Never mind.. ik las niet goedquote:Op zondag 21 februari 2010 15:58 schreef kidkash19 het volgende:
Apart....HBK heeft Danielson al getraind...Waar heb je dat vandaan trouwens want op de WWE site is nog niks veranderd
SD niet gezien zeker? Aangezien dat reden genoeg geeft om dat scenario te laten uitkomenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef Wessiej het volgende:
Morrison doet niet mee terwijl die wel een wedstrijd had op Smackdown?
[ afbeelding ]
Jawohl, maar beetje doorheen geskipt want er moest optijd een preview voor jullie scavengers worden gemaakt! Wat gebeurde er?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:28 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
SD niet gezien zeker? Aangezien dat reden genoeg geeft om dat scenario te laten uitkomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
Y2Jquote:Op zondag 21 februari 2010 21:11 schreef kidkash19 het volgende:
SD Chamber: Morrison kan niet meedoen, Shawn neemt zn plaats in, Taker - Jericho - Shawn zijn de laatste, Taker elimineert Shawn, Shawn superkicked Taker terwijl hij de chamber verlaat, Jericho steelt de pin en is de nieuwe champ
Raw chamber: Kofi zit erin om het high flying gedeelte, Ted/Orton gebeurt eindelijk en ontploft. Cena geeft Trips de AA, Sheamus steelt de pin. Batista rent dan de chamber in en Batista Bombs Cena waardoor Sheamus weer door geluk wint.
Maryse wint de Diva titel
McIntyre wint
Sheamus als Champ naar WM?Dat zal een goede buyrate worden.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:11 schreef kidkash19 het volgende:
SD Chamber: Morrison kan niet meedoen, Shawn neemt zn plaats in, Taker - Jericho - Shawn zijn de laatste, Taker elimineert Shawn, Shawn superkicked Taker terwijl hij de chamber verlaat, Jericho steelt de pin en is de nieuwe champ
Raw chamber: Kofi zit erin om het high flying gedeelte, Ted/Orton gebeurt eindelijk en ontploft. Cena geeft Trips de AA, Sheamus steelt de pin. Batista rent dan de chamber in en Batista Bombs Cena waardoor Sheamus weer door geluk wint.
Maryse wint de Diva titel
McIntyre wint
Henry/MVP vs ShoMiz word erin gepropt waar ShoMiz wint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door kidkash19 op 22-02-2010 10:32:13 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
quote:Op maandag 22 februari 2010 09:02 schreef kidkash19 het volgende:![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kankerspoiler
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Nou, vooruit, omdat je niet met een slap excuus aankomtquote:Op maandag 22 februari 2010 10:31 schreef kidkash19 het volgende:
oeps....excuse me....meteeen aangepast. Case of the mondays
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van Twitter, gelukkigquote:wwe
Just announced: MONEY IN THE BANK Qualifying Matches will begin TONIGHT on Raw. Watch LIVE at 9/8 CT on @USA_Network!! #WWE
2 "Mr money in the bank" tegelijk? Hopelijk weten ze er goed mee om te gaan, bij TNA heb je 3 koffers en daar is het een rommeltje ieder jaarquote:
Hoe komt je daar bijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:41 schreef Cubeforc3 het volgende:
[..]
bij TNA heb je 3 koffers en daar is het een rommeltje ieder jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAW en de matches gemaakt voor WM:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is WM te bestellen, dat je het live kan kijken via de PC?Ben serieus van plan live te gaan kijken, ookal kost het wat.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Over HBK en WMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RAW en de matches gemaakt voor WM:Kan op wwe.com bestellen en kijken. Redelijke kwaliteit lijkt mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is WM te bestellen, dat je het live kan kijken via de PC?Ben serieus van plan live te gaan kijken, ookal kost het wat.\quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:22 schreef Tazmaniac het volgende:
nog 1 ding over RAW trouwensNiet geluisterd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kan op wwe.com bestellen en kijken. Redelijke kwaliteit lijkt mij.
[..]
Niet geluisterd?Wie luisterd er nou naar Cole?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha nee sorry.. had ik idd gemistAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Batista denkt erover om te stoppen na WM. Gaat eerst nog een WWE film doen en dan kijken of hij stopt of niet. Hij is alweer 41, maar in betere shape dan Triple H/HBK dat soort oudjes. En hij heeft niet ze hele leven geworsteld zoals hun.
Ben benieuwd, als ik hem was zou ik door gaan. Betaald denk ik wel goed genoeg als main eventer in de WWE.![]()
Mwah hij heeft ook zn blessures wel gehad hoor, zn stijl helpt hem wel want hij doet geen gekke dingen dus weinig extreme bumpsIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
WM 26 card uit mijn kop (wilde gokjes dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heet.....Kennedy![]()
Moest echt enorm lachen toen ik dat zagquote:lijkt net de kertman
Had er al screeny van gemaakt. Vraag me af of hij dat zelf ook een beetje zag. Vond die spots onder de worstelaars erg leuk
quote:RT @WWEUniverse: Michael Cole has requested his @WWEUniverse profile be removed, not wanting to associate with "online fans" #WWE![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 24-02-2010 05:42:13 ]![]()
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw...Daniel Bryan word eventjes in de spotlight gezet zeg...Main act van NXT hoor.
En ongeinteresseerde Punk is baasIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
26 april tjidens een 3hour RAW Special zal de 2010 Draft plaatsvinden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Om even Brahma zn nieuws op te volgensorry maar dit is tamelijk briljant vind ik zelf, er is geen worstelaar zo populair op het internet of zelfs zo groot gemaakt door het internet als Danielson, om dan dit te verweven in de nieuwe show is heel slim.quote:Those tuned into Tuesday's premiere of WWE NXT, notably the main-event segment, undoubtedly noticed that WWE built the commentary between a "mark vs. smark" dynamic between announcers Michael Cole and Josh Matthews.
While Matthews played ally to the "Internet fans," touting Daniel Bryan's worldwide and domestic independent experience, Michael Cole repeatedly dismissed Bryan's history of performing at "high schools" as irrelevant. He aligned with The Miz's character when it came to demanding Bryan show respect for the WWE Pros and added that he had never really heard anything about the wrestler prior to the debut of NXT.
Some fans reacted with outrage, feeling as if Cole's comments represented a deliberate disrespect for diehard wrestling fans and what talent like Daniel Bryan have accomplished outside of the WWE ring. But it was obvious to most, however, that Cole was simply playing a character to further get the NXT dynamic over with the broader audience.
In case anyone still doubted whether Cole was simply playing a role, the WWE Universe Twitter posted the following Tuesday night: "Michael Cole has requested his @WWEUniverse profile be removed from our site, not wanting to associate with "online fans" any longer
Danielson zag er trouwens als goud uit de 1e episodeIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Coleheerlijk. Deed me zelfs beetje denken aan heel king van vroeger
Die mis ik echt enorm "Vintage king" was echt fantastisch als heel op commentary.
NXT:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk ook die verschillende camera hoeken..
[ Bericht 6% gewijzigd door kidkash19 op 24-02-2010 18:43:23 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Eindelijk NXT helemaal kunnen kijken
en ik moet zeggen... two thumbs up hoor
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
NXT is dus de moeite waardDan gaan we die eens even bekijken!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Young = Black John Cena....echt kijk naar zn gezicht het is bijna bizar af en toe.
Ze hebben het echt geweldig samengesteld heel dat NXTIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Yea dat zag ik ook al, hij ziet er al niet uit en dan lijkt hij ook nog eens op Cenaquote:Op woensdag 24 februari 2010 22:36 schreef kidkash19 het volgende:
Young = Black John Cena....echt kijk naar zn gezicht het is bijna bizar af en toe.
Ze hebben het echt geweldig samengesteld heel dat NXT
Die camera angles zijn wel leuk ja, weer eens wat anders![]()
![]()
told Yaquote:Op woensdag 24 februari 2010 23:51 schreef Wes_FR het volgende:
Die Tarver zag er best goed uit.
In FCW heeft ie ook een leuke gimmick waar die al naar hintte in zn interview. Devil and an angel on his shoulder en dat verwerkt hij vaak in promos
1.35 rating blijkbaar, niet slecht maar even afwachten of ze dat constant kunnen halen
en dan ditquote:Vince McMahon was reportedly pleased with Daniel Bryan's performance on last night's premiere episode of WWE NXT as he felt they made him "a star" in one night as a result of his interaction with The Miz and match with Chris Jericho.
[ Bericht 14% gewijzigd door kidkash19 op 25-02-2010 09:00:31 ]Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
How is that working out for ya?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:58 schreef Sick-my-duck het volgende:
Lekker weinig Hogan ook!!Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Impact:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smackdown:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde van Burchill lijkt wel alsof hij altijd op het punt stond door te breken en er iets gebeurde, denk dat we gem nog wel een x terugzien hij is nog jongIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
I wonder where Helms will turn upAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Zeker als je kijkt wie hij goed binnen een bepaalde company kentquote:![]()
OMG was al jaren fan van Danielson(puur om zijn superb techniek), maar nu hij mainstream is kan hij eindelijk een Superster worden.
NXT=Danielson(overdreven maar toch)
Ik zie in hem een toekomstig main eventer, tuurlijk hij heeft geen charisma ala Cena, maar dat komt wel(hoop ik).
Trouwens wel vaag dat hij zijn stijl grotendeels heeft afgekeken(zegt ie zelf) van Malenko en Benoit.Ik bedoel alsof die technisch waren![]()
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
Zijn stijl is juist een precieze hybride tussen het Amerikaanse en Japanse, dat vind ik er zo mooi aan.![]()
Weet natuurlijk niet wat er gebeurd is bij die aanhouding paar weken geleden maar ik kan me voorstellen dat WWE wants to save face. Beter iemand ontslaan die vervolgens naar TNA gaat dan iemand die het contract niet wil bijtekenen bij WWE en TNA boven hun verkiest.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Zeker als je kijkt wie hij goed binnen een bepaalde company kent![]()
Impact! was redelijk
Paar erg leuke momenten!!
Over Impact gesproken...we zijn nu zo'n 2 maanden in de Hogan Era van TNA en de ratings zijn langzaam gedaald naar 1.1 - 1.15, het gerucht gaat dat de laatste PPV niet meer buys had dan 15000. Ik zeg gerucht want TNA maakt nooit buyrates officieel bekend zoals de WWE dat doet, hoe succesvol is Hogan op dit moment en wat zien jullie straks gebeuren als ze naar maandag gaan?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Impact was leuk, ben benieuwd wat er 8 maart gedaan word en of er nog leuke verrassingen komen. Denk dat de match die al staat wel hoge ratings haalt. Maar ben meer bang voor daarna.![]()
![]()
Benen vs geen benen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edge
Narf!![]()
Face Edge is zoooooooooooooooooooooo saai.....Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Toch grappig die dubbele standaard die er heerst, als de WWE een totaal van 11 min worstelen laat zien op een Raw van 2 uur dan is het slecht en niet normaal, doet Impact hetzelfde dan is het een goede show...apartIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Heeft vooral te maken met de promo's en hoe het verhaal verder gebracht wordt gok ikquote:Op zondag 28 februari 2010 09:53 schreef kidkash19 het volgende:
Toch grappig die dubbele standaard die er heerst, als de WWE een totaal van 11 min worstelen laat zien op een Raw van 2 uur dan is het slecht en niet normaal, doet Impact hetzelfde dan is het een goede show...apart
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Ja want de promos zijn in de WWE natuurlijk vele malen slechter dan in TNA......
Er hangt gewoon een dubbele standaard dat kan je niet ontkennen en dat is ook redelijk normaal (ook al is het fout) want de WWE is de grote boze federatie die onder een vergrootglas ligt en TNA is de kleine brutale federatie waar fouten worden vergevenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Nee hoor, in de WWE is 50% van die promos, reclame, replays, PPV spam, Michael Cole die aan het praten is. In TNA zijn dat echte backstage promos. Dat is het verschil. Bij Impact zijn er misschien maar 12 minuten worstelen, maar ze zijn wel bijna 2 uur in de ring en/of backstage. En dat kan je bij de WWE niet zeggen.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:22 schreef kidkash19 het volgende:
Ja want de promos zijn in de WWE natuurlijk vele malen slechter dan in TNA......
Er hangt gewoon een dubbele standaard dat kan je niet ontkennen en dat is ook redelijk normaal (ook al is het fout) want de WWE is de grote boze federatie die onder een vergrootglas ligt en TNA is de kleine brutale federatie waar fouten worden vergeven
Helaas begint TNA nu ook steeds meer replays te doen (gelukkig wel erg kort vergeleken met WWE). Hopenlijk houden ze daar mee op want ik heb geen kort geheugen verlies zoals ze bij de WWE altijd denken![]()
![]()
Het is niet alleen dat het is wel met meer dingen waar een dubbele standaard heerst tussen die 2, vergelijkbare situaties die heel anders worden ontvangen.
Niet alleen hier maar over het hele internet gezienJe vergeet denk ik dat er mensen zijn die pas na een commercial overschakelen en dus iets hebben gemist en daarom zenden ze die replays uit. Elke 15 min reclame is heel normaal in de US, zelfs na 5 min soms bij talkshowsquote:Helaas begint TNA nu ook steeds meer replays te doen (gelukkig wel erg kort vergeleken met WWE). Hopenlijk houden ze daar mee op want ik heb geen kort geheugen verlies zoals ze bij de WWE altijd denkenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Weet ik, maar voor de vaste kijkers blijft het erg irritant en kost alleen maar tijd.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:19 schreef kidkash19 het volgende:
Het is niet alleen dat het is wel met meer dingen waar een dubbele standaard heerst tussen die 2, vergelijkbare situaties die heel anders worden ontvangen.
Niet alleen hier maar over het hele internet gezien
[..]
Je vergeet denk ik dat er mensen zijn die pas na een commercial overschakelen en dus iets hebben gemist en daarom zenden ze die replays uit. Elke 15 min reclame is heel normaal in de US, zelfs na 5 min soms bij talkshows![]()
Tsja dat moet je dan maar voor lief nemen, ik denk dat het ze meer kijkers zou kosten als ze het niet doenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
F.E. voor Charlie HaasAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Misschien fijn als je dan toch geld binnenkrijgt?Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Geld krijgen om gewoon te trainen, soms ergens heen te reizen en njets doen is niet heel erg.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ach ja, beter released dan niks doen I suppose......Kennedy![]()
nieuw topic dan maar Brahma???
#67 With more Future Endeavors to come
En trouwens, mensen vinden het meestal wel vervelend als ze niet kunnen worstelen en omhoog kunnen gaan en alleen maar niks moeten doen in de meeste gevallen. Iedereen will champ zijn, maar als je nooit gebruikt word gaat dat lastig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: