volgens mij was erik ze groep al op de helft op dat moment ?!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef marcodej het volgende:
Erik is het, weet het nu zeker.
"Ja, maar misschien het straks weer meer."
Erik, zonder twijfelen: "Ja, laten we snel doorlopen."
Al over de helft volgens mijquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
volgens mij was erik ze groep al op de helft op dat moment ?!
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef StefanKollaart het volgende:
Waar kwam pj ineens vandaan? Xd
Of niet, want de mol wil ook lekker warm slapenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef TheVulture het volgende:
De Mol gaat dus in dit geval voor de vrijstelling
Of wel... er zitten zoveel mollen in dit spel, dat ze erop rekent dat iemand anders die vrijstelling wel pakt. En het is wel erg opvallend om de vrijstelling te pakken, dan maak je jezelf erg verdacht ineens.quote:
Of om in het spel te blijven. Barbera had 'm best kunnen pakken, die lag er vorige keer al bijna uitquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef BMD het volgende:
maar je kan toch ook vrijstelling pakken om je verdacht te maken? Niemand van hen daar aan denktt ofzo
dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Of je maakt je los, pakt de vrijstelling en loopt aan
Tuurlijk, om te zorgen dat niemand 'm voor wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:15 schreef Operc het volgende:
Frits zegt steeds dat de mol de vrijstelling zal pakken...
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:14 schreef Maartel het volgende:
En we zullen later wel zien dat hij als Mol gewoon een tent heeft gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |