Hee, je was deze vergeten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:44 schreef DutchTrain het volgende:
Dat dus. En dan als internationaal postpakket.
Tussen de dames die niet in de envelop zaten en de Haagse Harry wel in de envelop zat?quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ehmm, ik heb er heel lang naar zitten kijken, maar ik zie de verschillen niet
Ow in de envelOP, ik dacht in de OP.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:02 schreef Fogel het volgende:
Tussen de dames die niet in de envelop zaten en de Haagse Harry wel in de envelop zat?![]()
ég wel.
Neem er een pied-a-terrequote:De Brussel-plaat blijft hangen, in april moet ik alweer...
Je had het over post, niet de openingspostquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ow in de envelOP, ik dacht in de OP.
http://www.thonhotels.no/(...)-Residence-Parnasse/ ga ik waarschijnlijk weer boeken.quote:Neem er een pied-a-terre
Oja maar als je er hello kitty sokken bij had gedaan, is het natuurlijk logisch dat de douane dat gelijk in heeft gepikt!...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb nog eens een pakketje naar Argentinië gestu... ow wacht![]()
ik heb nu niets verklapt toch?
Gewoon letten op het driehoekje naast de letter, voor jou is de punt naar beneden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:06 schreef k_man het volgende:
In één van de Baltische landen - ik ben vergeten welk - begint het woord voor dames met een M en het woord voor heren met een V. Heel handig bij toiletten dus...
Hey, ik heb hongerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:32 schreef Vogue het volgende:
Mmmm, tamarindo, heerlijk! Die onderste ken ik niet
Eén keer naar Japan en het blijft je je leven lang achtervolgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:37 schreef Bora-Bora het volgende:
Hoe kom je aan die hello-kitty-gekte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |