Vanaar die PVV stemmersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:34 schreef moonmovies het volgende:
Limburg
Misschien leven de mensen er ongezond, maar volgens mij ook een stuk gelukkiger.
Goed planquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, en the Legend Killer wordt minister van economie en Nikmans minister van justitie
Inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef deepart het volgende:
Haha Limburg
Als ik zo eens kijk komt Den Bosch er ook niet vrolijk uit met tumoren en hartfalen
einighausen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:41 schreef megamandy het volgende:
Zuid-Limburg![]()
![]()
Dat mensen hier eerder dood zouden gaan komt gewoon door de mensen die in de mijnen hebben gewerkt, hun lichaam is eerder uitgeput dan mensen die in de randstad achter een bureau zitten.
Enige nadeel vind ik hier het OV. Als je kijkt, hier in Stein rijdt een buslijn die je ook door Sittard, Geleen, Beek, Elsloo, Berg a/d Maas, Urmond en Einighausen brengt. In Eindhoven zou die buslijn uit 6 verschillende lijnen bestaanDat is wel echt een dikke faal.
Oja over die ingrediënten, heb je al eens op de markt gekeken? Zijn ook genoeg kramen te vinden met "aparte" ingrediënten.
Ik zeg: dijkdoorbraak.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
einighausen?die plaatsnamen daar zou je ook zo in duitsland kunnen aantreffen. ik zeg: zuid limburg aan belgie geven en de rest aan duitsland
quote:
Ja, sterker nog dat is de Nederlandse naam van die plaats. In het Limburgs zeg je hier in de buurt gewoon Einighoese.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
einighausen?die plaatsnamen daar zou je ook zo in duitsland kunnen aantreffen. ik zeg: zuid limburg aan belgie geven en de rest aan duitsland
dat kaartje ben ik ook eens tegengekomenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:24 schreef HaagsMeissie het volgende:
dit kaartje kan er ook wel bij![]()
[ afbeelding ]
Dàt is nou die kwestie van geduld.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 04:24 schreef HaagsMeissie het volgende:
dit kaartje kan er ook wel bij![]()
[ afbeelding ]
waar in limburg staat dat kasteel?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit hebben we niet in rest van nl, dus laat llimburg met rust![]()
weet ik veel ik heb gewoon zuid limburg ingetypt bij googlequote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef BlackLining het volgende:
Komt door bourgondische levenswijze. Veel drinken, veel lekker eten, niet te actief. En ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
Liever 60 jaar in Limburg of Brabant dan 80 jaar in de Randstad
Limburg
Brabant
Zeeland
Noorden van het land:![]()
Oosten van het land:
Randstad2
Held. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef BlackLining het volgende:
Komt door bourgondische levenswijze. Veel drinken, veel lekker eten, niet te actief. En ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
Liever 60 jaar in Limburg of Brabant dan 80 jaar in de Randstad
Limburg
Brabant
Zeeland
Noorden van het land:![]()
Oosten van het land:
Randstad2
vandaar ook dat er in limboland zoveel mensen met obesitas wonen. nouja ik kan me er niet druk om maken, hoe minder limbos hoe beterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef BlackLining het volgende:
Komt door bourgondische levenswijze. Veel drinken, veel lekker eten, niet te actief.
Bron?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
vandaar ook dat er in limboland zoveel mensen met obesitas wonen. nouja ik kan me er niet druk om maken, hoe minder limbos hoe beter
Tja, persoonlijk heb ik niks te klagen met 65 kg en 1m80, maargoed. Misschien nog wat zuidelijker gaan wonen danquote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
vandaar ook dat er in limboland zoveel mensen met obesitas wonen. nouja ik kan me er niet druk om maken, hoe minder limbos hoe beter
ik ben ook van daar, maar het is niet te horen. heb je nu ook iets tegen mij?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
Je vergeet Brabant (quote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef nattermann het volgende:
Limburg
Limburgs dialect![]()
Limburgse, bourgondische levenswijze![]()
![]()
Alles buiten Limburg, speciaal Den Haag![]()
![]()
x 100000000 MILJARD
WTF waar is dat ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit hebben we niet in rest van nl, dus laat llimburg met rust![]()
echt een typische limburger, zo nationalistisch.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef nattermann het volgende:
Limburg
Limburgs dialect![]()
![]()
![]()
x 100000000 MILJARD
Zegt me niks.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je vergeet Brabant (![]()
![]()
) en Zeeland (
)
En terecht.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef A-noniem het volgende:
[..]
echt een typische limburger, zo nationalistisch.
jij was tijdens het wk zeker voor duitslandquote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef nattermann het volgende:
Limburg
Limburgs dialect![]()
![]()
![]()
x 100000000 MILJARD
Waarom zou ik? Kom eens met argumenten in plaats van plaatjes.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
jij was tijdens het wk zeker voor duitsland
Kijk, daar kan de rest nog eens iets van leren. Werken om van te leven, in plaats van andersom, als voorbeeld.quote:
omdat je een hekel hebt aan alles buiten limburg en dan lijkt het me logisch dat je voor duitsland bent want limburg lijkt meer op duitsland dan op nederlandquote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Kom eens met argumenten in plaats van plaatjes.
Klopt, maar wel naar waarheidquote:Op zondag 18 juli 2010 01:06 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
die heb je zelf in elkaar geknutselt
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg nergens dat ik een hekel heb aan alles buiten Limburg. Oh wacht, je bent een trieste troll waar ik op reageer. Nou, groetjes aan Tiny en Lau in Nootdorp!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
omdat je een hekel hebt aan alles buiten limburg en dan lijkt het me logisch dat je voor duitsland bent want limburg lijkt meer op duitsland dan op nederland
Ho even, ik ben een Brabander!quote:
Jij kijkt teveel SBSquote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef HaagsMeissie het volgende:
nattermann praat jij ook zo
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=196114/page=1
Zolang je niet insinueert dat ik uit de Randstad kom vind ik alles best.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Dan is het goed, mijn excuses voor mijn verschrikkelijke belediging.
ik wacht nog op een antwoord...quote:Op zondag 18 juli 2010 01:09 schreef HaagsMeissie het volgende:
nattermann praat jij ook zo
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=196114/page=1
Die gast zelf is een idioot, maar hij praat gewoon normaal.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die gast zelf is een idioot, maar hij praat gewoon normaal.
nee ik bedoelde niet van hem, maar van HaagsMeissie. ze moet nog reageren op mijn laatste vraag. het valt me op dat ze vooral commentaar geeft als ze negatief commentaar kan geven.quote:
Dat noem ik normaal praten ja. Ik versta het primaquote:Op zondag 18 juli 2010 01:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
noem je dat normaal praten...het verbaast me dat ze het niet hebben ondertiteld want ik kan het wel volgen maar ik kan me voorstellen dat mensen het niet kunnen verstaan
dudequote:Op zondag 18 juli 2010 01:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat noem ik normaal praten ja. Ik versta het primaIk hoor dat hij iets zuidelijker vandaan komt dan ik, maar hij is prima te volgen. Hij spreekt Bourgondiaans denk ik
Dat verstaan Hagenezen niet.
En dit zou betekenen dat mensen hier obesitas zouden hebben?quote:
Dit klopt als een bus! Overal waar je loopt of gaat, of het nu bos is, of straat, loopt het omhoog.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef megamandy het volgende:
Meid, wij hebben gewoon zo'n goede stofwisseling dat we het eten ook zo verbranden zonder 5x in de week in de sportschool te hangenHeerlijk
quote:
Ja dat is wel kut ja. Ik word ook onderhand moe van elke dag een moord hier in de straat...quote:Op zondag 18 juli 2010 03:09 schreef subcomandante_Marcos het volgende:
Hoogste moordcijfer van Nederland, is dat 'van het leven genieten'?![]()
Limburgers: derde wereld volk maar weten het van zichzelf.quote:
Net of Brabanders zich willen meten met het westen.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Limburgers: derde wereld volk maar weten het van zichzelf.
Brabanders: derde wereld volk maar denken dat ze zich kunnen meten met het Westen.
Elke keer als je de Moerdijkbrug over komt (komende vanuit Rotterdam) dan schieten de tranen in je ogen.
Nee, die komt van de website hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 08:28 schreef trabant het volgende:
[..]
Kun je dit corrigeren naar leeftijd en geslacht?
Van het prachtig uitzicht ineens?quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
Elke keer als je de Moerdijkbrug over komt (komende vanuit Rotterdam) dan schieten de tranen in je ogen.
Denken dat ik mij met het westen wil kunen metenquote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Brabanders: derde wereld volk maar denken dat ze zich kunnen meten met het Westen.
Van blijdschap, jazekerquote:[b]Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:[/
Van geluk inderdaad, dat je eindelijk weer door kunt rijden.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:08 schreef knep het volgende:
[..]
Van geluk inderdaad, dat je eindelijk weer door kunt rijden.
Ook vanaf de andere kant schieten de tranen je in de ogen.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Ijs eten in Epenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben vandaag nog lekker met de brommer naar Epen gegaan om een lekker ijsje te eten bij de bekende ijszaak
Dat zijn me nog es een flinke bollen voor een paar euro
Heerlijk
Nou, het enige dat ik verlang is dat Limburgers uit het stemrecht worden ontzet, want met al die Limburgers erbij stevent Nederland in sneltreinvaart af op een dictatoriale politiestaat, die erg veel weg heeft van Noord-Korea.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef DaDude1987 het volgende:
Mensen die andere streken afzeiken...hoe triest ben je dan zeg. Blijf gewoon weg, maar ga je niet op een voetstuk plaatsen....
De natuur is ook mooi, de huizen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Dyll het volgende:
Waarom basht iedereen altijd zo op Limburg eigenlijk? Waarom niet Overijssel of Drenthe? Er zijn toch heus wel mooie dingen aan Limburg, bijvoorbeeld de natuur, mooie steden, de natuur en mooie steden.
Heus niet iedereen in Limburg heeft op de pvv gestemd. Het kom omdat er heel veel ouderen/bejaarden in Limburg wonen en die stemmen uiteraard op de pvv. Veel jongeren trekken tegenwoordig ook weg uit Limburg. Totale vergrijzing dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:48 schreef subcomandante_Marcos het volgende:
[..]
De natuur is ook mooi, de huizen.
Maar die mensen die er wonen ...Door hun PVV-stemgedrag verneuken ze ook de rest van Nederland.
![]()
Daarom dus Limburgers bashen! Ze doen hele nare dingen met Nederland zo op 9 juni.
Het is neit Limburg, het zijn de mensen. De mensen die zich altijd zo nadrukkelijk moeten profileren als gezellige mensen met een bourgondische levensstijl.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Dyll het volgende:
Waarom basht iedereen altijd zo op Limburg eigenlijk? Waarom niet Overijssel of Drenthe? Er zijn toch heus wel mooie dingen aan Limburg, bijvoorbeeld de natuur, mooie steden, de natuur en mooie steden.
ik zou ook wegtrekken als ik in limburg zou wonen, desnoods met een knapzak op mijn rug. alles liever dan ooit nog een keer in die achterstandsprovincie te moeten komenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef Dyll het volgende:
[..]
Heus niet iedereen in Limburg heeft op de pvv gestemd. Het kom omdat er heel veel ouderen/bejaarden in Limburg wonen en die stemmen uiteraard op de pvv. Veel jongeren trekken tegenwoordig ook weg uit Limburg. Totale vergrijzing dus.
Maar die mensen wonen alleen in de Zuid-Limburgse heuveldorpjes. Ga dan ook eens naar Noord of Midden Limburg. Want als je naar Zuid-Limburg gaat zoek je het ook een beetje op.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is neit Limburg, het zijn de mensen. De mensen die zich altijd zo nadrukkelijk moeten profileren als gezellige mensen met een bourgondische levensstijl.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:48 schreef subcomandante_Marcos het volgende:
[..]
De natuur is ook mooi, de huizen.
Maar die mensen die er wonen ...Door hun PVV-stemgedrag verneuken ze ook de rest van Nederland.
![]()
Daarom dus Limburgers bashen! Ze doen hele nare dingen met Nederland zo op 9 juni.
Boycot Limburg. Eet geen vlaaien meer.Verder komt er niet zo veel uit Limburg geloof ik, bijna niemand werkt daar in die provincie volgens mij.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |