Dat had gekund, maar dan kom ik weer snel over de belastingdrempel van 200 NOK heen en dan wil zowel de Noorse post als de douane opeens veel geld zien (minimaal 150 NOK voor de post + een percentage van de waarde van het pakket).quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:28 schreef k_man het volgende:
Dan had je nog iets meer moeten bestellen.
Print gauw het scherm uit!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:36 schreef flipsen het volgende:
Hm, ziet er eigenlijk helemaal niet beroerd uit, die tussenstand (lol, 50% van het totale aanstal stemmen!). Maar even aankijken en wellicht nog een spam-campagne er tegenaan gooien, dan heb ik mooi reclame op WW twv 2.000 euri
Nee nee, 52,63%quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:40 schreef Bora-Bora het volgende:
Flipsen, weer een stem erbij.
Je staat nu op 50%.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 10:38 schreef Fogel het volgende:
Ben ook even bij het Noorwegen deel gaan kijken daar en kan er alleen maar droevig van worden... http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=83155
Ouuuuuuuuuuuuuuuuude topics en slecht advies. En nee, ik ga daar geen verandering in aanbrengen
En dan vooral in Bjugn. Het is leuk om daar in de zomer in een vakantiehuis te zijn, maar er permanent gaan wonen, nee. Maargoed, laat ze maar in de waan dat het allemaal geweldig is en duimen dat hun Noors beter gaat zijn dan hun Nederlandsquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Dat is wel heeeeeeeeeeeeel erg!
![]()
Ik ben ook wel onder de indruk van de mensen die in de buurt Trontheim willen gaan wonen.
Loll!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 09:11 schreef Fogel het volgende:
Over een maand of 7-8 maand ligt hik er zo bij:
[ afbeelding ]
"Wat nou, naar mijn kind kijken, ik moet een topic openen op FOK".
Ze hadden het blijkbaar van de picdump gehaald, maar ik heb even de cache ergens anders geplaatst. Zou nu dus terug moeten zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |