Wie weet zit er een bouwpakket in de postquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heb je voor mij een huis gekocht?![]()
We huren gewoon hoor...
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik verwacht jou ook binnenkort in OUD
Huis gekocht, getrouwd, ...
Ja, minimaalquote:Op vrijdag 12 februari 2010 01:00 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen!!
![]()
LOL Hik, ik dacht dat jij helemaal niet aan de kinderen wilde!![]()
(Iets met hekel, enzo....)
Maarreh, van harte hoor; ik hoop dat je snel aan het idee kunt wennen en dan lekker gaat genieten!
Zeg, wie weet zijn het er wel twee!![]()
quote:
Gewoon af en toe meelezen in OUD voor de horrorverhalen en mocht je gaan twijfelen, dan kun je gewoon op een zaterdag naar de Ikea gaan om (tijdelijk) van je kinderwens te genezen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef Vogue het volgende:
Ik hoor hier op mijn werk de hele dag verhalen aan over zwangerschapskwaaltjes, lekkende tieten, straie, jankende kinderen, kotsende baby's, poepluiers, gebroken nachten, (geen) sex na de bevalling en zwangerschapsyoga.
Nu hou ik wel veel van kinderen hoor, maar dit motiveert mij nou niet echt om een partner te zoeken en een kind te makenNee, ik richt me vooralsnog nog even 100% op mijn carrière
De boeken zijn ook extreem motiverend inderdaad...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef Vogue het volgende:
Ik hoor hier op mijn werk de hele dag verhalen aan over zwangerschapskwaaltjes, lekkende tieten, straie, jankende kinderen, kotsende baby's, poepluiers, gebroken nachten, (geen) sex na de bevalling en zwangerschapsyoga.
Nu hou ik wel veel van kinderen hoor, maar dit motiveert mij nou niet echt om een partner te zoeken en een kind te makenNee, ik richt me vooralsnog nog even 100% op mijn carrière
Mijn voorlaatste.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 07:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
Dat was mijn laatste post voor ik ging slapen
En toch heeft dat je over de streep getrokken...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Hik het volgende:
[..]
De boeken zijn ook extreem motiverend inderdaad...![]()
Het jammere is dat het maar twee kanten op schijnt te kunnen óf dingen over uitscheuren, postnatale depressies en andere griezelige dingen, óf van die huppelkutten die het alleen maar hebben over "het wonder der geboorte" en "het mooiste dat je als vrouw kunt doen" (of ik nog niet misselijk genoeg was).
Hahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Hik het volgende:
[..]
Het jammere is dat het maar twee kanten op schijnt te kunnen óf dingen over uitscheuren, postnatale depressies en andere griezelige dingen, óf van die huppelkutten die het alleen maar hebben over "het wonder der geboorte" en "het mooiste dat je als vrouw kunt doen" (of ik nog niet misselijk genoeg was).
Na twee dagen lezen heb ik maar weer even de LP van Istanbul gepakt...![]()
Voorlopig ga ik volgende week lekker naar Ecuador. Even geen vrieskou meer, beetje bijkletsen met iedereen en een leuke workshop in het vooruitzicht. Het is niet achterlijk druk daar nu en ik heb er echt zin in. Vlieg voor de variatie over Panama trouwens. Kon geen "directe" vlucht meer krijgen (wat KLM een directe noemt dan, via Bonaire en Guayaquil) en tot mijn verbazing is via Panama korter vliegen (wel wat langer wachten daar, maar dat vliegveld is een stuk beter dan Bonaire (om 5 uur 's nachts).
Moet je voor de gein eens op haptonomie gaan zoeken (vast wel een lezinkje op youtube te vinden ofzo) : daar krijg je ook rillingen van!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:20 schreef Hik het volgende:
[..]
Na twee dagen lezen heb ik maar weer even de LP van Istanbul gepakt...![]()
Ah tof! Da's natuurlijk wel weer leuk, indd!quote:Voorlopig ga ik volgende week lekker naar Ecuador. Even geen vrieskou meer, beetje bijkletsen met iedereen en een leuke workshop in het vooruitzicht. Het is niet achterlijk druk daar nu en ik heb er echt zin in. Vlieg voor de variatie over Panama trouwens. Kon geen "directe" vlucht meer krijgen (wat KLM een directe noemt dan, via Bonaire en Guayaquil) en tot mijn verbazing is via Panama korter vliegen (wel wat langer wachten daar, maar dat vliegveld is een stuk beter dan Bonaire (om 5 uur 's nachts).
Mja, bizar inderdaad. Ik laat het allemaal maar even over me heen komen (en ga inderdaad voorlopig maar niet naar de IKEA...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En toch heeft dat je over de streep getrokken...
Maar Gefeliciteerd hoor!
Vind het wel een enorme gok om er vanuit te gaan dat bekenden van je het niet zouden lezen hier, hebben die allemaal geen internet?
Ja zeg, inderdaad!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
En toch heeft dat je over de streep getrokken...
Maar Gefeliciteerd hoor!
Vind het wel een enorme gok om er vanuit te gaan dat bekenden van je het niet zouden lezen hier, hebben die allemaal geen internet?
Oh, okee!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:27 schreef Hik het volgende:
Iedereen die ik ken heeft internet en iedereen die ik ken vind mijn FOK-leven belachelijk...
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:27 schreef Hik het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken heeft internet en iedereen die ik ken vind mijn FOK-leven belachelijk...
Klinkt als lekkere tripjes!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:19 schreef Vogue het volgende:
[..]
HahahaHet wonder der geboorte
Kan me voorstellen dat een LP leuker is om te lezen als een zwangerschapsboek. Maar ik vind het wel heel leuk voor je hoor, echt
Lekker Ecuador. Ga je het na 3 maanden vertellen op je werk? Vind je het niet moeilijk niets te zeggen nu?
Ik ben ook weer redelijk aan het reizen, maar nog niet zo ver als jij. Net terug van een kleine week Brussel, volgende week donderdag moet ik een presentatie geven in Barcelona. Heb er maar gelijk een weekend aan vastgeplakt en ga er couchsurfen. De week er op heb ik een congres in Frankfurt. In april naar Boston en vanaf juni kan ik weer lekker regelmatig naar Latin America
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:31 schreef Vogue het volgende:
Als ik sporadisch iemand vertel over het Fok forum, dan kijken ze me met grote ogen aan. Het FOK forum??? Eerste vraag die ik dan krijg, waar staat FOK voor. Daarna een opmerking: je bent toch helemaal geen nerd?
Zullen we dan maar zondag -14 februari- samen naar de IKEAquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef Vogue het volgende:
Om er daarna achter te komen dat vrouwen met kinderen veel hoger gewaardeerd worden, omdat zij - ondanks dat ze drie kinderen hebben - toch dat ene verslag van die vergadering zo mooi gemaakt hebben.... Dus dan kan jij best nog wel drie projecten erbij doen en vijf dienstreizen maken, want jij hebt tenslotte geen kinderen en je weet ook niet hoe moeilijk dat is om te combineren met werkenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:05 schreef Vogue het volgende:
Ik hoor hier op mijn werk de hele dag verhalen aan over - censuur-
Nee, ik richt me vooralsnog nog even 100% op mijn carrière
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:59 schreef flipsen het volgende:
Dat is wel heavy shit... dat ik dat af en toe doe in FS-X, ok... maar in het echie??
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:59 schreef flipsen het volgende:
Dat is wel heavy shit... dat ik dat af en toe doe in FS-X, ok... maar in het echie??
Dit is toch wel humorquote:Op vrijdag 12 februari 2010 13:32 schreef flipsen het volgende:
Hahaha, het kostte me wat lobby-werk bij oud-klanten, maar het is geluktTipica Reizen is genomineerd voor beste online reisorganisatie 2010 bij Wereldwijzer
Nu even flink spammen, allemaal even stemmen op die site he!! Oh wacht, moet je wel eerst een account hebben trouwens (gratis, zonder spam).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |