van zuid-Limburg hequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ik woon hiet zo graag
Maar ik stem geen PVV
Als minister van economische zaken ben ik voor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had het over de afscheiding van zuid-Limburg he
Is dat een uitnodiging om te neuken?quote:
Limburg wil niet bij Holland horenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik zat pas op de volgende site te kijken: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o4236n21143.html , waar dus allemaal demografische informatie te vinden is over allerhande onderwerpen. Maar toen viel het me dus op hoe hard Zuid-Limburg op allerlei gebieden faalt. Ik wist wel dat het een achterstands gebied was maar ze zijn toch wel meer dan oververtegenwoordigd in het falen in allerhande gebieden. Zie hieronder bijvoorbeeld een paar kaartjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te vinden waarbij Zuid-Limburg er in negatieve zin uitspringt.
Mijn klacht is dus dat Zuid-Limburg nog bij Nederland hoort en waarom het niet aan Duitsland of België geschonken wordt.
Ga weg dan, dit is .nlquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Limburg wil niet bij Holland horen
/Slotje
dit is fok!quote:
nee dank u !quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging om te neuken?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:14 schreef Perico het volgende:
Vanwege mensen als de TS, zie ik me nu helaas genoodzaakt om alle vriendelijke Randstatters die hier in het mooie Zuid-Limburg de weg vragen, meteen te nuecken danwel kapot te schieten.
Tijdens de Gold Race zijn we coulant, kegelen we ze alleen de Eyserbosweg af -- ongespitst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |